این Sonos قوس است Atmos soundbar ما منتظرش بوده ام برای

خانه سینما علاقه مندان می توانند شادی را Sonos قوس است Playbar جایگزینی ارائه می شود که با وضوح بالا و فرمت ها

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

خانه سینما علاقه مندان می توانند شادی را Sonos قوس است Playbar جایگزینی ارائه می شود که با وضوح بالا و فرمت های صوتی از جمله Dolby Atmos

آن بوده است مدت هفت سال از Sonos Playbar راه اندازی شد و به عنوان یک محصول به عنوان آن است که سال ها آن را دیده اند سقوط قادر به بازی بازی های فشرده فرمت های صوتی و آخرین فن آوری های مانند Dolby Atmos. این مسائل کوچکتر Sonos پرتو آدرس نیست. امروز که تغییرات با Sonos قوس (£799) جدید soundbar طراحی شده برای خانه سینما علاقه مندان است.

مرتبط: بهترین Dolby Atmos soundbars

این soundbar ساخته شده است برای ارائه صدای با کیفیت سینمای خانگی علاقه مندان تقاضا با صدای دالبی Atmos برای 3D همهجانبه صدا و کامل صوتی غیر فشرده پشتیبانی از Dolby TrueHD. این محصول اشاره کرد در زمانی که Sonos خود را اعلام کرد S2 سیستم عامل.

Sonos تصمیم گرفته است برای نگه داشتن چیزهای ساده است با این مدل شامل یک ورودی HDMI. این است که سازگار با HDMI eARC (Enhanced Audio Return Channel) که اجازه می دهد تا تلویزیون قیف صوتی برای Arc. که شامل برنامه های زنده تلویزیونی دیگر ورودی ها مانند 4K بازیکنان Blu-ray و برنامه های مانند Netflix و دیزنی به علاوه.

تفاوت بزرگ بین eARC و قوس استاندارد پهنای باند: eARC پشتیبانی توان به 37Mbps نسبت به به 3مگابیت در ثانیه از قوس. این خبر خوبی برای طرفداران صوتی با کیفیت بالا اما گرفتن وجود دارد: eARC است که تنها در دسترس در تلویزیون با HDMI 2.1 (اگر چه از لحاظ فنی می توان آن را به اجرا در HDMI 2.0 b وجود ندارد بسیاری از ارتقاء سیستم عامل به ایجاد این اتفاق می افتد).

مرتبط: بهترین تلویزیون

اگر شما لازم نیست که یک تلویزیون با eARC این Sonos Arc پشتیبانی از استاندارد ARC اگر شما گیر با صدای فشرده فرمت های. این درد برای کسانی که با Ultra HD Blu-ray player, اما کمتر از یک مسئله با پخش آنلاين خدمات. Netflix بکشد برای مثال یک نسخه فشرده شده از Atmos اجرا می شود که در 768Kbps و کار می کند بیش از استاندارد ARC. شما می توانید از طریق یک آداپتور استفاده از نوری خروجی از تلویزیون خود را بیش از حد.

وجود دارد بدون نیاز به اختصاص داده شده کنترل از راه دور ، اگر شما با استفاده از ARC HDMI CEC اجازه می دهد تلویزیون خود را کنترل soundbar حجم. اگر شما با استفاده از نوری ورودی وجود دارد ساخته شده است در گیرنده مادون انتخاب کنید تا خود را کنترل از راه دور تلویزیون. البته تو برنامه های گوشی های هوشمند بیش از حد.

Sonos طراحی قوس به ارائه همهجانبه صدا و بدون نیاز به کیت فوق العاده. وجود دارد 11 کلاس-D تقویت کننده های رانندگی هشت بیضوی وفر و سه تویتر. سخنرانان قرار دارد به آتش صدا در اطراف و بیش از شما. با تشکر یک نسخه بهینه سازی از Sonos TruePlay سیستم شما به طور خودکار می تواند تنظیم soundbar برای اتاق شما.

Sonos هوشمندانه تغییرات چگونه سخنرانان آن استفاده می شود بسته به محتوای بازی. برای مثال با غیر Atmos محتوا تا شلیک بلندگوهای فشار بیشتر low-end فرکانس. باریک منحنی soundbar می توانید نشستن در مقابل تلویزیون روی یک پایه وجود دارد اما اختیاری دیوار کوه ، وقتی wall-mounted, Arc تنظیم EQ خود به صورت خودکار به خلق و خوی باس رزونانس.

مرتبط با: Sonos رونمایی نسل بعدی حق بیمه صدا در پنج سخنران فرعی و نرم افزار

همانطور که با تمام آینده Sonos محصولات Arc سازگار تنها با Sonos S2 نرم افزار. اگر شما رو پشتیبانی محصولات در صفحه اصلی خود شما هم می توانید خود را ارتقا کیت و یا اجرای دو سیستم Sonos.

اگر شما می خواهید را به Arc بیشتر شما می توانید جفت آن را با دیگر Sonos بلندگو. می خواهید بیشتر باس ؟ اضافه کردن یک Sonos زیر. حتی وجود دارد یک جدید, 3rd gen نسخه در دسترس است با به روز رسانی داخلی (پردازنده سریعتر و بی سیم جدید) اگر چه نسل قدیمی تر بقیه باقی می ماند سازگار است.

اگر شما می خواهید عقب کانال, شما می توانید با استفاده از یک جفت استریو از دیگر Sonos S2 سازگار بلندگو. یک جفت از یک SL یا Ikea Symfonisk سخنرانان کار را انجام خواهد داد.

به عنوان با بسیاری از Sonos های اخیر محصولات Arc هوشمند است با ساخته شده است در میکروفون و یک انتخاب از گوگل دستیار و یا آمازون الکسا برای کنترل دست آزاد.

فراتر از خانه سینما Arc به شما می دهد همه از ویژگی های شما را دوست دارم از دیگر Sonos سخنرانان از جمله پخش 2 پشتیبانی می کند.

همراه با قوس و جدید, زیر, Sonos اعلام کرد که جایگزینی برای این بازی:5. به سادگی به نام پنج مدل جدید ارائه می شود همان صدا به عنوان مدل فعلی است اما به روز رسانی داخلی از جمله یک پردازنده سریعتر و بیشتر حافظه و رادیو بی سیم. به عنوان با دیگر محصولات اعلام کرد, پنج کار می کند به طور انحصاری در جدید S2 نرم افزار.

تمام محصولات در دسترس برای قبل از سفارش در حال حاضر خواهد شد و کشتی در 10 ژوئن سال 2020 است. این Sonos قوس هزینه £799 این Sonos زیر £699 زمین پنج £499.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب