میدان جنگ 3 Remaster شایعه به توسعه در

در سال گذشته EA تایید کرد که برای سال 2020 آنها را نمی خواهد بود با انتشار یک میدان جنگ جدید بازی. اما برای کس

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

در سال گذشته EA تایید کرد که برای سال 2020 آنها را نمی خواهد بود با انتشار یک میدان جنگ جدید بازی. اما برای کسانی که تشنه برای برخی از میدان جنگ جدید مطالب شما می تواند در شانس چون با توجه به شایعات به نظر می رسد که وجود دارد می تواند یک remastered نسخه از بازی Battlefield 3 در حال توسعه است.

تبلیغات

این شایعه می آید از یک YouTuber به نام Daqari که ادعا می کند که remastered نسخه از Battlefield 3 ممکن است در کار می کند. به عنوان PCGamer اشاره Daqari در گذشته شناخته شده برای دقت نشت میدان جنگ اطلاعات مانند وجود میدان جنگ 1 و میدان جنگ, V, بنابراین احتمال وجود دارد که این آخرین قطعه از اطلاعات را می تواند نگه دارید حقیقتی در آن است.

اما از آنجا که وجود دارد هیچ راهی برای تایید هر یک از این درست باشد باید با یک دانه نمک ، این ویدئو که YouTuber بود در اصل آپلود به خود کانال که صحبت در مورد Battlefield 3 را remaster شده است حذف شده است. ما مطمئن هستیم که اگر این دلیل است که آنها در اشتباه بودند در مورد اطلاعات خود را و آن را در زمان پایین و یا اگر EA ممکن است یک دست در آن است.

در هر صورت این است که تقریبا همه ما می دانیم در حال حاضر و ما هیچ ایده اگر یک بازی وجود دارد و یا اگر آن را حتی می توان این سال منتشر شد اما ما قطعا باید نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پتانسیل بازی.

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره میدان جنگ و EA. منبع: pcgamer



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب