سامسونگ راه اندازی یک جدید شارژر بی سیم که Sterilizes گوشی خود را

اگر شما به فکر می کنم در مورد آن خواهد یک صندلی توالت بود پاک تر از گوشی های هوشمند خود? با توجه به آنچه که ما

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

اگر شما به فکر می کنم در مورد آن خواهد یک صندلی توالت بود پاک تر از گوشی های هوشمند خود? با توجه به آنچه که ما را در این امر می تواند معقول و منطقی به فکر می کنم, اما واقعیت این است که مطالعات نشان داده اند که تلفن های ما هستند و در واقع آلوده با توجه به دست ما دست زدن به آن و دست ما لمس فقط در مورد هر چیزی و همه چیز.

تبلیغات

در حال حاضر با این بیماری همه گیر کوروناویروس بهداشت شخصی تبدیل شده است مهم تر از همیشه و سامسونگ است که در اینجا برای کمک به. این شرکت با رونمایی از جدید شارژر بی سیم است که می آید با یک ساخته شده در استريلايزر است که با استفاده از نور UV برای کمک به استریل دستگاه های خود را. به گفته سامسونگ, استفاده از اشعه ماوراء بنفش نور خواهد بود قادر به کشتن به عنوان بسیاری به عنوان 99 درصد از باکتری ها فقط در 10 دقیقه.

البته قطعا بیش از 10 دقیقه به شارژ اما واقعیت این است که آن را دو برابر به عنوان یک شارژر بی سیم و یک استريلايزر بدان معنی است که شما می توانید پاپ فقط تلفن خود را در استریل کردن آن و نیز شارژ آن را در همان زمان. با توجه به آن اندازه آن را نیز قادر به شارژ نه فقط در گوشی های هوشمند خود را, اما دیگر سازگار با ابزارهای بی سیم مانند کهکشان جوانه ها و کهکشان تماشا کنید. این به این معنی است که شما می توانید استریل خود را به ابزارهای دیگر در همان زمان.

مفهوم بی سیم شارژر با ساخته شده است در نور UV ستریلیزرس جدید نیستند و ما دیده ایم ارائه شده از شرکت های دیگر در گذشته اما این به این معنا نیست که این ارزش چک کردن همه یکسان است. در حال حاضر این دستگاه تنها به فروش می رسد در تایلند که در آن retails برای حدود $51. وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا آن را پیدا کردن راه خود را به بازارهای دیگر, اما ما به شما نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای آن است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سامسونگ و شارژ بی سیم. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب