iOS 14: شایعات نشت و آنچه که ما می خواهم برای دیدن در این نرم افزار جدید

ما می توانیم حدس تحصیل که در iOS 14 در حال آمدن است در نطق اصلی WWDC در ژوئن 22, و آن خواهید بود سیستم عامل از

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

ما می توانیم حدس تحصیل که در iOS 14 در حال آمدن است در نطق اصلی WWDC در ژوئن 22, و آن خواهید بود سیستم عامل از انتخاب بر روی آی فون 12.

واقعی, آیفون, کنار, اعلام آنچه در آینده در نسخه بعدی iOS است که یکی از هیجان انگیز ترین قطعات اپل در سال است.

با iOS 14 در افق وجود داشته است تنها چند نشت تا کنون در مورد آنچه که ما ممکن است در نهایت شاهد گنجانده شده در این نرم افزار جدید. این خیلی تعجب آور که ما اغلب بسیاری از شگفتی های واقعی شب.

iOS 14 ویژگی ها چه هستند که ما انتظار ؟

از نشت و شایعات ما را دیده اند وجود دارد چند ویژگی است که ایستادگی کردن. ترجمه خودکار در سیاحت اکتشافی در افریقا به نظر می رسد مانند یک دستی علاوه بر این به خصوص که این یکی از ویژگی های ما دیده ایم در کروم قبل از. نیز وجود دارد که پیشنهادات صفری ترجمه تنها ممکن است ابتدا با سیستم ترجمه در آینده آینده.

یکی دیگر از تبلیغ از ویژگی های است که ما خیلی دوست دارم برای دیدن است که مناسب ویدجت بر روی صفحه اصلی. نه نیاز به شیرجه رفتن به برنامه های تمام وقت برای پیدا کردن اطلاعات مفید خواهد بود و این یکی از ویژگی های ما دیده می شود در گوشی های اندروید از ابتدا. اپل اجازه نمی دهد ویدجت بر روی صفحه اصلی در آی پد به طوری که آن را نه بیش از حد باور کنید آنها را به آی فون.

اپل یک بار از خدمات اشتراک اعم از موسیقی به تلویزیون پلاس و اخبار با این حال در حال حاضر شما باید برای مشترک شدن در همه به طور جداگانه. شایعات نشان می دهد ممکن است این تغییر با اپل ارائه یک بسته نرم افزاری است که ترکیبی از بسیاری از خدمات خود را برای کاهش قیمت. این چیزی است که می تواند با سیستم عامل iOS 14.

بلومبرگ قبلا گزارش شده است که iOS 14 ممکن است اضافه کردن توانایی به سرانجام مجموعه برنامه به طور پیش فرض در iOS 14. به این معنی که اگر شما با استفاده از جرقه به صورت ایمیل و یا فوق العاده برای تقویم خود را شما می توانید از این مجموعه به عنوان پیش فرض و لینک به عنوان مثال باز کردن در آن برنامه به جای در اپل برنامه های خود را. این است یکی دیگر از ویژگی های ما تا به حال یک اندیشه آغاز و آن را واقعا گم شده در iOS.

iOS 14 تلفن

اوایل iOS 14 شایعه پیشنهاد کرده است که هر تلفن است که سازگار با سیستم عامل iOS 13 یک بار دیگر خواهد بود سازگار با سیستم عامل iOS 14. اگر این معلوم می شود باید آن را به عنوان افزایش به هر کسی که صاحب یک آی فون – به عنوان طولانی به عنوان عملکرد قابل قبول است البته.

iOS 14 تاریخ انتشار

ما قصد داریم صرفا کردن گذشته منتشر شده اما اگر اپل سنتی iOS الگوی تکرار خود را ما می توانیم انتظار برای دیدن iOS 14 اعلام کرد در ماه ژوئن در WWDC با یک توسعه دهنده بتا در دسترس بودن برای دانلود مستقیم دور. این خواهد شد و سپس به دنبال یک بتا عمومی بعد از آن در تابستان و سپس کامل انتشار عمومی در مدت کوتاهی قبل از آیفون 12 (و یا هر آنچه آن را به نام) بازدید در ماه سپتامبر.

iOS 14 – آنچه که ما می خواهم برای دیدن

1. از مزایای عملکرد ما در iOS 12

iOS 12 نبود آزادی بسته بندی شده با ویژگی های به جای آن تمرکز بر روی عملکرد و به خصوص مسن, دستگاه, احساس تازه است. iOS 13 undid, بسیاری از این, اگر چه, و آن را در زمان های متعدد سریع به روز رسانی به ارمغان می آورد عملکرد بازگشت.

پس از یک سال اپل نیاز به یک بار دیگر تمرکز بر روی عملکرد و iOS 14 زمان مناسب برای انجام این کار است.

2. یک rejig به صفحه اصلی

در حالی که عملکرد کلیدی است وجود دارد برخی از کلی تر پیشرفت ما دوست دارم برای دیدن با iOS 14 و زایش تا از صفحه اصلی است یکی از بزرگترین ما درخواست.

استاتیک شبکه ای از آیکون ها شده است یک عامل اصلی از آی فون و آن را به شروع به احساس کمی کهنه. به خصوص که در iPad ما در حال حاضر توانایی به نگه داشتن ویدجت قفل شده است و در مشاهده در تمام زمانها.

آن خواهد بود مفید به برخی از ویدجت همیشه قابل مشاهده و یا آیکون است که می تواند صفحه نمایش تغییر اطلاعات – مرتب کردن بر اساس مانند چگونه 'ساعت' برنامه نشان می دهد زمان زندگی می کنند. این خواهد بود بسیار مفید برای برنامه آب و هوا که می تواند نشان می دهد دمای واقعی.

کلاسیک, iOS, صفحه اصلی شده است یک عامل اصلی از آی فون اصلی

3. اطلاعات بیشتر بسته بندی شده به روی صفحه نمایش قفل

صفحه قفل در iOS اساسا نیاز به یک تجدید نظر. نه تنها آن را بسیار سبک در اطلاعات مفید را اما آن را نیز مسدود می شود خیلی سریع هنگامی که شما یک دسته از اطلاعیه که آن را تبدیل به یک ظرف غذا. ما هنوز هم فکر می کنم اندیشه اطلاع رسانی و تفسیر است که به مراتب برتر و راه آن را هل می دهد و مهم تر از آنهایی که به سمت بالا به خوبی کار می کند.

ما همچنین می خواهم برخی از ظریف تر آیکون های معرفی شده به lockscreen پس از آن امکان پذیر خواهد بود به سرعت نگاه کنید و ببینید که چگونه بسیاری از پیام های خوانده نشده را به شما کردم.

4. توانایی برای تنظیم برنامه به عنوان پیش فرض

هر کاربران آندروید آمدن در سراسر به iOS خواهد شد به احتمال زیاد جای تعجب نیست که آنها نمی تواند جایگزین اپل برنامه های بومی به عنوان پیش فرض با یک شخص ثالث جایگزین از فروشگاه App. در حالی که شما می توانید, البته, دانلود ایمیل های مختلف مشتریان شما همیشه به صورت خودکار به ایمیل اگر شما با کلیک کردن بر روی لینک کلیک کنید.

اجازه می دهد شما را به انتخاب چشم انداز به عنوان تنها برنامه ایمیل به رسمیت شناخته شده توسط آی فون به نظر می رسد مانند یک پایه و یک که ما دوست داریم در iOS 14.

5. دسترسی سریع به دوربین

بسیاری از گوشی های آندروید به شما اجازه به سرعت باز کردن دوربین با دو شیر روی دکمه صفحه اصلی رهایی نیاز را برای شما به ارمغان می آورد صفحه نمایش به زندگی قبل از اینکه شما می توانید به حالت عکسبرداری. ما دوست داریم اپل به اتخاذ چیزی مشابه.

iPadOS Slide Over

بسیار بهتر است چند وظیفه ای پشتیبانی می کند در iPad

6. تقسیم صفحه نمایش چند وظیفه ای و پاپ پخش ویدئو

آن را احساس می کند مانند ما شده است و درخواست برای بهبود iPhone عملکرد چند تکلیفی برای سالها و حتی اگر آن را بهبود یافته زیادی در اپل, تلفن باقی می ماند بسیار سفت و سخت در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید. شما هنوز هم نمی توانید دو برنامه های باز بر روی صفحه نمایش در یک بار – چیزی است که می تواند کاملا قابل قبول در بزرگتر 11 Pro Max صفحه نمایش – و نه شما می توانید به تماشای یک ویدئو در حالی که شما در حال گفتن مرور صفری.

اضافه کردن این امکانات به نظر می رسد بسیار واضح به خصوص با چگونه این نمایش اند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن