آتش صوتی اعلام به روز شده IEMs و با نام تجاری جدید Ara گوشی

بوتیک نام تجاری اردو صوتی نشان داده است خود گوشی گزینه برای بهار سال 2020 با علاوه بر جدید و به روز هدفون پورت

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

بوتیک نام تجاری اردو صوتی نشان داده است خود گوشی گزینه برای بهار سال 2020 با علاوه بر جدید و به روز هدفون

پورتلند-بر اساس هدفون آتش صوتی اعلام کرد که آخرین محصولات از جمله به روز رسانی سولاریس و آندرومدا IEM همراه با نام تجاری جدید آرا 7-درایور گوشی.

مرتبط: بهترین هدفون

سولاریس 2020 (£1499) یک به روز رسانی و دستخوش چند ترفند برای طراحی. آن را در حال حاضر 20 درصد کوچکتر از نسخه اصلی می آید و در یک جامد-بدنه داخلی اتاق آکوستیک که 3D چاپ شده به ارائه بیشتر کنترل تنظیم بهتر و قابلیت اطمینان. وجود دارد در حال حاضر جدید همه سیاه و سفید به پایان برسد و به روز رسانی ساخته شده به لوازم جدید و فوق العاده اسموکی Litz' نقره اندود کابل مسی مجهز به تولیدات گوش قلاب (بدون حافظه سیم) و پایدار برداشت چوب پنبه مورد زیپ.

آتش صوتی سولاریس 2020

آندرومدا 2020 (£1099) دوباره یک نسخه به روز شده از IEM و یکی از ما تا به حال گوش دادن به قبلا. این به روز رسانی ویژگی های جدید solid-body داخلی اتاق آکوستیک که آتش می گوید افزایش صدا با ارائه جزئیات بیشتر بازیابی و بهبود آوازی حضور. هر کسی که خرید آندرومدا 2020 نیز می شود و شیک جدید سبز چوب پنبه مورد زیپ.

سوم IEM و یک نام تجاری جدید علاوه بر این به اردو خط Ara (£1299). بدن ساخته شده از تیتانیوم پوسته و در داخل هر یک از گوشی ها هفت متعادل آرماتور رانندگان با دو بالا, تک اواسط و چهار پایین رانندگان واقع در داخل ماده جامد جدید-بدنه داخلی اتاق آکوستیک طراحی شده است. اردو می گوید: آرا خود را بلند پروازانه ترین نسخه تا به امروز است.

کالیب Rosenau, اردو صوتی VP گفت: "این است که ما برای اولین بار قابل تجدید از آندرومدا و سولاریس پس از خود محصول اصلی راه اندازی. هر دو مدل قابل ملاحظه بهبود پس از پیشینیان خود و ما فکر می کنیم مردم را به لذت بردن از تغییرات ما به آنها."

و در مورد آرا Rosenau افزود: "Ara یک طراحی جدید با هفت رانندگان که بسیار حل و جذاب صدا امضا برای audiophile."

این آرا آندرومدا 2020 و سولاریس 2020 در دسترس هستند برای خرید از hifiheadphones.co.انگلستان

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب