Moto G سریع و Moto E را دو روز عمر باتری و بدون متلاشیکننده بودجه

موتورولا ممکن است پرواز هدف در با تکنولوژی بالا پرواز با موتورولا, Edge, اما آن را فراموش نکرده بودجه آن تلفن

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

موتورولا ممکن است پرواز هدف در با تکنولوژی بالا پرواز با موتورولا, Edge, اما آن را فراموش نکرده بودجه آن تلفن پایه.

این شرکت به تازگی اعلام کرد جدید Moto E و Moto G سریع گوشی های هوشمند که هر دو هزینه کمتر از $200.

$199 Moto G سریع جایگزینی برای G7 بازی و مطلب جدید در سطح تلفن در محدوده, همراه G قدرت و G Stylus.

با عنوان وعده دو روز عمر باتری از 4000 میلی آمپر همراه این دستگاه توسط یک پیکسل 665 با پردازنده, 3GB RAM,. وجود دارد 32GB از ساخته شده است در ذخیره سازی و توانایی به گسترش است که از طریق اسلات کارت حافظه microSD.

مرتبط با: بهترین گوشی های ارزان

IPS صفحه نمایش 6.4 اینچ امیدوار کننده HD+ (1560 x 720 268ppi) با وضوح 19:9 نسبت ابعاد و پانچ-سوراخ selfie camera قادر به 8 مگاپیکسل جرقه بزند.

در شرایط سه گانه دوربین عقب آن شروع می شود با یک 16 مگاپیکسلی با سنسور اصلی همراه با یک 8 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده و 2 مگاپیکسلی ماکرو دوربین. وجود دارد یک بار از عقب, دوربین, نرم افزار ابزار از جمله...

"شات بهینه سازی خودکار, لبخند, ضبط, ژست عکاسی, هوشمند, ترکیب, HDR, تایمر, فعال, عکس حالت دستی به حالت پرتره, پرتره, نورپردازی, قطع جریان, ماکرو, نقطه, رنگ, cinemagraph, پانوراما, زنده, فیلتر high-res زوم خام عکس خروجی بهترین شات و گوگل لنز یکپارچه سازی."

از نظر Moto E است که کمی بیشتر مقرون به صرفه و آن را منعکس شده در برگه مشخصات. موتورولا می گوید وجود دارد تنها یک پیکسل 632 پردازنده در هیئت مدیره و 2GB رم. وجود دارد کمی کوچکتر 6.2-inch HD+ صفحه نمایش اما موتور هنوز متعهد است که دو روز عمر باتری. آن را نیز می گوید شما 11 ساعت پخش ویدئو پخش با وجود این باتری تنها رسیدن به 3,550 mAh.

Moto E

دوباره وجود دارد 32GB از ذخیره سازی است که می تواند گسترش توسط یک 512GB کارت حافظه microSD است. وجود 13 مگاپیکسل دوربین اصلی با سنسور 2 مگاپیکسلی با سنسور عمق. آنها خواهید بود در ایالات متحده در دسترس از ژوئن 12, اما هیچ خبری در انگلستان راه اندازی در حال حاضر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب