تسلا می تواند گسترش به Smartwatches?

در حالی که تسلا برای اتومبیل های الکتریکی خود شناخته شده است، این شرکت می کند راه اندازی محصولات در هر حال حاض

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

در حالی که تسلا برای اتومبیل های الکتریکی خود شناخته شده است، این شرکت می کند راه اندازی محصولات در هر حال حاضر و سپس که ابرو بالا می برد. به عنوان مثال، این شرکت راه اندازی موارد آی فون، تخته گشت و گذار، و بانک های قدرت، و در حال حاضر به نظر می رسد تسلا به زودی می تواند به ساعت های هوشمند گسترش، و یا حداقل نوعی از دخالت با آن است.

تبلیغات

این است با توجه به یک پرونده FCC که در آن یک شرکت پوشیدنی نروژی مبتنی بر به نام Xplora در ارسال برای دستگاه آینده ارسال شده است. در پرونده سازی، آنها تسلا را به عنوان یکی از شرکت های درگیر در پروژه ذکر کرده اند. طبیعت دقیق این دستگاه نامشخص است، و نه مشخص است که تسلا چگونه یا چرا درگیر است.

به گفته الکتراک، آنها حدس می زنند که یکی از دلایل بالقوه ای که چرا نام تسلا در پرونده گذاری نقش داشته است، می تواند این باشد که ممکن است اکسپلورا را به دست آورده باشد، به همین دلیل است که به آنها اشاره شد. با توجه به اینکه شرکت ها هر از چند وقت یک بار کسب می کند و همیشه تیتر نمی کند، این یک احتمال است.

در روشی که این کار هم منطقی است، جایی که تسلا در حال کاوش در استفاده از تلفن های هوشمند برای جایگزینی کلید fobs بوده است، و با اپل معرفی توانایی باز کردن درب ماشین با استفاده از دیده بان اپل، شاید تسلا می تواند علاقه مند به ارائه چیزی شبیه به خود. در هر صورت، تنها زمان خواهد گفت که شرکت چه خواهد شد، اما در این مدت شاید امید خود را برای یک smartwatch تسلا مارک فقط هنوز.

در زمینه Gadgets. برای اطلاعات بیشتر در مورد FCC, Smartwatch, تسلا و پوشیدنی تکنولوژی. منبع: electrek.co



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن