HBO حداکثر اعلام بتمن تلویزیون نشان می دهد بر اساس فاسد Gotham PD

HBO حداکثر داغترین جدید, جریان, خدمات در ایالات متحده در حال حاضر, اما مانند هر بازیکن کلیدی است برای رفتن به

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

HBO حداکثر داغترین جدید, جریان, خدمات در ایالات متحده در حال حاضر, اما مانند هر بازیکن کلیدی است برای رفتن به آرایه ای از منحصر به فرد محتوای اصلی برای حفظ punters آمدن ماه پس از ماه.

HBO تا به امروز حاکی از آن نیت به انجام درست آن با یک نام تجاری جدید کمیک DC درام بر اساس آینده بتمن از ویژگی های فیلم است که انتظار می رود به سینما ضربه در ماه اکتبر (ما امیدواریم که اگر آن را امن برای دیدار با آن).

جدید اسپین آف سری خواهد بود بر اساس Gotham City Police Department و در حال حاضر برخی از سنگین وزن استعداد متصل شده است. بتمن مدیر مت ریوز و تولید کننده دیلان کلارک خواهد شد پیوستن به خالق Boardwalk Empire و The Sopranos فارغ التحصیلان Terrance زمستان در حال حاضر در هیئت مدیره با تولید.

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus

در یک مصاحبه مطبوعاتی امروز Warner رسانه ها می گوید که مجموعه خواهد شد "ساخت بر حرکت تصویر را بررسی آناتومی فساد در شهرستان Gotham در نهایت راه اندازی یک جدید بتمن جهان سراسر سیستم عامل های مختلف."

معنی یک بازی ویدیویی بیش از حد ؟ ما می خواهم قرار دادن پول در آن است.

وارنر همچنین می گوید این نشان می دهد در سری پیشنهاد "فرصت بی سابقه ای برای گسترش جهان تاسیس شده در فیلم و بیشتر کشف هزاران قانع کننده و پیچیده شخصیت ها Gotham."

HBO حداکثر راه اندازی شد در ماه گذشته شامل بهترین را به ما پرداخت شبکه تلویزیونی ارائه کرده از جمله سری اصلی مانند بازی تاج و تخت, The Sopranos و گروه برادران.

آن را نیز به ارمغان می آورد یک آرایه عظیم از محتوای گسترده تر وارنر ورزشگاه از جمله مطالب از خط جدید سینما و عناوین از DC, CNN, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS, truTV, Turner Classic Movies, کارتون شبکه Adult Swim, Crunchyroll, خروس دندان Looney Tunes و بیشتر.

برجسته از این گسترده تر archives شامل پارک جنوبی, Rick and Morty, دوستان, The Fresh Prince of Bel Air. وجود دارد یک محاکمه آزاد 7 روز در ارائه اما پس از آن که آن را $14.99 یک ماه.

HBO حداکثر در دسترس نیست اما ما مطمئن هستیم وارنر خواهد یک معامله با یکی از بریتانیا ارائه دهندگان محتوا به منظور به ارمغان بیاورد جدید بتمن را نشان می دهد به صفحه نمایش ما.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن