اشکال در ادیسون برنامه ایمیل کاربران مجاز برای مشاهده دیگر کاربران ایمیل

شخص ثالث برنامه های ایمیل بزرگ هستند که اغلب آنها با ویژگی های قدرتمند است که به طور پیش فرض ایمیل نرم افزار ن

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

شخص ثالث برنامه های ایمیل بزرگ هستند که اغلب آنها با ویژگی های قدرتمند است که به طور پیش فرض ایمیل نرم افزار نیست. متاسفانه در مورد محبوب ادیسون ایمیل برنامه به نظر می رسد که یک به روز رسانی های اخیر منجر شده است یک اشکال که اجازه داده است این ایمیل ها از دیگر کاربران نشان می دهد تا در صندوق های ورودی کاربر دیگر.

تبلیغات

این است که (هیچ) به لطف ویژگی های جدید در ادیسون ایمیل برنامه است که اجازه می دهد تا به کاربران برای همگام سازی پیام. اما به عنوان برخی از کاربران گزارش داده اند که برای برخی از این دلیل آن را همگام سازی پیام های متعلق به دیگر کاربران نیز استفاده از این برنامه, در نتیجه اجازه می دهد برخی از ایمیل به عنوان خوانده شده توسط غریبه کامل است.

با توجه به توسعه, به نظر می رسد که این ممکن است تنها تحت تاثیر کوچک "درصد" از کاربران خود و آنها را پس از نورد از به روز رسانی برای جلوگیری از گسترش بیشتر. اما حتی پس از آن ما تصور می کنیم که آن را ممکن است خیلی دیر شده چون واقعا وجود دارد هیچ راهی برای کسی که به "خوانده نشده" پیام ایمیل متعلق به شخص دیگری است.

توسعه دهندگان نیز تاکید کرد که این به هیچ وجه یک نقض داده ها و که آنها را هک. آنها نیز پس از رسیده به کاربران تحت تاثیر این اما مانند ما گفت: ما مطمئن نیستیم که چه می شود یک بار یک ایمیل آماده شده است. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که پیام های که به طور تصادفی همگام سازی به حساب دیگر نیست حاوی اطلاعات حساس است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره نرم افزار حفظ حریم خصوصی و امنیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن