اپل معرفی 0% علاقه اپل کارت برنامه نصب برای اطلاعات بیشتر از محصولات خود

هفته گذشته گزارش شده بود که اپل در حال برنامه ریزی در حال گسترش 0% بهره فروش اقساطی برای اپل کاربران کارت. یک

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

هفته گذشته گزارش شده بود که اپل در حال برنامه ریزی در حال گسترش 0% بهره فروش اقساطی برای اپل کاربران کارت. یک طرح مشابه قبلا معرفی شده برای آی فون ، اما در حال حاضر با این گسترش اپل ارائه شده است به پوشش بیشتر محصولات تحت این برنامه نصب که در آن کاربران می توانید انتخاب کنید بین 6 یا 12 ماه گزینه های تامین مالی.

تبلیغات

طبق این گزارش از هفته گذشته این را پوشش دستگاه های هوشمند و رایانه های مکینتاش, iPads ها, AirPods و اپل مداد (بدون جیلبریک متاسفانه). طول تامین مالی طرح بستگی دارد محصول که در آن "ارزان" محصولات مانند AirPods ارائه خواهد شد در 6 ماه قسط در حالی که گران تر از محصولات مانند مک نرم افزار ارائه خواهد شد در 12 ماه قسط.

البته این باعث نمی شود که محصولات اپل را ارزان تر اما اگر شما نیاز به یک high-end کامپیوتر مانند Mac Pro, اما نمی توانید هزینه را کامل پرداخت در صف مقابل شکستن آن را به حدود 500 $در ماه برای 12 ماه آینده باید آن را آسان تر به بلع قرص. آن را نیز بدون شک به نفع اپل به این امر تشویق بیشتر مشتریان یا ثبت نام برای اپل کارت و یا به خرید محصولات خود را.

متاسفانه این پیشنهاد در حال حاضر تنها در حال ارائه به کاربران در ایالات متحده است, بنابراین اگر شما زندگی می کنند در خارج از ایالات متحده, پس از آن شما خواهد بود از شانس اگر چه ما دیدیم که چگونه برخی از رسمی اپل نمایندگان فروش خود را ارائه می دهد تامین مالی طرح های, اما مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد بسته به جایی که شما زندگی می کنند و نمایندگی فروش در سوال.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >کامپیوتر >تبادل نظر >قرص. بیشتر بخوانید درباره اپل کارت. منبع: cultofmac



tinyurlclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن