چهار Artera تنهایی بازی همه کاره است یک جعبه hi-fi سیستم

انگلیسی, نام تجاری صوتی, چهار, راه اندازی نسخه جدید آن Artera Solus سیستم hi-fi, آوردن شبکه پخش آنلاين بریزید.

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

انگلیسی, نام تجاری صوتی, چهار, راه اندازی نسخه جدید آن Artera Solus سیستم hi-fi, آوردن شبکه پخش آنلاين بریزید.

این Artera تنهایی بازی (£1699) زیر از اصلی که راه اندازی در سال 2018 است. این بسته در هر تصور تابع شما می خواهید از یک سیستم hi-fi با بلوتوث پخش CD کامل DAC و پیش تقویت کننده امکانات بسته بندی شده به یک واحد مسکن. جدید با تنهایی بازی گنجاندن Wi-Fi و Ethernet سوکت آوردن Hi-res audio جریان و پتانسیل برای چند اتاق تنظیم.

ارتباط فیزیکی شامل شش ورودی دیجیتال (دو کواکسیال دو چشمی USB نوع B و اترنت); و خروجی آنالوگ شامل یک تک به پایان رسید RCA و balanced XLR. شما همچنین می توانید یک جفت از بلندگو اتصال پست اپتیکال و کواکسیال دیجیتال خروجی 12V ماشه خروجی و یک پورت در جلو است که خود را متصل به یک سرور اختصاصی آمپر هدفون.

DTS بازی-Fi را وارد مخلوط و نرم افزار (iOS, Android, روشن شدن کامپیوتر ویندوز) به ارمغان می آورد دسترسی به Spotify در جزر و مد آمازون موسیقی Deezer Qobuz و بیشتر. صاحبان DLNA سازگار درایو NAS/سرور رسانه ای می تواند آتش موسیقی خود را در سراسر شبکه از طریق بازی-Fi را. برای کسانی که ترجیح می دهند بازی مستقیم از Spotify در (اتصال) که همچنین ممکن است با aptX بلوتوث.

دو حالت مختلف وجود دارد که شنوندگان می توانید استفاده کنید. حالت استاندارد و بهینه سازی شده برای چند اتاق و می تواند جریان های صوتی به CD با کیفیت در حالی که بازی-Fi را مهم گوش دادن در حالت برجستگی که تا 24-bit/192kHz بیش از Wi-Fi و یا اترنت بدون دارا یا پایین-نمونه فایل اصلی.

اگر کنترل صوتی است که از علاقه Artera تنهایی 'با این نسخهها کار با الکسا' که به معنی شما نیاز به یکی دیگر از الکسا-toting دستگاه به آن دسترسی داشته باشید.

جمع داخل شاسی آن است ES9018 Sabre32 مرجع DAC قادر به پردازش صوتی PCM تا 32-bit/384kHz و همچنین DSD64/128/256. فیزیکی طرح از این بازی این مدار را تضمین می کند تداخل به حداقل نگه داشته و در چهار تلاش برای ارائه "نزدیکترین رویکرد به صدای اصلی". سی دی پلیر با استفاده از یک slot-loading ساز که بافر داده ها از دیسک قبل از ارسال آن را به ناهمزمان DAC بخش است. وجود دارد گزینه چهار فیلترهای دیجیتال است که اجازه می دهد تا کاربر را به نیشگون گرفتن و کشیدن صدا از سی دی و منابع دیجیتال را با توجه به سلیقه خود.

شما همچنین می توانید یک کنترل از راه دور برای عامل واحد و همچنین کنترل لمسی حساس ساخته شده را به Artera تنهایی بازی کردن دایره نمایش OLED. آن را در دسترس از ماه جولای در انتخاب سیاه و سفید و نقره ای جلو پانل برای £1699. اصلی Artera تنهایی (£1499) ادامه خواهد داد به فروش می رسد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن