جایزه بزرگ ایتالیا ۲۰۲۰: چگونه عمل F1 را تماشا کنیم

چگونه جایزه بزرگ ایتالیا را تماشا کنیم: با هر مسابقه بیشتر به نظر می رسد که لوئیس همیلتون هفتمین عنوان قهرمانی

توسط POSHTIBANNEWS در 15 شهریور 1399

چگونه جایزه بزرگ ایتالیا را تماشا کنیم: با هر مسابقه بیشتر به نظر می رسد که لوئیس همیلتون هفتمین عنوان قهرمانی جهان خود را به دست آورد، اما هنوز هم می توان اتفاقات زیادی افتاد و جایزه بزرگ ایتالیا را در مونزا شروع کرد. مرسدس هنوز دوباره قوی به نظر می رسد، اما ماشین لغزنده رنو می تواند به ردبول چند نگرانی در این آخر هفته بدهد، در حالی که فراری از عملکرد بهتری نسبت به آنچه در اسپا انجام دادند ناامید خواهد شد. اونا وقتي به مرحله ي مقدماتي ميريم حرف هاي زيادي در مورد بچه ها ميزنن ولي مگر اينکه ناراحتي وجود داشته باشه اونا يه ماشين مرسدس روي رديف جلويي خواهند بود مونزا همچنین طلسم آخرین ما از خانواده ویلیامز در F1 پس از تصاحب تیم خود را به عنوان کلر ویلیامز و فرانک ویلیامز کنار خواهد رفت.

راهنمای ما توضیح می دهد که چگونه برای گرفتن این آخر هفته اقدام جایزه بزرگ ایتالیا، از جمله کانال ها و زمان بریتانیا برای مسابقه تمرین، مقدماتی و البته، رویداد اصلی است. به علاوه، چگونه همه چیز را جریان زندگی کنید و داده های خود را در امان نگه دارید.

اعتبار: فرمول 1

چگونه به تماشای جایزه بزرگ ایتالیا 2020

جایزه بزرگ ایتالیا به صورت زنده در اسکای اسپورتس اف۱ نشان داده خواهد شد. در اینجا زمان بریتانیا برای مسابقه است:

شنبه، 5 سپتامبر

2:00 – ایتالیا جایزه بزرگ مقدماتی

یکشنبه، 6 سپتامبر

2:10pm − جایزه بزرگ ایتالیا

جایزه بزرگ ایتالیا 2020 – کانال تلویزیون و جزئیات جریان زنده

اگر شما مشترک آسمان، شما می توانید در آسمان ورزشی F1، آسمان ورزشی رویداد اصلی و آسمان یک لحن. شما همچنین می توانید عمل آشکار با استفاده از برنامه تلفن همراه آسمان برو تماشا, بدون هیچ هزینه اضافی. در اینجا برخی از لینک های سریع به شما کمک کند:

اگر شما لذت بردن از جریان محتوا آنلاین، پس از آن ضروری است که شما همچنین داده های خصوصی خود را امن نگه دارید در حالی که گشت و گذار در وب است. این آسان تر از همیشه برای هکرها به نفوذ به شبکه شما و سرقت اطلاعات شخصی خود را, اما نه با VPN در دست. ما چندین سرور مجازی در اینجا Trusted Reviews در بررسی های مورد اعتماد تست و دست انتخاب بهترین معاملات VPN است که در حال حاضر برای راحتی شما در دسترس هستند.

اگر شما یک مشتری آسمان نیست، اما به شدت نمی خواهید به عمل این آخر هفته از دست، شما می توانید انتخاب کنید تا در حال حاضر تلویزیون پاس ورزشی، که شما را به عقب یا £ 9.99 (برای پاس روز)، £ 14.99 (برای یک هفته پاس). پاس هفته بدیهی است که بهترین ارزش برای متعصبان F1، به خصوص اگر شما یک برنامه رایگان در هر دو شنبه و یکشنبه.

در حال حاضر تلویزیون آسمان ورزش پاس هفته

جایزه بزرگ ایتالیا 2020 برجسته

شما نیاز به سر به کانال 4 و یا تمام 4 وب سایت مرتبط در زیر برای یک سرویس در تقاضا.

نکات برجسته مقدماتی برای جایزه بزرگ ایتالیا از ساعت 6.30 بعد از ظهر روز شنبه 5 ام شروع می شود. نکات برجسته مسابقه در ساعت 6.30 بعد از ظهر روز یکشنبه 6 نشان داده خواهد شد. اگر شما از دست آن نشان می دهد، شما می توانید عمل در همه 4 گرفتن.

متناوبا, شما می توانید عمل با استفاده از تمام 4 برنامه تلفن همراه تماشا:

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن