گوگل پیکسل 5 ممکن است فقط در نوع XL

آمده در چند سال گذشته، بدون شکست، گوگل یک گوشی پیکسلی جدید منتشر می کند که در دو سایز می آید. یکی اندازه پایه

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399
آمده

pixel 4در چند سال گذشته، بدون شکست، گوگل یک گوشی پیکسلی جدید منتشر می کند که در دو سایز می آید. یکی اندازه پایه و دیگری نسخه "XL" است. با این حال ، به نظر می رسد که امسال می تواند متفاوت باشد به عنوان گوگل ممکن است تنها نسخه XL از آینده پیکسل 5 گوشی است که در پاییز امسال اعلام خواهد شد منتشر کند.

تبلیغات

این بر اساس یک توییت توسط @ImjustSayingJC ادعا می کند که گوگل تنها نسخه XL از پیکسل 5 را منتشر خواهد کرد، و آن را به 699 دلار هزینه خواهد شد. گوگل قبلا اعلام کرده بود پیکسل 4a است که یک هندزمی میان رنجر. شرکت بعدها برنامه های خود را برای پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 تایید کرد.

ما مطمئن نیستیم که اگر گوگل به پیکسل 5 به عنوان در ترکیب پیکسل 5 ذکر شده است، و یا پیکسل 5 مدل پایه، بنابراین کمی نامشخص است در این نقطه است. همچنین، توییت ادعا می کند که پیکسل ۵ توسط چیپ ست اسنپ دراگون ۷۶۵G کوالکام نیرو خواهد گرفت، به این معنی که گوگل ممکن است لزوماً یک گوشی گلسرسبد بالا را امسال منتشر نکند.

در هر صورت، آن را با یک دانه نمک در حال حاضر، اما گوگل باید یک اطلاعیه در ماه های آینده داشته باشد، بنابراین با ما بررسی کنید و سپس برای جزئیات بیشتر.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید در مورد گوگل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن