محققان نشان می دهد افراد آلوده با COVID-19 برای سرعت بخشیدن به توسعه واکسن

یکی از راه هایی به منظور توسعه یک واکسن علیه یک بیماری است که با مطالعه این ویروس در پشت آن و سپس اجرای آزمایش

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399
یکی از راه هایی به منظور توسعه یک واکسن علیه یک بیماری است که با مطالعه این ویروس در پشت آن و سپس اجرای آزمایش در بیمارانی که این بیماری را به دیدن اگر آن کار می کند. که به طور کلی چگونه آن را انجام داده اما در حال حاضر با توجه به محققان در حال کار برای سازمان بهداشت جهانی آنها نشان می دهد که شاید این روش می تواند بیش از حد آهسته است.
تبلیغات

آنها (controversially) نشان می دهد که شاید به جای انتظار در اطراف برای مردم به مریض آنچه در مورد به عمد آلوده به افراد سالم با COVID-19 برای کمک به سرعت بخشیدن به توسعه روند ؟ بله شما که راست محققان در واقع نشان می دهد که این چیزی است که می تواند انجام شود برای کمک به توسعه یک واکسن برای COVID-19 ویروس همه گیر.

با توجه به این مقاله توسط محققان این ایده در پشت این به اصطلاح "چالش های مطالعات" است که به دلیل "بسیار کمتر از شرکت کنندگان نیاز به معرض آزمايش واکسن به منظور ارائه (مقدماتی) برآورد اثربخشی و ایمنی" که در نوبه خود می تواند کمک به آن را سریع تر به انجام آزمایش واکسن نسبت به روش معمولی.

چه جالب این است که مدرن یکی از شرکت های که در حال توسعه و آزمایش واکسن به نظر می رسد تا حد زیادی در برابر این ایده. با توجه به Tal Zaks, مدرن افسر ارشد پزشکی "من مطمئن هستم که من از طرفداران بزرگ از این واقعا برای هر دو عملی و دلایل اخلاقی. همانطور که اغلب مورد شیطان در جزئیات است."

چه جالب است که وجود دارد به نظر می رسد تعداد زیادی از مردم که از ذهن نیست در این چالش پرداخته است. بنیاد 1daysooner راه اندازی کرده است یک وب سایت که در آن مردم در واقع می تواند ثبت نام به عنوان بخشی از یک آزمایش است که همیشه رخ می دهد و تا به امروز وجود دارد در مورد 14,000 داوطلبان در سراسر 102 کشور جهان است.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و سلامت. منبع: بلومبرگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن