نحوه نصب برنامه های آندروید بر روی Chromebook

Chromebooks شده اند در اطراف برای برخی از زمان در حال حاضر و آنها را به طیف وسیعی از مزایای – از باتری قوی زند

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

Chromebooks شده اند در اطراف برای برخی از زمان در حال حاضر و آنها را به طیف وسیعی از مزایای – از باتری قوی زندگی برای به روز رسانی مکرر. اما نیاز به دسترسی به برنامه های آندروید نیز فوق العاده مفید است. بنابراین در اینجا نحوه نصب برنامه های آندروید بر روی Chromebook.

Chromebook را دیده اند بسیاری از موفقیت خود را در بخش آموزش و پرورش که در آن یک سیستم عامل ساده و کودک پسند سخت افزاری است که باید. این دستگاه مانند Pixelbook رفتن و Samsung Galaxy Chromebook هنوز هم هدف با استفاده از بالا پایان بازار – با مخلوط موفقیت است.

صرف نظر از این که آیا شما یک Chromebook کاربر در بودجه پایان بازار و یا استفاده از سیستم عامل Chrome در دستگاه حق بیمه یکی از جالب ترین ویژگی های است که قادر به دسترسی به برنامه های آندروید بر روی لپ تاپ شما. در ادامه برای بررسی مورد اعتماد راهنمای دسترسی به این آسان برای استفاده از ویژگی های.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

نحوه نصب برنامه های آندروید بر روی Chromebook

مراحل و نحوه نصب برنامه های آندروید بر روی Chromebook سریع و فوق العاده آسان پس بیایید شیرجه رفتن در:

  • بررسی Chromebook Google Play Store
  • کلیک کنید تنظیمات سریع و سپس آیکون تنظیمات و سپس را انتخاب کنید به "به نوبه خود در" Google Play Store
  • از شما خواسته می شود برای ورود به سیستم یا ایجاد یک حساب کاربری برای گوگل بازی فروشگاه
  • شما هم اکنون می توانید با استفاده از Google Play Store در Chromebook خود را و دانلود برنامه های آندروید

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

اگر این روند کار نمی کند به عنوان برنامه ریزی شده خود را بررسی کنید نسخه از سیستم عامل Chrome به روز کنید و دوباره سعی کنید. اگر شما به یک مانع که به دنبال "روشن کردن" گزینه و سپس دستگاه خود را ممکن است سازگار با Google Play Store به عنوان نه همه دستگاههای Chromebook می توانید استفاده از آن است. در اینجا لیست سازگار Chromebooks.

برای کسانی که در حال حاضر Google Play Store آماده رفتن به یاد داشته باشید که نه همه برنامه های آندروید بر روی تمام دستگاههای Chromebook. همچنین, اگر شما یک تلفن آندروید با استفاده از همان Google Play Store حساب انتظار نیست برای دیدن همه برنامه های خود را محصول در Chromebook خود را بلافاصله. شما باید برای نصب آنها را به طور مستقل و ورود به برنامه های فردی حساب که در آن مورد نیاز است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن