اپل در حال رفتن به طور کامل خنثی کربن تا سال 2030 – را دیگر تکنولوژی غول دنبال کت و شلوار ؟

اپل متعهد به در نظر گرفتن تمام شرکت های خنثی کربن تا سال 2030 به عنوان آن را به دنبال مجموعه ای از استانداردها

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

اپل متعهد به در نظر گرفتن تمام شرکت های خنثی کربن تا سال 2030 به عنوان آن را به دنبال مجموعه ای از استانداردهای جدید زیست محیطی برای صنعت فن آوری و فراتر از آن.

آی فون ساز می گوید آن است که تنظیم یک نقشه راه برای دیگر شرکت ها با برنامه های خود را برای کاهش انتشار کربن توسط 75 ٪ در حالی که ترسیم راه حل های جدید برای جبران دیگر 25 درصد از رد پای آن. این شرکت می گوید که در زمان 2030 رول در اطراف هر دستگاه شما خرید از اپل خواهد بود 100% کربن خنثی است.

در یک رسانه آزاد, تیم کوک مدیر عامل شرکت گفت: تعهد نشان دهنده طلوع یک عصر جدید نوآورانه بالقوه است که باید مقدار زیادی از مزایای فراتر از پیشرفت در مبارزه با تغییر آب و هوا.

"کسب و کار عمیقی فرصت برای کمک به ایجاد یک آینده پایدار یک دنیا از ما نگرانی های مشترک برای سیاره ما به اشتراک بگذارید" کوک گفت.

"نوآوری تأمین انرژی در محیط زیست سفر نه تنها خوب برای سیاره — آنها کمک کرده ایم ما را به محصولات ما بیشتر انرژی کارآمد و آوردن منابع جدید انرژی پاک آنلاین در سراسر جهان است. آب و هوا عمل می تواند پایه و اساس یک عصر جدید نوآورانه پتانسیل ایجاد شغل و رشد اقتصادی با دوام. با تعهد ما به کربن بی طرفی ما امیدواریم که به یک موج دار شدن در حوضچه که یک مقدار بزرگتر تغییر دهید."

اپل می گوید مواد بازیافتی تبدیل خواهد شد و به طور فزاینده مهم است بخشی از محصول خود را توسعه و بهبود آن در فرآیند تولید برای اتکای بیشتر کربن-رایگان تکنیک های.

این شرکت توضیح می دهد: "اپل حمایت از توسعه اول تا کنون مستقیم کربن آلومینیوم ذوب فرایند از طریق سرمایه گذاری و همکاری با دو تا از آن آلومینیوم تامین کنندگان. امروز این شرکت اعلام کرد که اولین دسته از این کم کربن و آلومینیوم است که در حال حاضر در حال استفاده در تولید در نظر گرفته شده برای استفاده با 16-inch MacBook Pro."

اپل همچنین سرمایه گذاری در بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر طرح در حالی که ساخت بزرگ, تعهدات به کربن حذف پروژه ها.

این شرکت می نویسد: "در همکاری با حفاظت بین المللی شرکت خواهد کرد سرمایه گذاری در پروژه های جدید ساختمان سازی در آموخته های موجود کار مانند بازگرداندن تخریب دشت در کنیا و حیاتی حرا اکوسیستم در کلمبیا. مانگرو نه تنها حفاظت از سواحل و کمک به امرار معاش از آن دسته از جوامع که در آنها رشد می کنند اما آنها همچنین می تواند ذخیره تا 10 برابر بیشتر از کربن از جنگل های روی زمین است."

اپل مراکز داده اند طراحی شده با 100% انرژی های تجدید پذیر از سال 2014. ما می خواهم برای دیدن و شرکت بیشتر در کاهش ارزش زمین و مواد آن را با استفاده از آن در تلفن های همراه و قرص اما اپل همچنان به نقش رهبری.

اپل می افزاید: "همه آی فون, اپل, مک و اپل و دستگاه های منتشر شده در سال گذشته ساخته شده با محتوای بازیافتی از جمله 100 درصد بازیافت عناصر نادر خاکی در آی فون Taptic Engine — برای اولین بار در اپل و برای هر گوشی های هوشمند."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن