یوبی سافت است که تحت پیگرد اپل و گوگل بیش از "کپی" از Rainbow Six Siege

یوبی سافت به طرح دعوی علیه گوگل و اپل در مورد گوشی های هوشمند و عنوان آن را توصیف به عنوان یک "کپی" از بسیار م

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

یوبی سافت به طرح دعوی علیه گوگل و اپل در مورد گوشی های هوشمند و عنوان آن را توصیف به عنوان یک "کپی" از بسیار محبوب Rainbow Six Siege.

شکایت ثبت شده در 15 ماه مه در لوس آنجلس و موضوع را با یک بازی شناخته شده به عنوان منطقه F2 در iOS و دستگاه های آندروید. یوبی سافت ادعا می کند آن را به نقض کپی رایت از Rainbow Six Siege اما این شرکت هنوز برای حذف آن از مربوطه خود را دیجیتال بازار.

به گزارش بلومبرگUbisoft متحده شباهت بین هر دو عنوان بسیار بزرگ آنها نمی تواند "به طور جدی مورد مناقشه" و "یوبی سافت رقبا به طور مداوم به دنبال راه هایی برای کول در R6S محبوبیت و برای جلب توجه و پول از R6S بازیکنان".

مرتبط: پروژه xCloud

محاصره تصویب یک جای عمومی نظامی, زیبایی, اما در مقایسه با زمانی که در برابر منطقه F2 تفاوت غیر قابل انکار است و تقلیدی در تلاش است به میمون موفقیت چنین عظیم تیرانداز. متاسفانه برای آنها یوبی سافت خیلی سریع به اطلاع.

"R6S است در میان محبوب ترین رقابتی چند نفره بازی ها در جهان است و در میان یوبی سافت با ارزش ترین ویژگی های فکری Ubisoft گفت. "تقریبا در هر جنبه ای از AF2 کپی از R6S از اپراتور های انتخاب صفحه نمایش به فینال به ثمر رساند صفحه نمایش و همه چیز را در میان."

برای اولین بار منتشر شده برای PS4, Xbox One و PC در ماه دسامبر 2015, Rainbow Six Siege رشد کرده است به یکی از بزرگترین و بلند پروازانه ترین تیرانداز تجربه است. آن را دیده فراوانی از اپراتورهای نقشه ها و حالت های اضافه شده در طول دوره از آن عمر که در حال نشان دادن هیچ نشانه ای از کاهش در سال های آینده.

یوبی سافت در حال حاضر آن را تاييد خواهد شد آمدن به PS5 و Xbox سری X اطمینان حاصل کرد که نسل بعدی تصویب حق رای دادن و بسیاری از بازیکنان خود را همراه برای سوار شدن. بیشتر اپراتورها و امکانات مجموعه می رسند در طول سال 2020 و ما تصور یوبی سافت نمی خواهند یک کلون مانند منطقه F2 muddying آب.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن