Overcooked! همه شما می توانید خوردن به ارمغان می آورد اعتیاد آور بازی حزب برای PS5 و Xbox سری X

تیم 17 اعلام کرده Overcooked! همه شما می توانید خوردن یک نام تجاری جدید تکرار از پخت و پز حزب بازی ساخت راه خو

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

تیم 17 اعلام کرده Overcooked! همه شما می توانید خوردن یک نام تجاری جدید تکرار از پخت و پز حزب بازی ساخت راه خود را به PS5 و Xbox سری X.

ویژگی های آن پخته, پخته 2 و همه مربوطه محتوای قابل دانلود همه در یک بسته بندی مناسب. این قطعی تجربه برای هر دو تازه وارد و بازیکنان موجود از به نظر می رسد از همه چیز.

اعلام کرد و به ظاهر منحصر به فرد به PS5 و Xbox سری X, همه شما می توانید خوردن اجرا خواهد شد در 4K و ابریشمی صاف 60 فریم در ثانیه حصول اطمینان از هرج و مرج است آسان به تجزیه همانطور که شما مشغول جر و بحث با دوستان خود.

همه از اصل Overcooked سطح شده اند و در بازسازی آن عاقبت موتور اطمینان آنها نگاه بهتر از همیشه و همچنین پشتیبانی crossplay در سراسر هر دو سیستم عامل است. بنابراین حتی اگر شما تسلط این بازی برای اولین بار شما باید برخی از انگیزه ای برای دوباره آن را بعد از این سال.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

تیم 17 نیز معرفی برخی از گوشیهای دسترسی به گزینه ها از جمله یک کمک حالت نارساخوان متن دوستانه و مقیاس پذیر و رابط کاربر. Overcooked بسیار به چالش کشیدن و آن را آسان برای پیدا کردن خود را متوقف کرد, بنابراین دانستن این استودیو تا به فکر چنین موانعی است که فوق العاده برای دیدن. در این راه حتی بی تجربه بازیکنان می توانید ببینید که هر دو بازی را از طریق به نتیجه گیری خود را.

یک تاریخ انتشار برای Overcooked! همه شما می توانید بخورید تایید نشده باقی مانده است اگر چه ما تصور چنین جزئیات را در سطح هنگامی که ما می دانیم زمانی که کنسول های خود از راه می رسند. در اینجا چیزی است که ما فکر پخته 2 در ما 4/5 نقد و بررسی: "این عاقبت را فراهم می کند فقط به اندازه کافی ایده های جدید و مطالب برای خدمت کردن لذت بخش دوم کمک می کند. این تصاویری جذاب و پایین کلید طنز خدمت به متعادل اهریمنی تعاونی چالش بر ارائه دهد."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن