ایکس باکس سری X نمایش: 5 چیزهایی که ما می خواهم برای دیدن از این هفته نمایش

پس از ماه کوچک نشان می دهد و مایکروسافت است و در نهایت بلند کردن درب را بر روی ایکس باکس سری X اواخر این هفته

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

پس از ماه کوچک نشان می دهد و مایکروسافت است و در نهایت بلند کردن درب را بر روی ایکس باکس سری X اواخر این هفته با یک جامع دیجیتال مجموعه رویداد به نمایش گذاشتن تعدادی از عناوین آینده. این جریان خاص را به تمرکز بر روی شخص ثالث تلاش با یک ایکس باکس بازی استودیو تفرج برنامه ریزی برای بعد از آن در تابستان است.

با وجود عدم وجود هاله بی نهایت Hellblade 2 و حکایت 4, هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی of فیلم های پرفروش ما امیدوار خواهد سطح این پنج شنبه. Assassin's Creed Valhalla تاييد شده است اقدام به عنوان یک عمده فیلمهای برای یوبی سافت که بدون شک نگاه مثبت زرق و برق دار بر روی نسل بعدی سیستم عامل است.

باقی مانده اطلاعیه های در حال یک راز است که باعث می شود عمل از پیش بینی آنها بسیار هیجان انگیز تر است. بررسی مورد اعتماد است وارد پنج چیزهایی که ما دوست دارم برای دیدن از این هفته ایکس باکس سری X ویترین اعم از بزرگ نشان می دهد کنسول ویژگی ها و بیشتر.

مرتبط: چگونه به تماشای ایکس باکس سری X ویترین

Cyberpunk 2077

1. CD Projekt Red و Cyberpunk 2077

آخرین RPG از CD Projekt Red رونمایی شد در مایکروسافت مرحله به عنوان تعجب اعلام کیانو ریوز به عنوان جانی Silverhands. ترکیب این موارد با ظهور اخیر یک نسخه محدود Xbox One X با الهام از بازی و به نظر می رسد معقول و منطقی به فرض که Cyberpunk 2077 را ظاهر این هفته است.

برای راه اندازی این سپتامبر Cyberpunk 2077 در حال رفتن به کاملا گسترده و آن را در مورد زمان ما با دریافت یک به روز رسانی در نظر برخی از گیم پلی جدید فیلم و یا به طور مشابه عظیم را نشان دهد. داده خود را در رابطه با ایکس باکس, ما نمی شود شگفت زده اگر یک تریلر جدید به نظر می رسد بعد از این هفته طراحی شده به نمایش گذاشتن چگونه آن را بر روی کنسول نسل بعدی.

ایکس باکس یکی از بازیکنان را ارتقا دهید با تشکر از مایکروسافت "هوشمند تحویل" سیستم جدید طرح آنها نیز مشتاق به ترویج جلوتر از ایکس باکس سری X نسخه. پول ما در یک تریلر جدید و شاید حتی برخی از محتوای منحصر به فرد.

مرتبط با: 5 پلی استیشن مقابل ایکس باکس سری X

Elden Ring

2. Bandai Namco و Elden حلقه

Elden حلقه پروژه دیگری است که نه ظاهر برای تقریبا یک سال دریافت یک بمب افکن آشکار در مایکروسافت در E3 2019 کنفرانس مطبوعاتی. طراحی و توسعه توسط FromSoftware در غیر این صورت شناخته شده به عنوان سازندگان Bloodborne و روح تاریک این یک IP جدید است که بدون شک ایجاد یک چلپ چلوپ بزرگ در سال به آمده است.

کارگردان Hidetaka Miyazaki و طراحی در همکاری با George R. R. Martin, Elden حلقه تنظیم شده است به عنوان یک آلاینده RPG است که طول می کشد Soulsborne فرمول و تبدیل آن به چیزی به مراتب بیشتر بلند پروازانه. شما حرکت جهانی خود را سوار بر اسب و نبرد در انواع مختلف از مناطق مختلف هر کدام با خود متمایز دشمنان و محیط های. اگر اعدام حق Elden حلقه می تواند چیزی بسیار ویژه است.

بسیار شبیه به Cyberpunk 2077 قبل از آن Bandai Namco است عادت اشغال مایکروسافت مرحله برای بزرگ اطلاعیه بنابراین منطقی است که فرض کنیم که Elden حلقه را یک بار دیگر انجام همان. ما دیده ایم چیزی جز یک تریلر CG بنابراین اولین زیرچشمی نگاه کردن در گیم پلی خواهد رفت پایین درمان در کنار برخی از پتانسیل راه اندازی جزئیات.

مرتبط با: Predator – شکارگاه نقد و بررسی

Xbox Series X

3. یک نگاه عمیق تر در کنسول و کنترل آن

مایکروسافت شده است جای تعجب باز کردن با ایکس باکس سری X تا کنون رونمایی چگونه کنسول و کنترلر را نگاه مدتها قبل برنامه ریزی شده خود را راه اندازی. آن را یک خروج رادیکال از سخت افزار آن خواهر و برادر, بنابراین شاید این روند ادامه خواهد داد و بیشتر دنبال خواهد شد ارائه شده در طول این هفته دیجیتال, ویترین. ما قطعا می خواهم عشق را به دیدن این اتفاق می افتد.

ما دوست دارم برای دیدن این کنسول برای خودمان در خارج از fancified کدها و آنلاین نشت. مایکروسافت نیاز به انجام است که پاپ آن را بر روی یک میز و در کنار آن همسایه کنسول به ما ارائه با برخی از دیدگاه اساسی. چگونه آن را مقایسه چه تفاوت های کلیدی و را آن جا در ما موجود کابینت ؟

این ها همه پرسش های مهم و ادامه داد: حس شفافیت خواهد شد یک راه طولانی در برنده شدن مصرف کنندگان ، ما صادقانه نمی بینم این اتفاق می افتد در این هفته اما ما می توانیم.

مرتبط: نینتندو سوئیچ 2

Xbox Series X

4. هوشمند سیستم تحویل در عمل

سازگاری خواهد بود بخش عظیمی از نسل بعد دو شرکت سونی و مایکروسافت مشتاق به مهار میراث خود را به نگه داشتن بازیکنان موجود سرمایه گذاری در حالی که همچنین جذب افراد جدید. ایکس باکس سری X آماده است برای رفتن به یک قدم بیشتر با Smart تحویل.

این سیستم به این معنی است که شما حق به رایگان next-gen ارتقاء برای انتخاب بازی ها با دو تایید بازی Cyberpunk 2077 و Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین. ما تصور همه از مایکروسافت کتابخانه شامل خواهد شد با تشکر ایکس باکس بازی عبور در حالی که هر چیز دیگری را به فردی ناشران.

دیدن این ویژگی را در عمل در طول این هفته جریان می تواند یک حرکت پیشگامانه برای مایکروسافت پس از آن هنوز هم مقدار زیادی از زمین را پوشش می آید تبدیل به سونی وفادار پیروان.

مرتبط با: تاریخ و زمان آخرین از ما 2

halo infinite

5. نمایشی از نسل بعدی امکانات

کل ایده نمایشگاه "نسل بعدی گیم پلی" است که برای اثبات آن قادر به چیزی است که ما لازم نیست که در حال حاضر ما نه فقط صحبت کردن در مورد زیباتر گرافیک. این هفته جریان را باید یک نقطه به نقطه نشان می دهد که چگونه ایکس باکس سری X تبدیل خواهد شد ما تجربه بازی با تصاویری زیبا بهبود زمان بارگذاری انتقال نرم و صاف بین منو و صفحه نمایش و پرش مستقیم به عمل است.

ویژگی های دیگر مانند ray tracing و سریعتر پویا تر رابط کاربر نشان داده نمی رفتن بی مورد با دومی اینکه یک infamously متلاطم عنصر ایکس باکس اکوسیستم. اکثر نسخه های که نمایش داده خواهد شد به احتمال زیاد متقابل نسل در حال حاضر, بنابراین شاید بزرگ نشان می دهد توقف لحظه ای است که هنوز هم یک یا دو سال دور.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن