بهترین داخلی دوربین امنیتی

سرپوشیده دوربین های امنیتی یکی از بهترین راه ها برای محافظت از خانه خود را هنگامی که شما دور است. اگر چیزی اتف

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

سرپوشیده دوربین های امنیتی یکی از بهترین راه ها برای محافظت از خانه خود را هنگامی که شما دور است. اگر چیزی اتفاق می افتد, پس از آن شما به راحتی می توانید ببینید چه خبر بلافاصله دادن به شما یک فرصت به پلیس تماس بگیرید. وجود دارد بسیاری از گزینه های خارج وجود دارد, اما راهنمای بهترین دوربین های امنیتی کمک خواهد کرد که شما پیدا کردن یکی از سمت راست.

ما تست شده صدها نفر از دوربین های امنیتی قبل از, اما اینجا این است که لیست ما را از بهترین آنهایی که تنها. هر ورودی دارای توضیحات کامل دوربین اما شما همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک کلیک کنید برای پرش به بررسی کامل. برای سهولت ما لیست بهترین دوربین های زیر:

  • بهترین داخلی دوربین امنیتی آشیانه گیری ضریب هوشی
  • بهترین انعطاف پذیر داخلی دوربین امنیتی در کندو مشاهده
  • بهترین بودجه داخلی دوربین امنیتی Neos Smartcam
  • بهترین باطری دوربین Arlo

قبل از اینکه شما شروع به دنبال دوربین های خود را, آن را به ارزش گفت که شما باید به خرید دوربین های متعدد از همان تولید کننده برای نگه داشتن هزینه های ذخیره سازی ابر پایین.

1. لانه مخفی IQ

قدرتمند ترین محیط داخلی دوربین امنیتی

Nest Cam IQ

با آن 4K سنسور لانه مخفی IQ قادر به عکسبرداری برخی از بهترین فیلم های شما را از دوربین های امنیتی. اگر چه فیلم هایی است که جریان به ابر در 1080p با استفاده از یک سنسور 4K تضمین کیفیت تصویر بهتر. به علاوه سنسور می دهد یکی از مزیت های بیشتر: شما می توانید زوم به تصویر

با موثر 4x زوم اگر شما واقعا می خواهید برای دریافت از نزدیک و شخصی با چه خبر است در خانه خود را.

به زیبایی طراحی شده لانه مخفی IQ یکی از بهترین غرفه در کسب و کار اجازه می دهد شما را به زاویه و تنظیم دوربین برای ضبط آنچه شما نیاز دارید. دوربین به خود می آید که زوج با یک لانه آگاه اشتراک. این می افزاید: در تشخیص حرکت مناطق بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که بخش هایی از تصویر به مانیتور برای هشدار مهم این دوربین می توانید به صورت 24 ساعت در روز با برخی از اشتراک بنابراین شما هرگز از دست هر چیزی.

این مدل ارائه می دهد تشخیص صورت, بنابراین شما می دانید اگر کسی شما می دانید و یا یک غریبه می آید به خانه خود را. لانه مخفی IQ ارزان نیست اما اگر شما می خواهید با کیفیت بالا فیلم همکاری با یک برنامه عالی و سپس وجود دارد هیچ رقابت.

نوع دوربین: داخلی دوربین امنیتی اندازه: 124 x 74 x 74 متر, رزولوشن: 1080p زمینه مشاهده: 130-درجه ضبط گزینه: ابر دید در شب: بله منبع تغذیه: برق قدرت هوشمند دستیاران: Google Assistant

جزئیات کامل ما لانه مخفی IQ نقد و بررسی

2. کندو مشاهده

انعطاف پذیر و سرگرم کننده دوربین های امنیتی

کندو مشاهده شسته و رفته و سرگرم کننده دوربین های امنیتی است که به نظر می رسد بزرگ است. دوربین طراحی شده است از طریق انعطاف پذیر ایستاده اما می توان باطری بیش از حد, بنابراین شما می توانید به طور موقت نظارت بر منطقه دیگر در اطراف برای یک ساعت یا بیشتر. این مفید است برای کسانی که بار شما ممکن است درب جلو باز, برای مثال, و یا در حال تخلیه ماشین خود را و می خواهم که کمی بیشتر از حفاظت.

کندو برنامه تا به حال یک بیت از کار, از, دوربین, راه اندازی, رفع بسیاری از ما مسائل اولیه. برای شروع, شما هم اکنون می توانید دانلود فیلم برای گوشی شما را قادر می سازد شما را به صرفه جویی در هر گونه مدارک شما ممکن است نیاز. آن را به خوبی برای دیدن رایگان ابر ذخیره سازی با کلیپ های ذخیره شده برای 24 ساعت; اگر شما می خواهید ذخیره سازی بیشتر شما می توانید به سادگی برای پرداخت بیشتر با معقول هزینه ماهانه.

تصویری با کیفیت بسیار خوب, گرفتن جزئیات در چهره هر دو در طول روز و در شب. اخیرا کندو اضافه کرده است فعالیت های مناطق برای نظارت بر برخی از مناطق تنها.

نوع دوربین: داخلی دوربین امنیتی اندازه: 145 x 88 x 88میلیمتر, رزولوشن: 1080p زمینه مشاهده: 130-درجه ضبط گزینه: ابر دید در شب: بله منبع تغذیه: برق قدرت هوشمند دستیاران: گوگل, دستیار, آمازون, Alexa

ما به عنوان خوانده شده کامل کندو مشاهده نقد و بررسی

3. Neos Smartcam

خیره کننده ارزش از این دوربین است که هزینه های کمتر از £20

Neos SmartCam hero

کامل دوربین HD برای کمتر از 20 پوند رایگان ابر ذخیره سازی – وجود دارد به گرفتن درسته ؟ خوب, بله, اما برای بسیاری از مردم اندکی محدودیت های Neos SmartCam آسان ببخش در این قیمت. اصلی حرکت نزولی این است که رایگان ابر ذخیره سازی برای 12-دوم کلیپ و پنج دقیقه تاخیر بین ایجاد کلیپ.

ما در بر داشت که دوربین بیشتر اسیر چهره و حرکت درستی است اما این احتمال وجود دارد در مناطق شلوغ که دوربین ممکن است ضبط شواهد بسیار مهم است که شما نیاز دارید. یک نسخه پشتیبان تهیه است که شما می توانید ضبط به کارت حافظه microSD با دوربین ضبط دائم اگر چه شما نمی توانید مشاهده فیلم از طریق نرم افزار تنها با در نظر گرفتن کارت و قرار دادن آن را به یک کامپیوتر.

برنامه به خوبی طراحی شده اند, اگر چه پایه با قابلیت کنترل حرکت تشخیص حساسیت. مثبت کاذب پایین نگه داشته شدند و دوربین تنها باعث هنگامی که چیزی از لحاظ جسمی در حال حرکت در مقابل آن. شما می توانید بیشتر به محدود کردن ضبط از طریق مسلح کردن و خلع سلاح دوربین به صورت دستی و یا با استفاده از geofencing.

کیفیت تصویر خوب است اگر چه لمس کردن سرعت از بهترین دوربین هایی که ما بررسی کرده ایم. هنوز کمتر از 20 پوند, آن را سخت به شکایت. اگر شما می خواهید یک دوربین برای استفاده گاه به گاه در کمتر مناطق شلوغ این یک انتخاب بزرگ است.

نوع دوربین: داخلی دوربین امنیتی اندازه: 56 x 50 x 50mm رزولوشن: 1080p زمینه مشاهده: 110-درجه ضبط گزینه: ابر و microSD پشتیبانی دید در شب: بله منبع تغذیه: برق قدرت هوشمند دستیاران: آمازون, Alexa

جزئیات کامل ما Neos SmartCam نقد و بررسی

4. Arlo نرم افزار و Arlo فوق العاده

بهترین باطری دوربین های دیجیتال است که می تواند در داخل یا خارج

Arlo Pro 3 on wall

زیبایی Arlo محدوده است که آن دوربین می تواند قرار داده شده در داخل و خارج کار می کنند و همچنین در هر دو مکان. این باطری دوربین ها بسیار انعطاف پذیر و یکی از بهترین چیزها در مورد این سیستم ها' حالت. با این شما می توانید بگویید این سیستم که دوربین به arm و آن را خلع سلاح; به عنوان مثال, شما می توانید همیشه, هوای آزاد, دوربین, ضبط, اما شما می توانید به نوبه خود بر روی دوربین داخلی زمانی که شما دور و یا فقط در شب.

آن را به ذکر دو زمان دوربین که Arlo Pro 3 (با وضوح 2K) و Arlo فوق العاده (رزولوشن 4K). هنگامی که شما یک کیت استارتر با ایستگاه پایه شما می توانید اضافه کردن اضافی Arlo دوربین به مخلوط از جمله همسر Arlo Pro 2 (1080p).

کیفیت تصویر بسیار عالی در سراسر محدوده و قدرتمند ابر فعالیت مناطق شما اجازه ترکیب بهترین ویژگی های برق-مجهز به دوربین با انعطاف پذیری از یک باطری و یک.

نوع دوربین: محیط داخلی و فضای باز دوربین امنیتی اندازه: 89 میلی متر x 52mm x 78 mm, رزولوشن: 4K (Ultra) 2K (Pro 3), زمینه مشاهده: 160-درجه ضبط گزینه: ابر, USB, دید در شب: بله منبع قدرت: باتری, هوشمند دستیاران: گوگل, دستیار, آمازون, Alexa

جزئیات کامل ما Arlo Pro 3 و Arlo Ultra نظرات

داخلی دوربین امنیتی, راهنمای خرید

آیا باید برای خرید یک باطری دوربین و یا برق-طراحی یک ؟ در داخل وجود دارد و با مشکلات کمتری شدن به یک پریز برق تا برق مجهز به دوربین های بسیار زیادی از حس و شما لازم نیست که به نگرانی در مورد تغییر باتری. که گفت:, اگر شما می خواهید برای قرار دادن دوربین در برخی از مناطق که معمولا ضعیف تحت پوشش پریز برق مانند راهروها و سپس یک باتری مدل را حس می کند. فقط مراقب باشید که در آن شما محل یک مدل شبیه به این به عنوان حیوانات خانگی راه رفتن در اطراف می توانید باتری تخلیه.

آنچه به وضوح نیاز دارم ؟ کمی وجود دارد نکته در خرید هر چیزی غیر از 1080p مدل در حال حاضر به عنوان شما می خواهید شارپ-قطعه فیلم به اندازه کافی برای ضبط همه چیز شما نیاز دارید. برای رفتن 2K یا 4K فیلم اگر شما می خواهید حتی بیشتر فیلم.

من باید به نوبه خود دوربین و یا خاموش ؟ شما باید به نوبه خود در محیط داخلی دوربین زمانی که شما در خانه هستید و زمانی که شما در خارج از خانه و یا آن شب به عنوان این به این معنی است که شما نمی خواهد رکورد خود را به طور تصادفی زمانی که شما راه رفتن در اطراف. بهترین دوربین های دیجیتال باید ابزار این کار را آسان تر مانند حلقه دوربین های دیجیتال که به شما اجازه فعال یا غیر فعال کردن دوربین بر اساس حلقه زنگ تنظیم می باشد.

آیا من نیاز به ابر ذخیره سازی ؟ استفاده از ذخیره سازی ابر است که هر گونه فیلم است که ایمن از سرقت; شما همیشه می توانید آن را دانلود کنید و از آن دست را به پلیس. با این حال وجود دارد ماهانه هزینه های مرتبط با این. اگر شما فقط می خواهید کمی عجیب و غریب از فیلم و نمی خواهید به توان به برنامه های ماهانه به دنبال یک دوربین است که ذخیره سازی محلی به جای.

من باید یک دوربین با پان و شیب موتور? دوربین های دیجیتال است که شما می توانید کنترل از راه دور پان و شیب اطراف استفاده می شود بسیار محبوب در دادن به شما یک راه به اطراف نگاه کنید تا ببینید چه خبر است. آنها falled از نفع به دو دلیل. اولین آنها گران است. اگر شما حرکت دوربین میدان دید شما ممکن است convering مهم ترین بخش از اموال خود را. و حرکت مناطق کار نمی کنند با این دوربین به عنوان شما نمی تواند علامت یک منطقه به تماشای شما ممکن است حرکت دوربین. به جای آن توصیه می کنیم خرید یک دوربین ثابت و تمرکز در در منطقه ای که شما می خواهید برای نظارت بر. اگر شما نیاز به پوشش بیشتر اضافه کردن یک دوربین اضافی.

چه چیز دیگری باید جستجو کنم ؟ آمازون الکسا و گوگل دستیار پشتیبانی مفید است اگر شما می خواهید به جریان فیلم به تلویزیون و یا صفحه نمایش-فعال هوشمند بلندگو. IFTTT می تواند مفید بیش از حد به شما اجازه کنترل دستگاه های دیگر زمانی که حرکت شناسایی شده است مانند روشن کردن یک نور به صورت خودکار. لانه دوربین های دیجیتال را با این نسخهها کار با لانه های اتوماتیک قوانین به طوری که آنها را می توان در به طور خودکار زمانی که دود زنگ خاموش می رود, برای مثال, و یا آنها می توانند به نوبه خود رنگ چراغ به طور خودکار اگر فعالیت های مشکوک شناسایی شده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن