آندروید 11 بتا در حال حاضر در دسترس برای دانلود

در این سال گوگل است که انتظار می رود به انتشار عمده جدید آندروید به روز رسانی. با توجه به این که در سال گذشته

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

در این سال گوگل است که انتظار می رود به انتشار عمده جدید آندروید به روز رسانی. با توجه به این که در سال گذشته دیدم 10 اندروید منتشر شد این بدان معنی است که این سال خواهد بود آندروید 11. برای کسانی که کنجکاو هستند و به آنچه به عنوان به روز رسانی می شود آوردن شما خواهد بود خوشحال به یاد بگیرند که گوگل اعلام کرده که اندروید 11 بتا در حال حاضر در دسترس برای دانلود.

تبلیغات

این به این معنی است که اگر شما می خواهید برای به روز رسانی برای چرخش به ببینید که چه نوع از تغییرات و پیشرفت های گوگل ساخته شده است شما قادر خواهید بود به انجام این کار. اما در حال حاضر آن را باید به ذکر است که نسخه بتا در دسترس است تنها برای گوگل صفحه 2 دستگاه و یا جدیدتر بنابراین اگر شما خود را, اصلی, صفحه, شما نمی قادر خواهد بود برای دریافت در در بتا عمل است.

برخی از ویژگی های جدید گوگل اعلام کرده است شامل تغییرات ساخته شده به سایه اطلاع رسانی که در آن وجود خواهد داشت های جدید مکالمات بخش که در آن پیام های خود را در حال حاضر طبقه بندی شده اند به این دسته و در بالا قرار داده شده. گوگل نیز معرفی برخی از تغییرات به برنامه مجوز که در آن برنامه های که شده و استفاده نشده برای مدت زمان طولانی خواهد شد که مجوز خود را تنظیم مجدد.

توجه داشته باشید که این ویژگی های جدید در حال تغییر است. با توجه به این که این نسخه بتا است در راه گوگل است که به دنبال به دنبال بازخورد و همچنین برای از بین بردن اشکالات که به نظر می رسد در طول راه, بنابراین اگر شما تصمیم به شرکت در بتا که چیزی است که شما می خواهید در نظر بگیرید و شاید استفاده نمی بتا روزانه خود را به عنوان راننده.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آندروید و گوگل. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن