گوگل آمار با 5 میلیارد دلار طرح دعوی در دادگاه بیش از ردیابی کاربران کروم در حالت ناشناس

گوگل کروم دارای یک حالت ناشناس است که در آن طراحی شده است برای ارائه به کاربران یک درجه بیشتر از حریم خصوصی. ا

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399
گوگل کروم دارای یک حالت ناشناس است که در آن طراحی شده است برای ارائه به کاربران یک درجه بیشتر از حریم خصوصی. اما در سال 2018 کشف شد که گوگل در حالت ناشناس نیست به عنوان خصوصی به عنوان یکی ممکن است فکر می کنم که آن را در واقع آهنگ های کاربران به یک رشته خاص با ورود به سیستم فعالیت های خود را. گوگل بعد از یک به روز رسانی برای اصلاح آن است.
تبلیغات

متاسفانه برای گوگل, به نظر می رسد که این موضوع را کاملا انجام داده و داستد فقط رتبهدهی نشده است. در یک پیشنهاد عمل کلاس طرح دعوی در دادگاه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه شمال کالیفرنیا به نظر می رسد که این شرکت به طور بالقوه می تواند در صورت طرح دعوی در دادگاه به دنبال 5 میلیارد دلار خسارت بیش از Chrome جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران خود را حتی زمانی که آنها در حالت ناشناس.

گوگل پس از اختلاف و طرح دعوی در دادگاه و با توجه به گوگل سخنگوی خوزه کاستاندا, "حالت ناشناس در گوگل کروم به شما می دهد انتخاب برای مرور اینترنت بدون فعالیت بودن ذخیره شده در مرورگر خود و یا دستگاه. به عنوان ما به وضوح دولت در هر زمان شما برای باز کردن یک برگه ناشناس جدید, وب سایت ممکن است قادر به جمع آوری اطلاعات در مورد فعالیت های مرور خود را در طول جلسه خود را."

ما مطمئن هستیم که اگر این کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام خواهد شد اما اگر در نهایت موفق آن را می توانید ببینید گوگل مجبور به پرداخت 5000 دلار خسارت برای هر فرد تحت تاثیر آن است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره کروم, گوگل, قانونی و حریم خصوصی. منبع: cnet



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب