توشیبا راه اندازی بریتانیا اولین hands-free الکسا تلویزیون

بدون نیاز به قرار دادن پنجه های خود را از راه دور توشیبا, جدید WK3 محدوده اول به far-field میکروفن تعبیه شده د

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

بدون نیاز به قرار دادن پنجه های خود را از راه دور توشیبا, جدید WK3 محدوده اول به far-field میکروفن تعبیه شده در قاب طوری که بیننده می تواند صحبت می کنند به الکسا و ...

Toshiba شده است هل دادن دستیار صوتی قابلیت های آن تلویزیون با آخرین آن چند تلاش. این UL5 و UL7 شد و هر دو سازگار با خارجی توشیبا اتصال الکسا دستگاه است که به شما اجازه usher دستورات به تلویزیون. آنها رفته یک گام بیشتر با WK3 محدوده.

مرتبط: بهترین ارزان تلویزیون

در دسترس در 24 اینچ (£179) و 32-inch (£199) اندازه WK3 محدوده یک الکسا-قادر به تلویزیون است که برای اولین بار در بازار انگلستان به far-field میکروفن در گودی بنابراین کاربران می توانند صحبت کردن به تلویزیون دست آزاد.

بسیاری دیگر از تلویزیون باید far-field میکروفن اما این به نظر می رسد برای اولین بار است که اجازه می دهد تا شما را به صحبت کردن تلویزیون بدون کمک یک کنترل از راه دور.

می تواند این طلسم پایان این تدبیر ما آمده ایم برای تماس گر zapper و باله شنا در طول سال ؟ اما این به آن معنا بیننده می تواند تغییر حجم, تبدیل تلویزیون روشن/خاموش دسترسی به آب و هوا پیش بینی و پخش موزیک بدون نیاز به یاد داشته باشید که آخرین آنها قرار داده از راه دور.

هر دو تلویزیون در حال HD-آماده/با کیفیت 720p و قابلیت پخش برنامه های ساخته شده در و catch-up TV گزینه های. با Freeview بازی گنجانده شده است شما می توانید یک انتخاب از 85 زنده کانال های مولتی مدیا و هزاران ساعت از بر روی تقاضا محتوا از iPlayer بی بی سی و ITV Hub تمام 4, UKTV بازی, CBS گرفتن کانال های انگلستان و وحشت نیش

بارت Kuijten مدیر بازرگانی در Toshiba بریتانیا گفت:"WK3 فوق العاده است پیشنهاد ما برای مشتریان الکسا تکنولوژی های جاسازی شده طول می کشد فعال سازی صوتی به یک سطح جدید برای مشتریان ما. با اکثریت قریب به اتفاق روز به روز از توابع در دسترس از طریق دست های صوتی رایگان کنترل این تلویزیون ایده آل است برای مشاهده در حالی که پخت و پز و یا حمام کردن, از بین بردن نیاز به انتخاب کنید تا یک کنترل از راه دور."

این 24WK3A63DB و 32WK3A63DB در فروش در حال حاضر در هر دو سایت آمازون و AO.com با قیمت شروع در £179. در دسترس بودن بسیار.co.انگلستان و کاریز است و انتظار می رود در هفته های آینده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن