اپل AirPower 'اشک' ممکن است نشان دهد که چرا حصیر شارژ بی سیم لغو شد

ادعای اشک ریختگی یک نسخه نمونه اولیه از AirPower اپل یک طراحی داخلی عظیم پیچیده را نشان می دهد که ممکن است توض

توسط POSHTIBANNEWS در 31 مرداد 1399

ادعای اشک ریختگی یک نسخه نمونه اولیه از AirPower اپل یک طراحی داخلی عظیم پیچیده را نشان می دهد که ممکن است توضیح دهد که چرا اپل آن را لغو کرده است.

اشک ادعا آپلود شده به bilibili و گزارش شده توسط 9to5Mac و iClarified نشان می دهد آرایه ای با مجموع 14 سیم سیم سیم شارژ - همه لایه بندی شده در پایه دستگاه. این امر می توانست مطمئن باشد که صاحبان آی فون، اپل و دیده بان و AirPods می توانستند دستگاه های خود را در هر کجا که بر روی حصیر AirPower قرار داده شده بودند شارژ کنند.

اشک ریخت همچنین یک قاب فلزی صفحه کلید-esque را نشان می دهد که همه چیز را به طور متراکم به محصول بسته بندی شده نگه داشته است. ما همچنین می توانیم پورت رعد و برق است که می توانست دستگاه را قادر به اتصال به یک منبع قدرت را ببینید.

همه اینها، اگر دقیق باشد، ممکن است مقداری نور در مورد اینکه چرا اپل قادر به کامل کردن دستگاه AirPower به "استانداردهای بالا" خود نیست، بیند. هنگامی که سال گذشته محصول را لغو کرد، 18 ماه پس از اعلام آن، این شرکت به دلیل خاصی استناد نکرد، اما تا حد زیادی اعتقاد بر این بود که چالش های فنی است که ابزار را پایین آورد.

دن ریچیو معاون ارشد مهندسی سخت افزار اپل در آن زمان گفت: «پس از تلاش های زیاد به این نتیجه رسیده ایم که ایر پاور به استانداردهای بالای ما دست نخواهد یافت و پروژه را لغو کرده ایم.

ادامه مطلب: جایگزین های AirPower

وی تصریح کرد: ما از آن دسته از مشتریانی که منتظر این پرتاب بودند عذرخواهی می کنیم. ما همچنان معتقدیم که آینده بی سیم است و متعهد به جلو راندن تجربه بی سیم است.»

اگر شما معتقدید شایعات اخیر، اپل با داشتن چاقو دیگری در ساخت AirPower چند دستگاه شارژر های بی سیم است. بر اساس یک توییت از جان پروسر، بنیانگذار Front Page Tech بازگشت در ماه مارس، اپل بار دیگر کار بر روی راه حل شارژ بی سیم را آغاز کرده است که یک بار قول داده بود یک پرونده آیفون، دیده بان اپل و ایرپادها را به طور همزمان شارژ کند.

پروسر گفت که این پروژه با مهندسان اپل که تلاش می کنند «کویل ها را دوباره مهندسی کنند تا گرما را به طور مؤثرتری جابه جا کنند» «دوباره مهندسی» می کند. اگر منبع قابل اعتماد است، اپل در حال حاضر در حال نمونه برداری از راه حل های جدید است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن