Mandalorian فصل 2 اخبار دیزنی به علاوه طرفداران افزایش عظیم

این Mandalorian فصل 2 خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده در دیزنی به علاوه پاییز با وجود بسیاری دیگر نشان می ده

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

این Mandalorian فصل 2 خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده در دیزنی به علاوه پاییز با وجود بسیاری دیگر نشان می دهد تلویزیون و فیلم در حال مختل coronavirus pandemnic.

دیزنی تایید کرده است نشان می دهد شده است تحت تاثیر این فیلم مجموعه ای خاموش شدن ناگهانی ناشی از اجتماعی فاصله گرفتن از قوانین است که باید نابود هالیوود توانایی ایجاد محتوای جدید برای چند ماه.

خوشبختانه بعد از اجرا از قسمت های مورد علاقه همه شکارچی فضل و نوزاد Yoda شد قبل از تکمیل قوانین را به اثر. فصل در حال حاضر در پس از تولید و در مسیر شروع به جریان در ماه اکتبر.

کلمه می آید به طور مستقیم از جدید دیزنی مدیر عامل Chapek که CNBC گفت که اگر چه برخی از مطالب زیر وسیع والت دیزنی چتر می تواند در نهایت با تاخیر به Mandalorian نیست در میان آنها است. مستقل بیوه سیاه فیلم از مارول نیز ایمن از تاخیر و وارد خواهد شد در ماه نوامبر Chapek می گوید.

مرتبط با: Disney Plus vs Netflix

او گفت: "همانطور که می دانید ما باید یک مقدار مشخصی از موجودی به خصوص برای دیزنی+ است که هنوز سوخت و پرکن-دستگاه.

"این مهم است به یاد داشته باشید هر چند که قبل از تولید نوعی از توسعه فاز هنوز هم می تواند اتفاق می افتد در طول این زمان از مستند اگر شما خواهد شد; و پس از تولید هنوز هم می تواند اتفاق می افتد. پس از آن تنها این فیلم که در اواسط جریان راست در وسط تولید (که متوقف شده است با این بیماری همه گیر).

"نگاهی به عنوان مثال Mandalorian. این Mandalorian به ضرب گلوله کشته شد قبل از COVID واقعا آمار و بنابراین ما شده است در پس از تولید و وجود خواهد داشت بدون تاخیر در Mandalorian. همان چیزی که با بیوه سیاه که در حال آمدن است در ماه نوامبر است."

اما یکی به فرض وجود دارد مقدار زیادی از پروژه های دیزنی باید فیلمبرداری در حال حاضر, بنابراین وجود دارد قطعا تاخیر پایین خط. امیدوارم کسانی که در نگه یو پی اس خواهد شد و کاهش سریعتر پست تولید برنامه. با وجود ارائه یک آرایه عظیم از بالا پایان میراث محتوای آن دیزنی نگه می دارد و آوردن برنامه نویسی جدید به آن جریان خدمات آن است که اگر برای حفظ 54 میلیون مشترک آن در حال حاضر به دست آورد پس از راه اندازی در سال گذشته است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن