چگونه به نوبه خود در حالت Google Docs, Sheets و Slides

تیره حالت به آرامی مصرف شده بیش از تلفن های ما در این سال و گوگل آوردن بسیاری از برنامه های خود را در هیئت مدی

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

تیره حالت به آرامی مصرف شده بیش از تلفن های ما در این سال و گوگل آوردن بسیاری از برنامه های خود را در هیئت مدیره. آخرین نرم افزار برای دریافت سیاه و سفید و خاکستری قبل در حال Google Docs, Sheets و Slides.

گوگل اعلام کرد که از ویژگی های جدید در به روز رسانی وبلاگ. به گفته این شرکت این تم تیره را "هوشمندانه این محصول رابط و محتوای تولید شده توسط کاربر در راه است که می توانید آن را بیشتر قابل استفاده در محیط های کم نور و صرفه جویی در عمر باتری". اینها برخی از مزایای اصلی استفاده از تاریکی حالت هر چند این مهم است که توجه داشته باشید که فقط کاربران با صفحه نمایش OLED به طور کلی قادر به گسترش عمر باتری با حالت.

خوانایی یکی دیگر از مزایای مهم است که مطمئن است در مفید آمده است برای کسانی که با استفاده از گوگل محبوب برنامه های بهره وری. بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند فقط نگاه تیره تر رابط کاربری به طوری که این مطمئن است به یک خبر خوب برای هر کسی که می یابد Google Docs روشن و سفید چشم انداز به کمی نامطلوب بعدی به بقیه برنامه های خود را.

در اینجا چگونه به سوئیچ حالت تیره در Google Docs, Sheets و Slides.

مرتبط با: برنامه های محبوب شما باید سعی کنید با حالت

چگونه به نوبه خود در حالت Google Docs, Sheets و Slides:

وجود دارد دو راه برای تغییر حالت تیره در Google Docs, Sheets و Slides – از طریق آندروید خود را تنظیمات سیستم و از طریق برنامه به طور مستقیم. سابق سقوط خواهد کرد تمام برنامه های خود را به تاریکی در حالی که دومی را تنها به اعمال Docs, Sheets و Slides.

چگونه به سوئیچ بر روی آندروید سیستم گسترده ای تیره حالت:

  • برو به "تنظیمات"
  • را انتخاب کنید 'نمایش'
  • آمار 'تم تیره'

چگونه به نوبه خود در حالت Google Docs, Sheets و Slides تنها:

  • باز هم Docs, Sheets یا اسلاید
  • را انتخاب کنید "تنظیمات"
  • را انتخاب کنید 'تم'
  • را انتخاب کنید "تاریک"

شما سپس می توانید تکرار مراحل فوق برای دیگر برنامه ها است.

مرتبط با: تکنولوژی بالا برای بهترین دفتر خانه تنظیم

هنگامی که شما در تاریکی حالت شما در واقع می توانید پیش نمایش سند خود را و یا صفحه گسترده در حالت نور بدون تغییر تنظیمات خود را. به سادگی شیر "بیشتر" و سپس " مشاهده در نور موضوع را به قله را در آنچه کاربران دیگر ممکن است ببینید.

تم تیره برای Docs, Sheets و Slides است که در حال حاضر تنها در دسترس کاربران آندروید اما ما امیدواریم که برای دیدن آن می رسند در گوشی های iOS به زودی. قابلیت شروع 15 روز اجرای روز دوشنبه پس از آن می تواند تا دو هفته برای تیره حالت به روز رسانی برای رسیدن به گوشی خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن