چگونه جایزه بزرگ ایتالیا را تماشا کنیم: با هر مسابقه بیشتر به نظر می رسد که لوئیس همیلتون هفتمین عنوان قهرمانی جهان خود را به دست آورد، اما هنوز هم می توان اتفاقات زیادی افتاد و جایزه بزرگ ایتالیا را در مونزا شروع کرد. مرسدس هنوز دوباره قوی به نظر می رسد، اما ماشین لغزنده رنو می تواند به ردبول چند نگرانی در این آخر هفته بدهد، در حالی که فراری از عملکرد بهتری نسبت به آنچه در اسپا انجام دادند ناامید خواهد شد. اونا وقتي به مرحله ي مقدماتي ميريم حرف هاي زيادي در مورد بچه ها ميزنن ولي مگر اينکه ناراحتي وجود داشته باشه اونا يه ماشين مرسدس روي رديف جلويي خواهند بود مونزا همچنین طلسم آخرین ما از خانواده ویلیامز در F1 پس از تصاحب تیم خود را به عنوان کلر ویلیامز و فرانک ویلیامز کنار خواهد رفت.
راهنمای ما توضیح می دهد که چگونه برای گرفتن این آخر هفته اقدام جایزه بزرگ ایتالیا، از جمله کانال ها و زمان بریتانیا برای مسابقه تمرین، مقدماتی و البته، رویداد اصلی است. به علاوه، چگونه همه چیز را جریان زندگی کنید و داده های خود را در امان نگه دارید.
چگونه به تماشای جایزه بزرگ ایتالیا 2020
جایزه بزرگ ایتالیا به صورت زنده در اسکای اسپورتس اف۱ نشان داده خواهد شد. در اینجا زمان بریتانیا برای مسابقه است:
شنبه، 5 سپتامبر
2:00 – ایتالیا جایزه بزرگ مقدماتییکشنبه، 6 سپتامبر
2:10pm − جایزه بزرگ ایتالیاجایزه بزرگ ایتالیا 2020 – کانال تلویزیون و جزئیات جریان زنده
اگر شما مشترک آسمان، شما می توانید در آسمان ورزشی F1، آسمان ورزشی رویداد اصلی و آسمان یک لحن. شما همچنین می توانید عمل آشکار با استفاده از برنامه تلفن همراه آسمان برو تماشا, بدون هیچ هزینه اضافی. در اینجا برخی از لینک های سریع به شما کمک کند:
اگر شما لذت بردن از جریان محتوا آنلاین، پس از آن ضروری است که شما همچنین داده های خصوصی خود را امن نگه دارید در حالی که گشت و گذار در وب است. این آسان تر از همیشه برای هکرها به نفوذ به شبکه شما و سرقت اطلاعات شخصی خود را, اما نه با VPN در دست. ما چندین سرور مجازی در اینجا Trusted Reviews در بررسی های مورد اعتماد تست و دست انتخاب بهترین معاملات VPN است که در حال حاضر برای راحتی شما در دسترس هستند.
اگر شما یک مشتری آسمان نیست، اما به شدت نمی خواهید به عمل این آخر هفته از دست، شما می توانید انتخاب کنید تا در حال حاضر تلویزیون پاس ورزشی، که شما را به عقب یا £ 9.99 (برای پاس روز)، £ 14.99 (برای یک هفته پاس). پاس هفته بدیهی است که بهترین ارزش برای متعصبان F1، به خصوص اگر شما یک برنامه رایگان در هر دو شنبه و یکشنبه.
در حال حاضر تلویزیون آسمان ورزش پاس هفته
جایزه بزرگ ایتالیا 2020 برجسته
شما نیاز به سر به کانال 4 و یا تمام 4 وب سایت مرتبط در زیر برای یک سرویس در تقاضا.
نکات برجسته مقدماتی برای جایزه بزرگ ایتالیا از ساعت 6.30 بعد از ظهر روز شنبه 5 ام شروع می شود. نکات برجسته مسابقه در ساعت 6.30 بعد از ظهر روز یکشنبه 6 نشان داده خواهد شد. اگر شما از دست آن نشان می دهد، شما می توانید عمل در همه 4 گرفتن.
متناوبا, شما می توانید عمل با استفاده از تمام 4 برنامه تلفن همراه تماشا:
...tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ویژگی های حریم خصوصی iOS 14 می تواند درآمد تبلیغ فیس بوک 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان.تبلیغاتآنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن این شرکت هشدار تبلیغ کنندگان خود را که آنها در واقع ممکن است در نهایت دیدن افت 50٪ در درآمد. دلیل این است که در iOS 14، اپل به کاربران این گزینه را می دهد تا از ردیابی تبلیغات کاربران در سراسر برنامه ها و وب سایت ها جلوگیری کنند. در نتیجه کاربران احتمالا ً شروع به دیدن تبلیغات کمتر هدفمند/شخصی شده خواهند کرد.به گزارش فیس بوک، «در حالی که کمی کردن تاثیر بر ناشران و توسعه دهندگان در این مرحله با ناشناخته های زیادی دشوار است، در آزمایش شاهد کاهش بیش از 50 درصدی درآمد ناشر شبکه مخاطبان زمانی بوده ایم که شخصی سازی از کمپین های نصب آگهی تلفن همراه حذف <em>شد. در واقعیت،</em> تاثیر بر شبکه مخاطبان بر iOS 14 ممکن است بسیار بیشتر باشد، بنابراین ما در حال کار بر روی استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت برای حمایت از ناشران از طریق این تغییرات هستیم."iOS 14 در حال حاضر برای انتشار این پاییز آینده احتمالا در کنار اعلام آی فون آینده اپل 12 دستگاه میله. <!-- Web Push subscription button--> در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد فیس بوک, iOS, Ios 14 و حریم خصوصی. منبع: 9to5mac <i></i> 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ کنندگان معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان. آنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن شرکت هشدار [...]
- به این که همه چیز ما در مورد ماجراجویی بزرگ بعدی نادر می دانیم
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- قوانین نیوجرسی دیوان عالی که مظنونین می توانند مجبور به باز کردن گوشی های هوشمند خود را
- سطح Neo ممکن است با تاخیر تا 2022 به عنوان مایکروسافت تغییرات ویندوز 10 برنامه های
- Best printer 2020: Top 4 printers for every budget
- ارگانیک کربن فعال | تجهیز یار