صعود به سطح بالا: روح تسوشیما و رکود باز جهان بازی طراحی

همیشه از بازی Far Cry 3 منتشر شد در راه بازگشت در سال 2012 باز جهان بازی طراحی شده است به دنبال یک فرمول خاص ت

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

همیشه از بازی Far Cry 3 منتشر شد در راه بازگشت در سال 2012 باز جهان بازی طراحی شده است به دنبال یک فرمول خاص تنها با تعداد انگشت شماری از شجاع توسعه دهندگان در حال حرکت در خارج از این طرح به سادگی چیزی واقعا نوآورانه.

در آن زمان پیشگامانه ارائه بازیکنان یک دلیل برای کشف گسترده ای از تنظیمات در جستجوی پاداش فعالیت های, اما آن را نمیگیرد طولانی برای نقص به آرامی سطح. واحد اکتشاف زرق و برق دار, رابطه جنسی دهانی نادیده گرفته شد به نفع کورکورانه تعقیب آیکون بر روی نقشه با هدف تکمیل با بازیکنان به ندرت داده می شود دلیلی برای کشف همه چیز در شرایط خود را.

افسانه از موبایل و کامپیوتر: نفس از طبیعت و آسمان هیچ انسان یک زن و شوهر از نمونه نادری است که جرأت خارج از تاسیس هنجارهای اضافه کردن یک حس تازه کشف شده از زندگی به رسیدگی توسط طراحی آن جهان در راه است که تشویق نابینایان کشف. بدون در نظر گرفتن که در آن شما یک شگفتی در انتظار در اطراف هر گوشه ای که به ندرت نیاز به تابلو نشان توسط یک نشانگر نفرت انگیز.

مرتبط با: آینده بازی PS4

Ghosts of Tsushima

Sony است که به خصوص به جرم این فلسفه طراحی با افق صفر سحر, مارول مرد عنکبوتی و اخیرا روح تسوشیما همه احساس تا حد زیادی همگن خود را گسترده تر فرمول. شما کشف گسترده, زرق و برق دار جهان به عنوان یک شخصیت که بیشتر رشد می کند و قادر است در طول مبارزات انتخاباتی, پاک کردن نقشه از فعالیت های جانبی در حالی که پیشرفت از طریق اصلی روایت است.

با وجود راه اندازی شش سال پس از آن آخرین تفرج Infamous Second Son, شبح تسوشیما شرح زیر است بسیاری از کنوانسیون های ایجاد شده توسط این نوع برای تقریبا یک دهه است. شما به عنوان Jin ساکایی یک سامورایی جوان که خود را میبیند در حال رشد در قابلیت سراسر طولانی مبارزه است. او رشد می کند از یک نوپای جنگجو به یک نیروی غیر قابل توقف از طبیعت قادر به برش پایین دشمنان در یک ماده از ثانیه.

گذشته از تغییر محیط و مبارزه با مکانیک بیشتر از این را می توان به پسر دوم. شما به عنوان یک جوان ابرقهرمان که به آرامی اما مطمئنا بدست آورده بیشتر مجموعه ای از قدرت در نهایت قبل از شرکت در مرحله نهایی مسابقات نهایی. در طول ماجراجویی شما خودتان را با یک رشد جهانی پر از فعالیت های جانبی به کشف. قبل از اینکه طولانی, خیلی از این رشد تکراری.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Ghosts of Tsushima

شما می توانید درخواست این مسیر از پیشرفت های بی شماری به باز جهان تجربیات نسل گذشته به سادگی باز کردن جهان و شخصیت نفع چیزی متفاوت است. تعدادی از ماجراهای پیروز در خود داستان سرایی بصری و اعدام اما قربانی به کنوانسیون های طراحی که احساس قابل پیش بینی در عرض چند دقیقه. آن را شرم آور و خوش تعدادی از تجربیات خلاقیت خود را.

این است که می گویند این بازی خوب نیست و بسیاری از آنها را شگفت انگیز و در عین حال کله پاچه در ضعف محروم مانده از انتظارات است. برخی از مورد علاقه من بازی خاطرات آمده از باز جهان بازی ها تا حد زیادی با توجه به چیزهایی که رخ داده است به طور طبیعی به عنوان من به کاوش در جهان به عنوان مخالف به کلی ماموریت های آشغال در سراسر نقشه. من فکر می کنم یکی از نمونه های بزرگ از روح تسوشیما.

در حالی که کاوش در این منطقه باز من تصادفا یک فانوس دریایی مشرف به زرق و برق دار horizon. در نزدیکی ورودی آن دو خواسته برای کمک به luring من به سمت صخره ای که در آن آنها امیدوار به جلب توجه من به نزدیکی قایق. در میان این وضعیت تلاش برای غارت من می رود وحشتناکی اشتباه منجر به یک زن به ضرب کشتن دیگر. من رسم شمشیر من قابل توجه پایین قاتل و ترک این دو جسد ،

من حیرت زده به سمت چپ به قطعه با هم دقیقا همان چیزی اتفاق افتاد خودم و چه به ارمغان آورد و این دو کاراکتر تصادفی به چنین وضعیتی است. آن را هوشمندانه رویه داستان سرایی بود که من از چپ به کشف در نظر من نه از طریق یک پرهیاهو telegraphed نقطه بر روی نقشه. بیش از حد چند بازی انجام این کار و من صمیمانه امیدوارم که باز جهان نوع تصویب این گسترده تر مد در حال حرکت به سمت نسل بعدی.

مرتبط: نفس های وحشی 2

Ghosts of Tsushima

در حالی که من نیستم برگزاری امید برای Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین یا Watch Dogs Legion برای به انجام رساندن چنین شاهکار CD Projekt Red را Cyberpunk 2077 می تواند مجموعه ای از یک معیار جدید برای باز جهان طراحی و به آسانی پس از رسیدن فقط به عنوان یک نسل جدید از کنسول های تنظیم شده برای تسلط بر زمانه. The Witcher 3: Wild Hunt خیره کننده بود باز جهان تفرج که تشویق اکتشاف در شرایط خود را چیزی است که من مطمئن هستم که 2077 خواهد ساخت بر در تعدادی از راه جذاب.

همان را می توان گفت برای نفس وحشی 2 عاقبت که چنین رک و پوست کنده خیره کننده پایه و اساس است که همه چیز تنها می تواند بهبود از اینجا. این بالا و متن های ابتکاری کفش در دنیای طراحی و آنهایی که امیدوارم تبدیل به هنجار در حال حرکت رو به جلو به جای خسته کننده آیکون janitors که تسلط بر صحنه در حال حاضر. همانطور که گفتم بسیاری از بازی های من criticisng هنوز عالی در حق خود را دارد اما spleandour خود را به تصاویر و شخصیت ها به ناچار تعریف شده توسط یک مطلوب گیم پلی حلقه است که به سادگی نمی خواهد آخرین آزمون زمان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن