3D چاپ گیاهی استیک می تواند وارد 2021

برای گوشت-عاشقان که به دنبال گیاهی جایگزین های آن استفاده می شود و نه دشوار است برای پیدا کردن. مطمئن شوید که

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

برای گوشت-عاشقان که به دنبال گیاهی جایگزین های آن استفاده می شود و نه دشوار است برای پیدا کردن. مطمئن شوید که یک نفر می تواند استدلال می کنند که مواد غذایی مانند قارچ یک جایگزین مناسب و معقول به عنوان گونه های خاص مانند قارچ portobello ارائه می کنند "گوشتی" بافت, اما همه ما می دانیم که آن را کاملا مشابه.

تبلیغات

با این حال در سال های اخیر دیده ایم یک انفجار در محبوبیت در کارخانه مواد غذایی مبتنی بر از غیر ممکن است مواد غذایی و فراتر از گوشت که در آن نظرات هر دو نشان داده اند که آنها بسیار نزدیک و است که شما می تواند سخت و فشرده به بگویید که آن را ساخته شده از گوشت. در حال حاضر اسرائیل راه اندازی با نام تصفیه گوشت می خواهد همه چیز را یک گام بیشتر با استیک.

این شرکت اعلام کرده است برنامه های خود را برای 2021 جایی که آنها امیدوارند که آنها قادر خواهد بود را به یک 3D چاپ گیاهی استیک به بازار است. تا کنون گیاهی جایگزین گوشت از غیر ممکن است مواد غذایی و فراتر از آن گوشت تمایل به بیشتر از این خرد "گوشت" انواع بنابراین ایجاد واقع بینانه مبتنی بر گیاه استیک نیاز به یک رویکرد متفاوت از این رو استفاده از چاپ 3D.

به گفته این شرکت با استفاده از 3D چاپ آنها قادر خواهید بود به تکرار ساختار عضله از حیوانات که به نوبه خود کمک خواهد کرد که ایجاد همان بافت به عنوان یک استیک واقعی. اینکه آیا یا نه آن را در واقع طعم مانند استیک باقی مانده است دیده می شود اما می تواند آن را به ارزش نگه داشتن یک چشم را برای. شرکت 3D ماشین آلات چاپ خواهد شد در ابتدا قادر به چاپ 20 کیلوگرم در هر ساعت در حالی که ارزان تر نسبت به گوشت واقعی.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره چاپ 3D و F&b. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن