امریکن اکسپرس می افزاید محدود به زمان پردازش برای انتخاب Cardholders

اگر شما یک آمریکایی بیان دارنده کارت شما ممکن است برخی از قدرت پردازش جدید برای لذت بردن از در ماه های آینده.ک

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

اگر شما یک آمریکایی بیان دارنده کارت شما ممکن است برخی از قدرت پردازش جدید برای لذت بردن از در ماه های آینده.

کارت اعتباری غول پیکر در مارس 1, 2020 اعلام شد نورد از یک بسته جدید از قدرت پردازش در راستای پاداش stay-at-home حساسیت های مورد نیاز در طول coronavirus بیماری همه گیر.

جدید مزایای هر چند موقت را پاداش خواهد داد هر دو مصرف کننده و کسب و کار دارندگان کارت برای استفاده از, Amex, کارت برای خرید چیزهایی مانند جریان سرگرمی, بی سیم, خدمات, اقامت در خانه ناهار خوری و کار از خانه ملزومات است.

امریکن اکسپرس می گوید هیچ اقدام لازم برای ثبت نام برای این مزایای موقت و این قدرت پردازش هستند علاوه بر مزایای در حال حاضر در محل با کارت خود را. فقط به عنوان خوانده شده چاپ خوب در انتخاب کارت و صرف درآمده است.

انجام این تغییرات جدید را تحت تاثیر قرار, Amex, کارت در کیف پول خود را ؟ در اینجا جزئیات:

Amex, کارت های اعتباری جدید جریان و قدرت پردازش بی سیم

به عنوان آمریکایی ها صرف زمان بیشتری را در خانه چیزهایی مانند قابل اعتماد جریان خدمات اینترنت بی سیم و تلفن اتصالات تبدیل شدن به طور فزاینده ای بخش بزرگی از زندگی روزانه ما است.

امریکن اکسپرس شناخت است که با ارائه cardholders یک فرصت برای کسب درآمد تا $320 در بیانیه اعتبارات اگر آنها مایل به پرداخت صورتحساب آن را Amex, کارت ها در ماه های آینده.

جریان و قدرت پردازش بی سیم

  • پلاتین مصرف کننده کارت: شما می توانید درآمد تا $320 در بیانیه اعتبارات در انتخاب جریان سیم و تلفن خدمات اگر به شما پرداخت خود را با پلاتین کارت به طور مستقیم از طریق ارائه دهنده خدمات. معامله خوب است از هم اکنون از طریق دسامبر سال 2020 است. شما در حال محدود به 20 دلار در بیانیه اعتباری در هر سرویس در هر ماه.

همچنین شایان ذکر است که منافع موجود برای, Amex, کارت مانند 6% شما می توانید با پول نقد ترجیح هنوز هم اعمال می شود برای جریان خرید.

اگر شما به دنبال برای یک جریان خدمات خود را برای پر کردن خرابی در طول همه گیر تیم کلارک می تواند به شما کمک کند خود را کشش دلار و حتی بیشتر در رابطه با این Amex بهره مند شوند. اتمام راهنماهای ما برای زنده شبکه های اشتراک ویدئو جریان خدمات و حتی streaming TV گزینه های.

بی سیم قدرت پردازش تنها

  • کسب و کار پلاتین کارت: شما می توانید درآمد تا $320 در بیانیه اعتبارات در انتخاب تلفن های بی سیم خدمات اگر شما آنها را خرید به طور مستقیم از طریق ارائه دهنده خدمات با, Amex, کارت. این قرارداد اجرا می شود از ماه مه تا دسامبر.
  • مصرف کننده سبز کارت: شما می توانید درآمد تا $80 در بیانیه اعتبارات در سرویس های بی سیم صورتحساب. این معامله که آن هم خوب از طریق پایان سال دربسته در $10 در بیانیه اعتباری در هر سرویس در هر ماه.

در حالی که شما با توجه به خود را با استفاده از Amex, کارت پس انداز خود را بی سیم لایحه, شما همچنین ممکن است بخواهید برای بررسی به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن بهترین معامله ممکن است در تلفن همراه خود طرح خدمات.

تبلیغات

تیم کلارک یک راهنمای عالی در پیدا کردن بهترین برنامه های تلفن همراه در سال 2020 است.

Amex, کارت های اعتباری جدید اقامت در خانه ناهار خوری پردازش

این که آیا آن را خرید به صورت فله در سوپر مارکت های آمریکا و یا بایگانی اطلاعات بیشتر سفارشات از مورد علاقه خود را در رستوران محلی شانس خیلی خوب است که شما ناهار خوری عادت را تغییر داده اند در میان coronavirus بیماری همه گیر.

به همین دلیل امریکن اکسپرس ساخته شده و این یک نقطه کانونی آن مزایای جدید به خصوص برای سفر cardholders که کاهش هزینه در چیزهایی مانند هتل ها و بلیط های هواپیمایی.

Amex است که به وضوح به امید تشویق کسانی که سفر cardholders به صرف ارائه مواد غذایی زیر مربوط به قدرت پردازش:

ایالات متحده سوپرمارکت قدرت پردازش

  • SkyMiles دلتا رزرو پلاتین طلا و آبی مصرف کننده کارت: هزینه های واجد شرایط در سوپر مارکت های آمریکا (توجه داشته باشید: انبار فروشگاه ها و superstores اعمال نمی شود) را کسب 4x مایل از مارس 1 تا 31 ژوئیه سال 2020 است.
  • ماریوت Bonvoy درخشان کارت: شما می توانید کسب درآمد 6x ماریوت Bonvoy امتیاز (به همان میزان امتیاز آگهی برای یک هتل اقامت) تا 7500 دلار در واجد شرایط سوپرمارکت خرید بین 1 ماه مه و ژوئیه 31.
  • هیلتون پیشی بگیرد و آرزوی کارت: شما می توانید کسب درآمد 12x هیلتون افتخارات امتیاز جایزه واجد شرایط سوپرمارکت خرید بین 1 ماه مه و ژوئیه 31. Amex اشاره می کند که این نقاط انجام تعداد نسبت به نخبگان ردیف و طول عمر الماس مدارک با هیلتون در برنامه پاداش.

ایالات متحده رستوران قدرت پردازش

  • ماریوت Bonvoy درخشان کارت: شما می توانید درآمد تا $300 در بیانیه اعتبارات در رستوران واجد شرایط خرید (takeout و تحویل شامل) از ژوئن 1 تا 31 ماه اوت سال 2020 است.
  • هیلتون Aspire کارت: شما می توانید درآمد تا $250 هیلتون رفت و آمد مکرر با اعتباری واجد شرایط رستوران خرید (takeout و تحویل شامل) از تاریخ 1 ژوئن تا اوت 31.

Amex, کارت های اعتباری گرفتن کار جدید-از-خانه قدرت پردازش

امریکن اکسپرس خود را فراموش نکنید کارت کسب و کار مشتریان در این مزایای به روز رسانی.

دانستن است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک مجبور شده اند به کار از خانه Amex است با هدف قرار دادن برخی از هزینه های مناطق است که می تواند تاثیر کسب و کار دارندگان کارت در طول COVID-19 کاهش روند:

  • کسب و کار پلاتین کارت: علاوه بر موارد فوق ذکر شد $320 سرویس های بی سیم بیانیه اعتباری شما همچنین می توانید درآمد تا $400 بیانیه اعتبار واجد شرایط خرید با دل فن آوری. (این است که اضافی $200 فرصت بالای موجود 200 دلار سود از طریق های موجود در فروشگاه Dell برنامه.)
  • Amex به تازگی راه اندازی یک "ایستاده برای" کمپین و ساخته شده قالب ها و منابع در دسترس برای کسب و کار دارندگان کارت به صورت رایگان در ShopSmall.com.
  • کسب و کار دارندگان کارت با رستوران ها قادر خواهد بود برای دسترسی به, امریکن اکسپرس,' تابعه محصول ResyOS با تمام هزینه ها چشم پوشی طریق دسامبر سال 2020 است.

آنا Marrs که در خدمت به عنوان رئیس جمهور تجاری جهانی خدمات در امریکن اکسپرس زیر را ارائه توضیح در مورد این تغییر در سیاست برای کارت های کسب و کار:

"ما باید یک تعهد درازمدت به حمایت از کسب و کار از تمام اندازه ها و امریکن اکسپرس" حمایت به ویژه مهم است در حال حاضر به عنوان صاحبان کسب و کار صورت چالش های بی سابقه ای. اثرات COVID-19 مؤثر هستند بیش از 60 درصد از کوچک و اواسط اندازه کسب و کار در ایالات متحده و 65 درصد از صاحبان کسب و کار به دنبال کمک در هزینه های کسب و کار. به کمک خود را به آدرس ما در حال ارائه راه حل های جدید ارائه می دهد و برای مشتریان ما است."

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن