نشان داد: بهترین خنک کننده برای طرفداران این سوزان روز و شب

با بیشتر از ما مجبور به صرف زمان در بالا و پایین آب و هوا است که احتمالا داشتن یک اثر بزرگتر ساخت خانه های ما

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

با بیشتر از ما مجبور به صرف زمان در بالا و پایین آب و هوا است که احتمالا داشتن یک اثر بزرگتر ساخت خانه های ما عجیبی گرم در یک روز سرد و روز بعد. برای کسانی که داغ روز, یکی از بهترین راه برای خنک نگه داشتن است که با یکی از بهترین های ما طرفداران. یک راه موثر خنک کننده بدون استفاده از مقدار بسیار عظیمی از برق طرفداران انعطاف پذیر و آسان به حرکت در اطراف.

همه طرفداران کار در همان راه آنها حرکت می کند هوا را در سرعت است. این کمک می کند تا با گردش خون, فشار هوای گرم به بیرون از پنجره های باز و ایدز با تبخیر ساخت شما احساس می کنید کولر زمانی که هوا جریان است. در حالی که اصل ممکن است همین کار را برای تمام مدل های, کیفیت های مختلف بین هر یک: برخی از حرکت می تواند بسیاری از ساکت و بی سر و صدا; دیگران با صدای بلند و بی اثر است.

خوشبختانه ما اینجا هستیم برای کمک به راهنمای ما به بهترین طرفداران. ما آزمایش کردیم تمام مدل های که ما ذکر شده برای جریان هوا و صدا امکانات و کیفیت ساخت. و ما شامل انواع مختلف از مدل مصرف سنتی طرفداران, تصفیه کننده های هوا و سیستم های خنک کننده آبی که با استفاده از یک مخزن آب برای خنک کردن هوا از بیرون آمدن. لیست کامل ما را در زیر می رود به جزئیات بیشتری در هر یک از انتخاب محصول و شما می توانید از طریق کلیک کنید بررسی کامل. اما برای راحتی کار ما لیست بهترین طرفداران در زیر برای شما.

چگونه ما را انتخاب کنید بهترین طرفداران

یک فن است یک راه موثر برای خنک نگه داشتن در آب و هوای گرمتر کمک تبخیر عرق به کاهش دمای بدن خود را. این به این دلیل است که طرفداران بهترین کار هنگامی که درجه حرارت پایین تر است; به عنوان رطوبت را افزایش می دهد, کمتر عرق تبخیر ترک شما را با آن داغ و مهم احساس.

واحدهای تهویه مطبوع مبارزه با این اقدام به عنوان رطوبت گیر, اما شما همچنین می توانید بهبود فن عملکرد با استفاده از به طور منظم dehumidifier.

فرض کنید که شما با استفاده از یک فن در یک نسبتا کم-درجه حرارت محیط زیست آن را از جریان هوا و سرعت سیر هوایی کمک می کند که تعیین می کند چقدر خوب یک فن واقعا است. و این به نوبه خود نیز دیکته چگونه یک اتاق از یک فن استفاده می شود. برای مثال یک پنکه رومیزی ممکن است یک انفجار خنک کننده هوا در محدوده نزدیک اما در طرف دیگر اتاق شما را به سختی احساس حرکت هوا.

برای کمک به شما در تصمیم گیری ما تست سرعت فن با استفاده از بادسنج برای اندازه گیری سرعت سیر هوایی در متر در ثانیه آزمایش طرفداران خود را در حداقل و حداکثر تنظیمات در فاصله 15 سانتی متر و 1متر.

در حالی که این اندازه گیری ها مهم ما پایه اعتقاد ما بر این نوع از فن بررسی: ما انتظار زیادی برج طرفداران طراحی شده برای تمام اتاق های خنک کننده برای فشار بیشتر هوا از یک کوچکتر شخصی رومیزی مدل.

به درجه خاصی از آن آسان است برای ایجاد یک فن است که می تواند حرکت بیشتر هوا با چرخش تیغه های آن سریع تر این است که حرکت نزولی برای ساخت بیشتر سر و صدا. به این منظور ما در اندازه گیری صدا است که طرفداران تولید در حداقل و حداکثر سرعت در فاصله 15 سانتی متر و 1متر. ایده آل فن حرکت می کند مقدار زیادی از هوا را بی سر و صدا به طوری که شما می توانید آن را به راحتی در شب در حالی که شما خواب. ما همچنین اندازه گیری مصرف برق در حداقل و حداکثر سرعت برای تعیین کارآمد ترین مدل از حداقل.

در این راهنما ما همچنین بررسی برخی از کولرهای آبی که سرد هوا با استفاده از یک مخزن آب است. برای این, ما اندازه گیری اختلاف دما بین هوای ورودی و خروجی به ببینید که چگونه به خوبی آنها را می سرد.

1. Evapolar evaChill EV-500

قدرتمند و موثر شخصی خنک کننده هوا برای زمانی که شما در حال کار یا خوابیده

Evapolar evaChill EV-500 LED

این بار که شما بیشتر متوجه گرما هستند زمانی که شما نشسته در یک میز و یا در حال خواب. آن را حس می کند و سپس به یک دستگاه است که می تواند سرد شما در این موقعیت مانند Evapolar evaChill EV-500. ارزان تر از نسخه اصلی Evapolar شخصی کولر این مدل در واقع موثر تر و آسان تر برای استفاده و به نظر می رسد neater, بیش از حد.

به عنوان با سلف خود این مدل است که یک کولر آبی با استفاده از آن یکپارچه مخزن آب و خنک شدن از طریق تبخیر. این باعث می شود آن را موثر تر از سنتی و فن آن را به عنوان ضربات هوایی در شما که سردتر از دمای هوای محیط. با استفاده از این مدل به عنوان مخزن یکپارچه شده است, آن را نشانی از نشت آب هنگامی که شما حرکت آن بود که موضوع را با اصلی است.

هیچ صفحه نمایش ال سی دی به شما نشان می دهد تنظیمات و این مدل کمتر و سرعت فن تنظیمات فقط در چهار و اول بسیار ضعیف شده بود و عملا بی فایده در آزمایش های ما. اما سطح شیب دار تا فن با سرعت و کیفیت را بهبود می بخشد.

اندازه گیری در 53.7% رطوبت نسبی با دمای محیط از 28C این Evapolar evaChill EV-500 سوییچ هوا خروجی از 23.5 C – 4.5 C کاهش. اندازه گیری در 43.7% رطوبت با دمای 32C فن خروجی بود 25.2 C و کاهش 6.8 C.

تحت این فن با استفاده از فقط 6.2 W قدرت ارائه شده توسط USB-C کابل در جعبه. این به این معنی است که شما حتی می توانید آن را اجرا کنید از یک بانک قدرت ساخت این مدل مفید برای اعضای کمپ.

پایین تر از قیمت اصلی را در این یک انتخاب بهتر از اصل اگر چه جایگزینی کارتریج هنوز هم نسبتا گران است.

جزئیات کامل ما Evapolar evaChill EV-500 نقد و بررسی

فن نوع: آبی رومیزی کولر اندازه: 172 x 170 x 170 mm تعداد سرعت: 4, نوسان: بدون تایمر: بدون مخزن آب: 800ml (سه تا پنج دقیقه خنک کننده), حالت گرما: ندارد

2. Dyson خالص داغ+خنک

کامل فن و تصفیه کننده هوا برای استفاده در تمام طول سال به لطف امکانات سرمایشی و گرمایشی

Dyson Pure Hot+Cool hero

اگر شما می خواهید یک دستگاه است که شما می توانید با استفاده از همه سال دور Dyson خالص گرم+سرد است این محصول را برای شما. به عنوان احتمالا شما می توانید از فن نام این مدل می تواند گرما در فصل زمستان می تواند در تابستان خنک است و همچنین یک کل اتاق تصفیه کننده هوا است که در تابستان ایده آل برای تمیز کردن هوا برای کسانی که با hayfever. اگر چه این یکی از محصولات گران تر در این لیست این سه در یک رویکرد بیش از توجیه قیمت.

اصلی فن به نظر می رسد بسیار شبیه به Dyson مدل های دیگر, با باهوش bladeless fan سر است که شما می توانید چوب بازوی خود را از طریق. مغناطیسی متصل به بالا کنترل از راه دور است که شما نیاز به کنترل فن به عنوان وجود دارد بدون پردازنده کنترل چند شما همچنین می توانید با استفاده از Dyson لینک برنامه و آمازون الکسا.

در مقابل فن است یک دستی صفحه نمایش است که نشان می دهد شما در حال حاضر کیفیت هوا در سطح. شما می توانید ببینید خوانش ذرات PM2.5 (ذرات ریز است که می تواند راه خود را به ریه); PM10 (ذرات است که می تواند در حملات آسم و علت تنفس مسائل); ترکیبات آلی فرار (volatile organic compounds که مواد شیمیایی خشن است که می تواند در هر چیزی از تمیز کردن محصولات به چسب مورد استفاده در مبلمان قدیمی); و NO2 نیتروژن دی اکسید که یک گاز آلاینده از خودروها و سوخت های فسیلی است که می تواند باعث مشکلات تنفسی).

به دنبال در خالص خنک کننده عملکرد خالص داغ+خنک مدیریت جریان هوا از 1m/s در 15 سانتی متر در حداقل سرعت با هیچ قابل توجه سر و صدا در حداکثر سرعت فن است که هنوز هم نسبتا آرام در 57.6 dB با جریان هوا در 3.7 m/s در 15 سانتی متر و 1.6 m/s در 1 متر. به عنوان با Dyson دیگر طرفداران خالص داغ+خنک تولید یک جریان ثابت از هوا به جای یک buffeting. اندازه گیری خالص داغ+خنک از 1 متر دور, من در بر داشت که در حداقل سرعت فن در 39.35 dB (به طور موثر سر و صدای پس زمینه) و در حداکثر فن بود فقط 57.6 dB.

قادر به تصفیه کننده هوا بیش از حد گرفتن 99.95% و فوق ذرات ریز این هم یک مدل است که می تواند تمیز کردن هوا خود را. در ماه های سرد شما می توانید تغییر حالت گرما به سرعت در حال گرم یک اتاق سرد. مانند این فن به استفاده از تمام طول سال.

جزئیات کامل ما Dyson خالص داغ+خنک نقد و بررسی

فن نوع: برج فن و بخاری اندازه: 205 x 130 x 248mm, تعداد سرعت: 10, نوسان: بله (350 درجه), تایمر: دارد (تا نه ساعت) مخزن آب: هیچ گرما حالت: بله (37C حداکثر)

3. MeacoFan 650 درجه گردش

عملکرد عالی با تن جنبش از این قدرتمند مدل رومیزی

MeacoFan Air Circulator 650 side

اگر شما می خواهید قدرتمند و در عین حال جمع و جور فن و سپس MeacoFan 650 درجه سیرکولاتور مدل برای شما. ما در بر داشت بسیار مورد این مدل که آن را بسیار آسان به توصیه. وجود دارد عملکرد. با وجود اینکه نسبتا جمع و جور فن MeacoFan 650 درجه گردش قادر به حرکت مقدار زیادی از هوا. در آزمایش های ما, ما اندازه گیری سرعت هوا در بین 1.4 m/s و 2.6 m/s در یک متر.

تحت فن آرام است هم با سر و صدا در آمدن در 43dB در پایین ترین تنظیمات و 56.1 dB در بالاترین. برای شب خواب کم سر و صدا و آرام انفجار از هوا مناسب است. وجود نوسان ساخته شده است اگر چه ما در آرزوی آن بودند کمی گسترده تر از 70-درجه در ارائه. ما تنها جزئی دیگر شکایت است که فن کنترل پنل نمی دهد شما تمام کنترل در ارائه اگر چه از راه دور کنترل کند.

اگر شما به دنبال یک پنکه رومیزی با قدرت به مقابله با یک اتاق و سپس این مدل برای شما.

جزئیات کامل ما MeacoFan 650 درجه گردش نقد و بررسی

فن نوع: رومیزی سایز: 260x254x343mm, تعداد سرعت: 12, نوسان: بله (70 درجه), تایمر: دارد (تا شش ساعت) حالت گرما: ندارد

4. Dyson خالص سرد من

شخصی قدرتمند خنک کننده با هوا تصفیه

Dyson Pure Cool Me hero

Dyson طرفداران همه نگاه متمایز با bladeless سر است که شما می توانید با قرار دادن یک دست از طریق که Dyson خالص سرد من بلافاصله متفاوت به نظر می رسد به لطف سر توپ. دلیل تغییر طراحی است که با استفاده از فن Dyson هسته جریان فن آوری است که اجازه می دهد تا سطح محدب مستقیم جریمه جریان هوا را دقیقا جایی که شما آن را می خواهم و آن را ایده آل برای شخصی خنک کننده.

کشویی پلاستیکی دیسک بالا و پایین به شما اجازه می دهد نقطه جریان هوا که در آن شما آن را می خواهم. نیز وجود دارد یک 90 درجه نوسان در حالت بنابراین شما می توانید رفت و برگشت هوا در اطراف. مزایای سیستم جدید سه برابر شده است. شما می توانید نشستن در یک حباب خنک کننده هوا; ثانیا در نوسان حالت فن ضربه نمی بیت از کاغذ روی میز خود را در همه جا; سوم فن است که به مراتب کوچکتر از Dyson قبلی مدل های دسکتاپ.

عملکرد بسیار عالی است, مدیریت یک انفجار هوا در 6.2 m/s از 15 سانتی متر دور در حداکثر سرعت حداقل سرعت فقط ارائه یک نسیم ملایم انفجار که نمی گیری ما تجهیزات تست. سطح سر و صدا هستند به عنوان کم به عنوان شما می خواهم انتظار از Dyson اندازه گیری فقط 37dB در پایین ترین تنظیمات است که به طور موثر در زمينه سطح سر و صدا در حداکثر است که قدرتمند و فن می آید در 63.5 dB.

حتی بهتر از این فن دارای یک فیلتر در داخل آن به طوری که آن را سرد شما آن را تصفیه هوا. هیچ حالت خودکار در این مدل اما تا زمانی که این فن یکی آن را به تمیز کردن هوا از آن ضربات در شما. به عنوان با مدل های قبلی تمام کنترل از طریق کنترل از راه دور است که کلیپ ها بر روی جلوی فن. تنها چیزی که از دست رفته از این مدل کنترل برنامه است که جزئی شرم آور است.

اگر شما می خواهید شخصی قدرتمند خنک کننده و تصفیه هوا این باهوش فن این مدل برای خرید.

جزئیات کامل ما Dyson خالص سرد من را نقد کنید

فن نوع: رومیزی اندازه: 401 x 254 x 247mm, تعداد سرعت: 10, نوسان: بله (90 درجه), تایمر: دارد (تا هشت ساعت) مخزن آب: N/A, حالت گرما: ندارد

5. MeacoFan 1056 هوا سیرکولاتور

کامل عمودی و افقی نوسان را در این یک فن بزرگ برای طراوت یک اتاق

این MeacoFan 1056 درجه گردش به نظر می رسد کاملا متفاوت به طرفداران دیگر در این فهرست به لطف و تقریبا دور بدن. این فقط یک زیبایی انتخاب اما بخشی از طراحی است که اجازه می دهد تا فن گردش هوا به طور موثر تر در اطراف یک اتاق تمام.

در حالی که بسیاری از طرفداران ساده چپ/راست نوسان حالت MeacoFan 1056 درجه گردش به بالا/پایین حالت نیز هست. هر یک را می توان به صورت جداگانه اما با هر دو حالت نوسان در عمل این فن می تواند گزاف گویی آن جریان هوا کردن دیوار و سقف در گردش بیشتر هوا. در هنوز هم روز به ویژه در درجه گردش می تواند کمک به تازه کردن هوا در یک اتاق به طور موثر تر از سنتی فن.

حرکت نزولی این است که MeacoFan 1056 هوا گردش بسیار بزرگ در 305 x 308 x 425 میلی متر کاهش, بنابراین شما نیاز به یک نسبتا بزرگ جدول به آن را نگه دارید.

این MeacoFan 1056 هوا سیرکولاتور کشتی با یک دایره کنترل از راه دور است که مغناطیسی متصل به جلوی فن. این همه از کنترل های مشابه به عنوان اصلی فن بدن به همراه شب-کنترل نور که پستی یکپارچه نور روشن و خاموش; این شرم آور است که این کنترل شامل نمی شده است در فن اصلی بدن است.

با استفاده از این کنترل شما می توانید نوسان حالت تنظیم سرعت فن (وجود 12 تنظیمات); تنظیم قدرت-off timer (این عمل در ساعتی بازه بین یک تا 10 ساعت); و روشن کردن فن روشن یا خاموش. نیز وجود دارد یک دکمه Eco است که تنظیم سرعت فن را به صورت خودکار بر اساس دمای اتاق: داغتر از آن است که سرعت فن را اجرا خواهد کرد. منظمی در این زمان دمای اتاق نمایش داده می شود ،

این MeacoFan 1056 گردش هوا توسط یک فن قدرتمند. حداقل سرعت فن من اندازه گیری آن جریان هوا در 1.6 m/s در 15 سانتی متر و 1.4 m/s در 1m; در حداکثر سرعت فن آن قدرتمند بود 4m/s در 15 سانتی متر و 3.3 m/s در 1m. این بهترین فاصله نتیجه ای که من دیده ام. تحت فن آرام است, بیش از حد, اندازه گیری زمزمه آرام 43.5 dB در 1m در حداقل و فقط 57.2 dB در حداکثر سرعت. تنها Dyson Airblade طرفداران ساکت تر هستند.

اگر شما می خواهید چیزی است که می تواند تغییر مقدار زیادی از هوا به گردش در یک اتاق گرفتگی برای بهتر همه جانبه خنک کننده MeacoFan 1056 هوا سیرکولاتور یک انتخاب بزرگ است. تنها این است که آن نسبتا بزرگ است.

فن نوع: رومیزی اندازه: 305 x 308 x 425 میلی متر کاهش, تعداد سرعت: 12, نوسان: بله (60-درجه عمودی 120 درجه افقی), تایمر: دارد (تا 10 ساعت) مخزن آب: N/A, حالت گرما: ندارد

6. قو كلاسيك, میز فن

بزرگ به نظر می رسد از این پنکه رومیزی سنتی

Swan Retro Desk Fan

کسانی که یک میل شدید برای 1950s یک ظاهر طراحی شده را درک قو 12 اینچ كلاسيك, میز فن. آن را قطعا یکی که شما خوشحال خواهید بود به آن را بر روی صفحه نمایش. موجود در نه رنگ گزینه ها از جمله, کرم, آبی, نارنجی, سیاه و سفید و قرمز از آن خواهد شد به اندازه کافی آسان برای پیدا کردن یک مدل را با توجه به دکور خود را.

به عنوان نمونه برای این نوع از محصول برخی از مونتاژ مورد نیاز است. گذشته از تک پیچ که دارای فلز قفس هم بقیه فن با استفاده از پلاستیک thumbscrews. من نمونه ساخته شده و آماده برای رفتن در فقط چند دقیقه.

پایین فن نشسته 140 میلی متر از پایه آن است که فقط مناسب برای میز استفاده کنید. تنظیم ارتفاع ممکن است به علاوه وجود یک نوسان سوئیچ است که باعث می شود هدایت هوا به راحتی ساده است.

این فن دارای سه سرعت تنظیمات. حداقل سرعت تولید جریان هوا از 2.9 m/s در 15 سانتی متر و 1.2 m/s در 1.5 متر; حداکثر فن تولید 4.1 m/s در 15 سانتی متر و 1.8 m/s در 1.5 متر. اگر هر چیزی, یکپارچهسازی با سیستمعامل, میز فن می تواند با داشتن یک کمی آهسته پایین با سرعت بیشتر ملایم و خنک کننده است.

سر و صدا نیست بیش از حد از یک موضوع است و بیشتر یک نتیجه از صدای صفیر هوا در حال حرکت به جای موتور فن. من اندازه گیری این فن به عنوان تولید 56.8 dB در حداقل تنظیمات در 15 سانتی متر و 63.9 dB در حداکثر تنظیمات.

اگر شما می خواهید شیک فن برای میز خود را در دسترس در یک انتخاب مناسب و معقول از گزینه های رنگ و سپس قو كلاسيك فن یک انتخاب بزرگ است.

فن نوع: رومیزی اندازه: 355 x 455 x 268mm, تعداد سرعت: 3, نوسان: بله تایمر: بدون گرما حالت: بدون

7. Logick 16" تفنگ فلز پایه فن

به نظر می رسد بزرگ و مقدار زیادی از سرعت از این شسته و رفته و سنتی پایه فن

Logick 16" Gun Metal Pedestal Fan

به عنوان هوشمند به عنوان برج طرفداران و Dyson را مدل می تواند هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند یک خوب قدیمی از مد افتاده فن پایه. این درست است به خصوص زمانی که فن به نظر می رسد به خوبی به عنوان Logick 16" تفنگ فلز پایه فن. با تاریک آن تمام فلزی این فن دارای یک smart art-deco نگاه به آن, آن را به یک شی به درک در یک اتاق نه یکی برای پنهان شدن.

برخی از مونتاژ مورد نیاز است اما من در بر داشت که پایه فن رفت و با هم به راحتی به اندازه کافی. چهار پره های فن احساس کمی نازک به لمس بنابراین رسیدگی به آنها را با دقت به عنوان شما جمع آوری. یک تنظیم ارتفاع بین 930 و 1250 mm به معنی آن را آسان به خط پایه فن مهم نیست که آیا شما در حال نشستن در یک میز و یا در پایین مبل. محوری گزینه را قادر می سازد فن سر به کج کردن بیش از حد.

سه تنظیمات سرعت در دسترس هستند. اگر هر چیزی حداقل سرعت است که هنوز کمی سریع فشار هوا در یک سرعت قابل توجهی از 3.2 m/s در فاصله 15 سانتی متر; حداکثر تنظیمات فقط کمی سریع تر در 4.1 m/s. در 1.5 متر اندازه گیری حداقل تنظیمات در 1.1/m/s و 2.3 m/s در حداکثر.

جمله بالا سرعت فن تاثیر بر سر و تفنگ فلز پایه فن کاملا پر سر و صدا: 61.5 dB روی حداقل تنظیم کنید.

با توجه به آن قیمت بالا به نظر می رسد و سازگاری این Logick 16" تفنگ فلز پایه فن یک انتخاب برتر برای داغ روز هنگامی که شما نیاز به مقدار زیادی از حرکت هوا. کمی آهسته تر حداقل سرعت خوب بوده است هر چند.

فن نوع: پایه حجم: 1250 x 450 x 368mm, تعداد سرعت: 3, نوسان: بله تایمر: بدون مخزن آب: N/A, حالت گرما: ندارد

8. Benross 42240 قابل حمل هوا کولر

سرد هوا با تبخیر آب و یخ

Benross Portable Air Cooler 60 Watts

اگر شما می خواهید برای خنک کردن اتاق شما نیاز به چیزی است که در واقع پایین تر از درجه حرارت. این Benross 42240 قابل حمل هوا کولر فقط می توانید انجام دهید. این یک کولر آبی است که با استفاده از 7 لیتر مخزن آب به نوبه خود در خشک و در هوای گرم و مرطوب و سرد هوا.

از آنجایی کولرهای آبی در حال کارآمد ترین در آب و هوای خشک قابل حمل هوا کولر دارای دو خنک کننده اضافی روش. برای اولین بار این کشتی ها با چهار فریزر, بطری است که شما با آب پر کنید. شما می توانید هر بطری به یک طناب و رها کردن آن را به مخزن اصلی برای خنک کردن آب قبل از اینکه آن را از بین میره. دوم وجود دارد سینی مکعب یخ در عقب: زمانی که کامل و هوا و اخراج است از طریق یخ خنک کننده آن بیشتر است.

قابل حمل هوا کولر در مورد همان اندازه به عنوان یک بیت از حمل توشه; به نظر می رسد مانند یک قابل حمل تهویه مطبوع واحد. آن را بسیار سبک تر هر چند به خصوص زمانی که آن را خالی از آب است.

پر کردن یک کمی رنج آوری به عنوان شما را به ریختن آب از طریق بهار لود فلپ در سمت. من آن را ساده ترین راه برای استفاده از 2 لیتر بطری نوشیدنی. با مصرف آب در 0.45 لیتر در ساعت 7 لیتری مخزن می دهد در زمان اجرا از 15hrs 30mins است که به اندازه کافی به شما از طریق یک شب.

در بالای کولر در حال کنترل. تنظیم سرعت شماره گیری است که کمی گیج کننده است – آن است که اعداد 0 تا 3 نوشته شده است دو بار. همه این به این معنی است که شما می توانید به نوبه خود شماره گیری در هر دو جهت به سرعت خود را تنظیم. فن دریچه در جلو به صورت دستی کنترل به شما اجازه مستقیم هوا به بالا یا پایین و وجود نوسان دکمه برای فعال سازی مکانیکی رفت و برگشت. یک تایمر خواب به شما اجازه می دهد به طور خودکار خاموش کردن کولر پله در 10 دقیقه فواصل تا یک ساعت.

در حالت اولیه آن را تنها فن است که در عمل شما تنها نیاز به روشن کردن کولر سوئیچ به تعامل با کولر آبی. من اندازه گیری جریان هوا در سریع 5.5 m/s در 15 سانتی متر در حداکثر قدرت و سریع 4.6 m/s روی حداقل تنظیم کنید. در حال حرکت به عقب 1.5 متر قابل حمل هوا کولر موفق 2m/s در حداکثر تنظیمات و 1.8 m/s در حداقل. این تفاوت کوچک در سرعت فن به معنی وجود تفاوت کمی در سر و صدا: 55.4 dB در حداکثر از 1m و 51.9 dB حداقل تا این نیست quietest فن.

عملکرد بستگی به رطوبت نسبی. اندازه گیری در یک اتاق با رطوبت نسبی 50% با درجه حرارت محیط از 20ºC قابل حمل هوا کولر خروجی هوا در دمای 16.8 درجه سانتيگراد ، این بود که با استفاده از آب یخ در سینی و یخ بسته.

از نظر هزینه های در حال اجرا قابل حمل هوا کولر با استفاده از فقط 53.8 W در حداکثر سرعت فن است که به مراتب کمتر از یک تهویه مطبوع; اما کولر خنک خواهد شد یک اتاق مرطوب سریع تر و بیشتر و یک فن است یک انتخاب خوب برای خنک کردن بدن خود را. اگر شما می خواهید چیزی کم هزینه برای خروجی هوای سرد نگه داشتن دمای اتاق تحت کنترل Benross 42240 قابل حمل هوا کولر یک کار خوب انجام دهد.

فن نوع: کولر آبی, حجم: 680 x 430 x 330میلی متر, تعداد سرعت: 3, نوسان: بدون تایمر: بدون مخزن آب: 7-لیتر حالت گرما: ندارد

9. Dyson خالص برج خنک

عملکرد عالی و کامل-اتاق تصفیه هوا برای آلرژی رنج می برد

به عنوان با Dyson دیگر مدل های خالص خالص برج خنک نیز یک تصفیه کننده هوا و تمیز کردن هوا خود را به عنوان به خوبی به عنوان خنک کننده آن است. این زمان در اطراف, Dyson بهبود یافته فیلتر طراحی و ساخت آن را آسان تر را جایگزین و معرفی یک حالت جدید که ضربات هوایی به عقب, بنابراین شما می توانید با استفاده از تصفیه حالت بدون انفجار از هوای سرد. این خبر خوبی است اگر شما می خواهید به استفاده از خالص برج خنک در فصل زمستان بیش از حد.

یک صفحه نمایش در جلو به شما نشان می دهد کنونی کیفیت هوا در سطح بنابراین شما لازم نیست که به شیرجه رفتن به این برنامه به عنوان با مدل های قدیمی تر. این نرم افزار مفید است اگر شما با دادن کامل فن کنترل از جمله انتخاب نوسان زاویه: 45 90 و 180 و 350 درجه است. و وجود دارد الکسا ادغام اگر شما می خواهید برای روشن کردن فن در استفاده از صدای خود را.

من اندازه گیری سرعت هوا در 1.6 m/sec در 1 متر و 3.7 m/sec در 15 سانتی متر. با نازک فشار هوا از فن سر تیغه نازک هوا به کمتر سرزده و buffeting در مقایسه با سنتی فن. البته این فن بسیار آرام: 40.2 دسی بل در سرعت حداقل در 1 متر و فقط 62.2 dB در حداکثر سرعت.

اگر شما می خواهید به نگه داشتن هوایی پاک در طول سال اما چیزی برای خنک کردن شما در داغتر ماه, این هوشمند متصل فن این مدل برای خرید.

جزئیات کامل ما Dyson خالص برج خنک نقد و بررسی

فن نوع: برج تصفیه فن اندازه: 1054 x 117 x 206mm, تعداد سرعت: 10, نوسان: بله (350-درجه) تایمر: دارد (تا هشت ساعت) مخزن آب: بدون گرما حالت: بدون

10. VonHaus 35" برج فن

بسیار قدرتمند و خوبی قیمت برج فن که سرد می تواند در سراسر یک اتاق

برج طرفداران زیادی در فضای saver اما آنها اغلب قربانی قدرت برای به دست آوردن یک بدن باریک. نه چندان با VonHaus 35" برج فن که موفق به ارائه برخی از بهترین عملکرد فن است که ما دیده ایم هر دو نزدیک و در سراسر اتاق.

در قدرت کامل فن تحویل هوا با سرعت در 4.8 m/s که تنها افت 2.8 m/s در یک متر و موثر 1.6 m/s در دو متر. که هوا به اندازه کافی به سرعت به نگه داشتن شما سرد در فاصله ساخت VonHaus 35" برج فن مناسب فن برای خنک کردن کل یک اتاق. ما یک شکایت جزئی در مورد سرعت فن است که پایین ترین تنظیمات است که هنوز هم نسبتا قدرتمند 4m/s در 1m – ما می خواهم که دوست داشتم کمی پایین تر حداقل سرعت.

بالا سرعت فن اغلب با سر و صدا اما این یک تله است که VonHaus 35" فن برج جلوگیری می کند. در 53.9 dB در حداکثر این فن بسیار آرام برای سرعت فن; با این حال, حداقل, فن هنوز هم 53.1 dB است که کمی با صدای بلند برای خواب ،

وجود یک کنترل از راه دور و یک صفحه نمایش است که به شما نشان می دهد چه زمان دما و فن تنظیم است. این صفحه نمایش است که کمی سخت به عنوان خوانده شده, اما ما می توانیم ببخش این مسئله جزئی داده می شود چقدر خوب فن است. حتی بهتر VonHaus 35" برج فن یکی از ارزان ترین طرفداران که ما آزمایش کردیم ، اگر شما پس از یک قدرتمند برج فن در قیمت عالی نگاه نکنید.

فن نوع: برج حجم: 280x280x800mm, تعداد سرعت: 3, نوسان: بله (70 درجه), تایمر: دارد (تا هشت ساعت) مخزن آب: N/A, حالت گرما: ندارد

جزئیات کامل ما VonHaus 35" برج فن نقد و بررسی

چگونه به خرید یک فن

بهترین طرفداران – می توانید یک فن خنک یک اتاق ؟

یک فن نمی تواند تغییر یک اتاق متوسط; صرفا گردش هوا. این نسیم از یک فن بر روی بدن خود ایدز عرق تبخیر که باعث می شود شما کولر. در محیط های شرجی, طرفداران به خوبی کار نمی کنند که کمتر عرق تبخیر می شود.

به همین دلیل شما ممکن است بخواهید به فکر می کنم در مورد خرید یک dehumidifier هم که به بهبود فن عملکرد و اتاق های خود را راحت تر احساس. افزایش گردش هوا نیز می تواند متوقف کردن یک اتاق از احساس گرفته است.

به واقع سرد اتاق شما نیاز به چیزی است که می تواند به کاهش دمای هوا می باشد. تهویه مطبوع گزینه اصلی در این مثال اما گزینه دوم این است که برای استفاده از کولر آبی. این ویژگی یک مخزن آب است که به آرامی تبخیر به کمک هوا سرد و بهترین کار در خشک آب و هوای گرم.

بهترین طرفداران – که فن نوع برای شما مناسب است ؟

دسکتاپ طرفداران سنتی مدل. این به شما اجازه شیب فن به طور مستقیم جریان هوا; شما به نوبه خود در نوسان حالت اجازه دهید به فن رفت و برگشت از یک سمت به سمت.

پایه طرفداران مانند نگاه بلند دسکتاپ طرفداران و طراحی شده برای ایستادن بر روی زمین است. به طور معمول, آنها تیغه های بزرگتر, بنابراین تا اتاق بیشتر اما این باعث می شود آنها را قوی تر. با اکثر مدل های, ارائه, ارتفاع, تنظیم, در علاوه بر این به محوری و نوسان پایه طرفداران آسان تر برای پیکربندی به صورت کامل نسیم خنک کننده.

برج طرفداران کشد تا فضای بسیار کمی کف و ضربه هوایی از یک ستون بلند است. برای کاهش اندازه شما را قربانی برخی از قدرت, و شما نمی توانید ارتفاع و یا pivot تنظیمات یا فقط نوسان. به عنوان یک نتیجه شما ممکن است نیاز به استفاده از یک فن برج نزدیک به شما, اما آنها یک انتخاب عالی که در آن فضا در حق بیمه.

بهترین طرفداران – چه گزینه های دیگر باید جستجو کنم ؟

سر و صدا مهم است, به خصوص اگر شما می خواهید به خواب با یک فن تبدیل شده است. ما اندازه گیری هر فن را در سطح صدا در هر دو حداقل و حداکثر برای کمک به شما تصمیم می گیرید.

یک فن با کنترل از راه دور می تواند یک گزینه خوب اگر شما می خواهید برای تنظیم تنظیمات در پرواز است. این درست است به خصوص در اتاق خواب که در آن شما ممکن است می خواهم به خارج شدن از رختخواب برای خاموش کردن فن خود را. توجه داشته باشید که در نگاه به یک فن با یک تایمر خواب به طوری که آن را خاموش خواهد شد پس از مدت زمان معینی.

گزینه های پیشرفته تر در پایان طرفداران شامل فیلتر هوا برای کمک به تمیز کردن هوا یا گرمایش عناصر به طوری که شما می توانید گرم نگه داشتن در فصل زمستان است.

بهترین طرفداران – آیا کولرهای آبی کار می کند ؟

کولرهای آبی با استفاده از یک مخزن آب و پمپ. به عنوان تبخیر آب آن را سرد هوا اجازه این طرفداران منفجر کردن هوا که سرد که درجه حرارت محیط: فکر می کنم چگونه آن را احساس می کند اگر شما اسپری خود را با آب در یک روز گرم. چیز خوب در مورد کولرهای آبی است که آنها ارزان تر به اجرا از تهویه مطبوع و کار با پنجره های باز. حرکت نزولی این است که آنها کار نمی کند به خوبی آن را مرطوب و آب نمی تواند تبخیر شود.

عملکرد نیز متفاوت بسته به سطح رطوبت: کولرهای آبی بهترین کار در محیط های خشک که در اثر تبخیر نیز به افزایش درجه حرارت برای یک محیط راحت تر. خوشبختانه انگلستان تابستان تمایل به داغ اما نه این که مرطوب پس از کولرهای آبی کار نسبتا خوبی است. اما آنها نمی کاهش دما از یک اتاق به عنوان تهویه هوا خواهد و بهترین کار زمانی که شما در این خنک کننده خط فن.

بهترین طرفداران – من باید خرید یک فن است که همچنین یک تصفیه کننده هوا?

تصفیه کننده هوا هستند یک راه خوب برای افزایش داخلی در راحتی از خانه خود را. آنها طراحی شده برای فیلتر کردن ناخالصی های موجود در هوا از جمله آلاینده های حساسیت زا و گرد و غبار و در برخی موارد گازهای. با فیلتر کردن این از هوا خود را, شما می توانید تمیز کننده پاکی هوا در داخل خانه خود را که به نفع همه است, اما به ویژه کسانی که با مشکلات تنفسی یا آلرژی است.

در حالی که شما می توانید خرید های رایج تصفیه کننده هوا به این معنی است که شما را تا پایان با جعبه های متعدد در اطراف خانه خود را. داشتن یک تصفیه کننده هوا ساخته شده را به یک فن به شما می دهد یک دو منظوره طراحی شده است. اصلی ترین چیزی که به مراقب است یا نه وجود دارد منتشر جایی که هوا می تواند کارگردانی را پشت فن: به این ترتیب شما می توانید با استفاده از تصفیه امکانات در ماه های سرد بدون گرفتن یک انفجار از هوای سرد.

بهترین طرفداران هستند – ویژگی های هوشمند به ارزش آن ؟

ویژگی های هوشمند را تغییر دهید چه یک فن است که قادر به, اما آنها به شما اجازه کنترل آنها را به طور خودکار از طریق یک برنامه و احتمالا از طریق صدا با استفاده از آمازون الکسا یا گوگل, صفحه اصلی. سود برای بسیاری از افراد یکی از تنبلی به عنوان شما می توانید کنترل فن خود را بدون نیاز به ایستادن و حرکت می کند. اما برخی از مدل ها به شما اجازه انجام برخی از باهوش چیز است. برای مثال با Dyson هوشمند طرفداران شما می توانید برنامه به صورت خودکار روال مانند به طور خودکار چرخش فن خاموش هنگامی که یک سنسور تشخیص حرکت است که هیچ کس در اتاق کمک به صرفه جویی در انرژی. حرکت نزولی هوشمند طرفداران این است که آنها به طور معمول گران تر است. ارزان راه حل این است که استفاده از یک فن با کنترل های فیزیکی متصل به پلاگین های هوشمند: این را نمی خواهد اجازه دهید شما را انتخاب کنید و سرعت فن اما به شما اجازه روشن کردن فن و خاموش کردن از راه دور.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن