BandO می پیوندد مسابقه با Beoplay E8, ورزش, واقعی, بی سیم

Bang & Olufsen اعلام کرد که اولین جفت تناسب اندام متمرکز هدفون در Beoplay E8 ، واقعی بی سیم از earbuds تر

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

Bang & Olufsen اعلام کرد که اولین جفت تناسب اندام متمرکز هدفون در Beoplay E8 ،

واقعی بی سیم از earbuds ترکیب B&O premium audio عملکرد و طراحی با امکانات مورد نیاز ورزشکاران حرفه ای.

مرتبط: بهترین هدفون در حال اجرا

از earbuds' ویژگی های طراحی همیشه حاضر آلومینیومی حلقه و B&O آرم دوباره طراحی شده است با یک ورزشی و تاب است. این مضرس گریبانگیر جزئیات باعث می شود آن را آسان تر برای تنظیم earbuds با دست های خیس در حالی که لمس و کش رفتن کنترل معنی دونده می توانید آهنگ را از تماس ها و فعال کردن حالت شفاف به سرعت.

این Beoplay E8, ورزش, انواع گوش راهنمایی و باله برای امن مناسب. گواهی در IP57 آنها می تواند مقاومت در برابر گرد و غبار و عرق و dunked به یک متری آب به مدت 30 دقیقه. از earbuds امکان استفاده از بلوتوث 5.1, AAC و کدک aptX برای اتصال پایدار و صوتی تولید مثل در سراسر دستگاه های آندروید و iOS.

ما به Beoplay E8 3rd gen واقعی بی سیم, چهار, پنج ستاره, ستایش با کیفیت عالی صوتی مناسب و طراحی.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

از earbuds با لاستیک و بافت سیلیکون شارژ بی سیم مورد پنج گوش-نکات سه گوش-باله و USB-C کابل شارژ. شما یک انتخاب از دو رنگ: اکسیژن آبی و سیاه و سفید.

در E8, ورزش, Christoffer Poulsen, Bang & Olufsen, VP مدیریت محصول گفت: "وجود سه عنصر است که مردم به طور خاص به دنبال در یک مجموعه ورزشی از earbuds: ضد آب و طراحی و برنامه ریزی است که به ارمغان می آورد به راحتی اجرا می شود طولانی و تمرینات و پخش است که طول می کشد راه فراتر از خط پایان و از همه مهمتر کیفیت صدای عالی – هر کس به ما می گوید که هیچ چیز مهم تر از موسیقی قدرتمند است که می تواند ایجاد انگیزه شما فشار بیشتر و انجام بهترین خود را."

B&O Beoplay E8, ورزش قیمت 300 پوند و در دسترس خواهد بود در Bang & Olufsen آنلاین فروشگاه B&O فروشگاه های خرده فروشی و از طریق انتخاب شخص ثالث خرده فروشان از جولای 9th.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن