Sony Could Have An Entry-Level Full Frame Mirrorless Camera In The Works

می خواهید برای دریافت یک قاب کامل دوربین بدون آینه? متاسفانه, دوربین های کامل بدون آینه قاب دقیقا ارزان نیست و

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

می خواهید برای دریافت یک قاب کامل دوربین بدون آینه? متاسفانه, دوربین های کامل بدون آینه قاب دقیقا ارزان نیست و سونی A7 است که احتمالا ارزان ترین شما می توانید از شرکت انتظار. با این حال ، که ممکن است لزوما مورد در آینده ، حداقل با توجه به سونی آلفا شایعات.

تبلیغات

نشر ادعا می کند که آمده سپتامبر، سونی انتظار می رود برای اعلام ورود به سطح کامل قاب دوربین بدون آینه که بخشی از صف بی آینه خود را. نام گذاری این دوربین نامشخص است، اما گمان هاست که یا A5 یا A6 نامیده می شود که با توجه به اینکه ترکیب بدون آینه سونی از سری A7 و A9 تشکیل شده است، این نوع حس را حس می کند.

از نظر مشخصات، در حال حاضر در مورد دوربین زیاد شناخته شده نیست. با این حال، پیشنهاد شده است که می تواند طراحی کوچکتر و فشرده تر شبیه به سری A6XXX سونی ورزش کند. همچنین شایع شده است که حتی ممکن است با EVF (که یکی از راه های سونی می تواند کمک به کاهش قیمت) ، و آن را ممکن است قیمت با شروع $ 1،000 می شود.

نیازی به گفتن نیست که این باید با دانه نمک در حال حاضر گرفته شده است، اما اگر شما به دنبال به دوربین های کامل قاب بدون آینه، سپس این می تواند یک دوربین به نگاه کردن به خصوص اگر شما می خواهید به جای شکستن بانک خرید یکی.

در زمینه عکس ویدیو >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های دیجیتال, دوربین های بدون آینه و سونی. منبع: sonyalpharumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب