ورق های گوگل درست کردم خیلی دقیق با فرمول پیشنهادات

مانند بسیاری از نرم افزار صفحه گسترده ورق های گوگل اجازه می دهد تا کاربران را وارد کنید فرمولهای مختلف برای کم

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399
مانند بسیاری از نرم افزار صفحه گسترده ورق های گوگل اجازه می دهد تا کاربران را وارد کنید فرمولهای مختلف برای کمک به محاسبه همه چیز و همچنین پر کردن فیلدهای متنی. کاربران همچنین قادر خواهد بود برای پر کردن زمینه با درگ کردن فرمول در سراسر زمینه های مختلف به همه چیز را سریعتر و ساده تر, اما آن است که همیشه بسیار هوشمند است.
تبلیغات

در حالی که آن را در محاسبه فرمول ریاضی آن را انجام نمی دهد تا به خوبی با متن اما چیزی که گوگل پرداختن به در به روز رسانی های اخیر به ورق که در آن آنها به معرفی آنچه که آنها خواستار "هوشمند را پر کنید". به عنوان TechCrunch نقاط شما می توانید فکر می کنم از این به عنوان شبیه به Gmail "هوشمند آهنگسازی" از ویژگی های که در آن ورق می تواند به شما توصیه فرمول برای استفاده و نیز دقیق در پر کردن فیلدهای متنی.

به گفته گوگل "می گویند شما باید یک ستون از نام کامل اما شما می خواهید به تقسیم آن به دو ستون (نام و نام خانوادگی به عنوان مثال). همانطور که شما شروع به تایپ نام اول به یک ستون و ورق را به طور خودکار تشخیص الگوی تولید فرمول مربوطه و سپس تکمیل خودکار بقیه ستون برای شما."

در علاوه بر این به هوشمند پر گوگل نیز معرفی پاکسازی هوشمند ابزاری است که اجازه می دهد تا به کاربران برای پاک کردن داده های خود را در صفحات گسترده به دنبال ردیف تکراری و قالب دیگر مسائل. این صرفا پیشنهادات و کاربران آزاد هستند به چشم پوشی از آنها را اگر آنها احساس می کنید مانند آن لازم نیست.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن