اتحادیه اروپا می خواهد به سرکوب وب سایت پنهان کردن محتوای پشت کوکی دیوار'

همیشه از اتحادیه اروپا معرفی GDPR طراحی شده به منظور حفاظت بهتر از حریم خصوصی کاربر آن شده است اجباری برای وب

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

همیشه از اتحادیه اروپا معرفی GDPR طراحی شده به منظور حفاظت بهتر از حریم خصوصی کاربر آن شده است اجباری برای وب سایت برای اطلاع رسانی به کاربران است که آنها ممکن است صدور کوکی ها. برای کسانی که نا آشنا کوکی ها و ذخیره اطلاعات کاربر و استفاده می شود برای کمک به یاد داشته باشید تنظیمات کاربر اما در دوران اخیر آن نیز استفاده شده است برای پیگیری فعالیت های کاربر در سراسر وب سایت های متعدد.

تبلیغات

با این حال وجود دارد برخی از وب سایت های که در حال سوء استفاده از این مقررات جدید که در آن آنها پنهان کردن محتوا در پشت آنچه شناخته شده به عنوان یک "کوکی دیوار" که در آن آنها تنها نمایش کامل محتوای وب سایت هنگامی که کاربر آن را می پذیرد. به نظر می رسد مانند آن شیوه می تواند به زودی پایان به اروپا محافظت از اطلاعات هیئت مدیره در حال حاضر گفت که وب سایت پنهان شده در پشت کوکی دیوار نقض اتحادیه اروپا برای حفاظت از داده ها قانون است.

دلیل این است که با توجه به EDPB آنها ادعا می کنند که وادار کردن کاربران به پذیرش کوکی ها بدون اینکه نشان داده محتوا در نظر گرفته شده است به یک "اصل انتخاب" و به این ترتیب رضایت نیست که آزادانه داده می شود. در راه آن خواهد بود مانند یک شرکت در تلاش برای شما فروش یک محصول که در آن شما نیاز به پرداخت برای محصول اول قبل از اینکه نشان داده شده است آنچه که شما در واقع خرید.

به روز رسانی دستورالعمل همچنین دولت است که به دلیل یک کاربر را انتخاب کنید به حرکت یک وب سایت بدون کلیک کردن بر روی "پذیرش کوکی ها" را فشار دهید به این معنی نیست که این رضایت. که گفت: ما تصور می کنیم که با توجه به تعداد از وب سایت های خارج وجود دارد, آن می تواند روی حیله و تزویر برای اجرای این قوانین اما امیدوارم به روز شده دستورالعمل آن را آسان تر برای تنظیم به عمل در وب سایت های که دست انداختن آنها.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره قانونی و حریم خصوصی. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن