قانون استرالیا نیاز به بازی های فیزیکی به دولت اگر آنها در بازی خرید

یکی از مدل های مورد علاقه ای که این روزها توسط توسعه دهندگان و ناشران بازی های ویدئویی استفاده می شود این است

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

یکی از مدل های مورد علاقه ای که این روزها توسط توسعه دهندگان و ناشران بازی های ویدئویی استفاده می شود این است که یا بازی را به قیمت ثابت بفروشند یا آن را به صورت رایگان به آن بفروشند، بلکه شامل توانایی ساخت میکروتراکنش برای وسایل آرایشی، بازکردن محتوای اضافی و ... نیز می شوند. این مدل هوشمند به عنوان آن اجازه می دهد تا شرکت ها به پول بیشتری از فروش یک بار بازی است.

تبلیغات

متاسفانه، گاهی اوقات این می تواند منجر به بازیکنان هزینه های بیشتری از آنها به طور معمول انجام دهد، به خصوص در میان بچه ها که ممکن است کارت های اعتباری پدر و مادر خود را و صرف بدون دانش خود را. بنابراین به طوری که بیش از در استرالیا، به نظر می رسد که آن را تبدیل به یک نیاز که در آن بازی ها که در قالب فیزیکی فروخته می شود باید برچسب اگر آن را ارائه می دهد هر نوع خرید در بازی.

اند بحث های بسیاری در گذشته در مورد خرید در بازی برای اقلام مانند جعبه غارت وجود دارد. بنابر گزارش اخیر از صندوق قمار مسئول دولت NSW، آنها یک پیوند کلیدی بین تمایل به خرید جعبه غارت و توسعه یک عادت قمار مشکل دار شناسایی کرده اند.

توسعه دهندگان و ناشران هنوز هم مجاز به فروش بازی های خود را به عنوان در هر عادی است، اما این برچسب ها به منظور کمک به پارسه بهتر شناسایی بازی هایی که ممکن است خرید های در بازی و تصمیم گیری برای خود اگر این چیزی است که آنها می خواهند برای حمایت است.

در زمینه بازی. -اطلاعات بیشتر در مورد حقوقی. منبع: kotaku.au



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن