شما هم اکنون می توانید با استفاده از GoPro Hero 8 سیاه و سفید به عنوان یک وب کم

با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس بیشتر مردم در حال کار و تحصیل از خانه و مانند ویدئو کنفرانس نرم افزا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس بیشتر مردم در حال کار و تحصیل از خانه و مانند ویدئو کنفرانس نرم افزار در حال افزایش است. در حالی که بسیاری از ما کم نیستند لزوما بهترین از نظر کیفیت اما خوشبختانه سازندگان دوربین باید پس از منتشر شد, نرم افزار تبدیل می شود که دوربین های خود را به کیفیت بالاتر کم.

تبلیغات

در حال حاضر به نظر می رسد مانند GoPro اتحاد پیوست لیست سازندگان دوربین به ارائه راه حل های نرم افزار به عنوان شرکت اعلام کرده است با انتشار نسخه بتا سیستم عامل و نرم افزار دسکتاپ. انتشار این سیستم عامل جدید و نرم افزار خواهد شد در واقع به نوبه خود این شرکت در حال حاضر گل سرسبد دوربین, قهرمان 8 سیاه به تمام عیار است.

بهترین قسمت در مورد این رسمی راه حل های نرم افزار است که باعث می شود آن فوق العاده آسان برای استفاده. همه کاربران نیاز به انجام است که اتصال خود را قهرمان 8 سیاه و سفید به کامپیوتر خود نرم افزار را اجرا کنید و آنها را خوب به آن بروید! در حال حاضر این نرم افزار تنها در دسترس برای قهرمان 8 سیاه و سفید است و تنها در دسترس در macOS اما GoPro می کند توجه داشته باشید که آنها در حال کار بر روی نسخه ویندوز است که عرضه خواهد شد بعد از آن.

GoPro در حال حاضر می پیوندد دیگر سازندگان دوربین مانند فوجی و کانن و کوه المپ در مقدونیه که همه منتشر مشابه نرم افزار برای دوربین های خود را.

در زمینه اپل >کامپیوتر >عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال Gopro و Macos. منبع: gopro



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب