نور مشعل 3: همه چیز ما در مورد سیاه چال خزنده RPG

نور مشعل 3, دمدمی, سیاه چال خزنده بازی های RPG است که در حال حاضر در دسترس در اوایل دسترسی داشته باشید. آن را

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

نور مشعل 3, دمدمی, سیاه چال خزنده بازی های RPG است که در حال حاضر در دسترس در اوایل دسترسی داشته باشید. آن را کمی روشن تر و رنگارنگ تر در سطح بصری از امثال دیابلو 4 و baldur's Gate 3 در صورتی که قایق خود را شناور. وجود دارد بسیاری از رقابت در این ژانر در حال حاضر, بنابراین این غیر منتظره عاقبت نیاز به انجام بسیاری اگر این امید به ایستادگی کردن و suceed.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد وابسته به نور مشعل 2, از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تریلر, و بیشتر. آن را در حال حاضر در اوایل دسترسی به, بنابراین ما امیدوار به یک دست بر روی پیش نمایش به زودی!

نور مشعل 3 تاریخ انتشار – من می توانید بازی را در حال حاضر ؟

نور مشعل 3 موجود در بخار در حال حاضر در اوایل دسترسی داشته باشید. این مجموعه برای رفتن به آزادی کامل در آینده نزدیک زمانی که برخی از باقی مانده چین و چروک اتو و ویژگی های اضافی اضافه شده است برای تجربه.

متاسفانه به نظر می رسد مقدار زیادی از مسائل در حال حاضر. در زمان نوشتن 66% از بررسی بر روی بخار منفی با بازیکنان نگران برخی از اضافات جدید در حال کار به عاقبت.

مرتبط: بهترین بازی های RPG

نور مشعل 3 گیم پلی – چگونه آن را بازی ؟

بازیکنان باید اول انتخاب بین چهار کلاس: تیرانداز ماهر, گرگ و میش, Mage Railmaster یا جعلی. که آخرین گزینه است کمی غیر معمول به عنوان آن را اساسا به نظر می رسد مانند یک بخار مجهز به ماشین. Steampunk عاشقان خوشحال خواهد شد.

در میان قابل توجه توانایی های این کلاس این واقعیت است که Railmaster می (شما حدس زده آن) احضار یک قطار. که یک راه منحصر به فرد مقابله با دشمنان خود را.

در بیشتر مرسوم کرایه تیرانداز ماهر است که البته خوب با سلاح در بازه زمانی بلکه احضار حیوانات در حالی که جعلی می تواند تخصص در هر بازه زمانی و یا حملات غوغا توجه به اولویت خود را. غروب مگه مسیر ارائه می دهد بازیکنان طیف وسیعی از نور و تاریکی حملات سحر و جادو برای استفاده و ارتقا به عنوان آنها بازی کند.

اما هنگامی که شما ساخته شده کسانی که انتخاب مهارت-درختان و توسعه مسیرهای به نظر می رسد کمی محدود است. هر کلاس تنها حدود چهارده مهارت های را انتخاب کنید. اما ما ممکن است دیدن این تمدید در نسخه نهایی از بازی.

مرتبط با: Yakuza 7

Torchlight 3

هنگامی که شما ایجاد شخصیت خود را, آن را مستقیم به برخی از سنتی بالا به پایین RPG گیم پلی. شما خواهید بود چاک راه خود را از طریق انبوهی از دشمنان و به تدریج ساختمان مهارت و تجهیزات مجموعه.

وقتی که می آید به چند نفره شما می توانید در بازی در یک گروه چهار نفره است که مطمئن شوید که برای اضافه کردن به سرگرم کننده در مکان های مختلف به عنوان شما را بر روی سطوح سخت تر با هم در جستجوی سخت تر کارفرمایان و نادر غارت.

به تازگی توسعه دهندگان نیز این انتخاب را به حذف تمام میکرو معاملات از این بازی است که خواهد شد بسیاری از بازیکنان بالقوه و امیدوارم کاهش برخی اختلاف است.

نور مشعل 3 trailer – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

نور مشعل 3 طرح – داستان در مورد ؟

در اصل وابسته به نور مشعل 3 بود و یک آنلاین-متمرکز, رایگان-به-بازی بازی عنوان به نام نور مشعل مرزهای. این واقعیت است که این رها شده بود به نفع سنتی ARPG فرمت بدان معنی است که این داستان ممکن است کمی کنار. تا کنون بازخورد از اوایل دسترسی به بازیکنان پیشنهاد کرده است که طرح خود را کاملا فراموش شدنی.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Torchlight 3

بازی طول می کشد بازیکنان را در سراسر طیف وسیعی از مناطق و محیط های به عنوان شما مبارزه با اورژانس نیروی شیطانی. در مکان های مختلف این است که به نمایندگی رباتیک دشمنان زامبی ها و دیگر موجودات غیر معمول.

خلاصه آن توضیح می دهد: "مشعل به دست III Novastraia است دوباره تحت تهدید حمله و آن را تا به شما برای دفاع در برابر Netherim و متحدان آن است. جمع آوری عقل خود را و شجاع مرزی برای پیدا کردن شهرت و شکوه و ماجراهای جدید!"

روشن است داستان نبود نگرانی اصلی برای توسعه دهندگان در ایجاد این بازی که قابل درک است با توجه به این واقعیت است که آن را در اصل در نظر گرفته شده به صورت رایگان-به-بازی بازی های آنلاین تجربه – که به طور کلی نیاز به یک کمتر مجزا طرح. اما در آخرین لحظه تغییر جهت برگ وابسته به نور مشعل 3 با یک طرح است که احساس عمومی است. با هر نوع شانس همه چیز را بهبود آن را به عنوان پیشرفت از طریق دسترسی سریع.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن