OnePlus teases بازگشت به معامله های همراه و ما هیجان زده برای وان پلاس Z دوباره

در مصاحبه اخیر خود در سریع شرکت Pete Lau تایید کرد که این شرکت را به بازگشت به ریشه های خود را و شروع به ساخت

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

در مصاحبه اخیر خود در سریع شرکت Pete Lau تایید کرد که این شرکت را به بازگشت به ریشه های خود را و شروع به ساخت گوشی های هوشمند بودجه دوباره. اما مدیر عامل وان پلاس نیز اشاره کرد که این شرکت قصد دارد به گسترش به برخی از محصولات جدید دسته...

زمانی که وان پلاس اولین بار شروع آن ایجاد یک, ساده, گوشی های هوشمند, قیمت £229 که به طور کامل تغییر بازار است. گوشی عالی بود مجری با وجود آن قیمت باور نکردنی کم-برچسب و مصرف کنندگان به زودی گرم به این ایده از اواسط محدوده بودجه گوشی های هوشمند است.

مرتبط با: ما به عنوان خوانده شده OnePlus 8 نقد و بررسی

از آن زمان به بعد همه چیز تغییر کرده در وان پلاس و این شرکت در حال حاضر ارائه می دهد برخی از قابل توجه شاخص با برچسب قیمت برای مطابقت با. گوشی های خوبی انجام دهد اما آنها به زمین شکستن قطعات از تکنولوژی هر وسیله.

در بالا ذکر شد مصاحبه لاو گفت که او می خواهد به بازگشت به ساخت بزرگ همه سرآمد قیمت باور نکردنی پایین. این لزوما به این معنا نیست که ما دیده ایم آخرین پرچمدار از شرکت اما وان پلاس وفاداران ایم که با صبر و حوصله در انتظار بودجه جدید دمنده پاداش خواهد برای حفظ ایمان. ما شنیدن شایعات در مورد مقرون به صرفه تر از مدل به نام OnePlus Z در حالی که این می تواند بسیار بود چه لاو با اشاره بیش از حد.

ساختمان ارزان تر گوشی های هوشمند نه تنها رشته از استراتژی های ذکر شده در این مصاحبه به عنوان Lau همچنین می گذارد از یک طرح برای وان پلاس برای ایجاد محصولات در دسته بندی های جدید و توسعه یک اکوسیستم به طوری که این دستگاه ها که در این بازی به خوبی با هم. کمی شبیه اپل اما در یک مقدار سخت تر از بودجه است.

بخشی از این طرح به سرمایه گذاری در نرم افزار برای ایجاد فوق اکوسیستم. همانطور که اشاره توسط مصاحبه Jared نیومن, بسیاری از شرکت های بزرگ تلاش کرده اند و موفق به انجام این کار پس از آن یک حرکت مخاطره آمیز برای OnePlus. اما آن می تواند به معنای ما نه دور از دیدن بیشتر طیف متنوعی از محصولات این شرکت بیش از حد.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند سال 2020

تا کنون شرکت است که نسبتا کم حرف چه کسانی محصولات جدید ممکن است نگاه مانند آن نمی تواند تعجب آور باشد اگر ما شاهد یک پوشیدنی از این شرکت به زودی.

اگر ما نگاهی به شرکت های مشابه مانند Realme Oppo و – تا حدی – افتخار سپس ما می توانیم یک الگوی منظم از نظر ساختمان تا یک گوشی هوشمند کاربر پایه و سپس گسترش به دسته بندی جدید.

فقط این هفته Realme اعلام کرد ساعت هوشمند جدید همراه با یک زن و شوهر از تلویزیون جدید مدل های (وان پلاس در حال حاضر شیرجه AV بازار). و هر دو افتخار و Oppo در حال حاضر ابزارهای پوشیدنی.

بنابراین ما به زودی یک نام تجاری جدید Huawei watch ؟ انگشتان عبور. اما ما نمی خواهد هر بیشتر نکات تا زمانی که این شرکت استراتژی خود را اعلام و بعد از این سال در هند است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن