Huawei P30 Pro نسخه جدید 2020: آنچه که در واقع متفاوت است ؟

حتی اگر P40 هم اکنون در دسترس است, Huawei است با کمال تعجب فقط اعلام کرد که 'جدید' نسخه از آن 2019 گل سرسبد. ا

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

حتی اگر P40 هم اکنون در دسترس است, Huawei است با کمال تعجب فقط اعلام کرد که 'جدید' نسخه از آن 2019 گل سرسبد. اما دقیقا همان چیزی است که جدید در رابطه با Huawei P30 Pro نسخه جدید? اجازه بدهید با یک نگاه کنید و ببینید.

این دسترسی به Google Play, چیزی است که شما را پیدا خواهد کرد در P40 سری

البته بزرگترین دلیل برای چله برای بیش از این جدیدتر Huawei P40 نرم افزار دسترسی به فروشگاه Google Play و تمام مزایای که با آن آمده است. با توجه به Huawei مداوم مسائل با ما P40 ندارد GMS و نه دسترسی مستقیم به فروشگاه بازی. این به این معنی برنامه های مانند یوتیوب فیلم بازی و Netflix کار نمی کند به عنوان انتظار می رود و حتی با برخی از راه حل.

به عنوان P30 Pro 'نسخه جدید' واقعا یک گوشی جدید موفق شده است برای نگه داشتن دسترسی به این خدمات مهم. همچنین این کشتی با EMUI 10.1 آندروید 10 و Huawei گالری برنامه.

بیشتر RAM, اما, پیر, چیپ

تنها واقعی ارتقا از نظر مشخصات کمی بیشتر رم. 8GB نشسته در داخل است که در واقع همان نسخه Huawei P40 طرفدار ما شده است. نیز وجود دارد 256GB حافظه داخلی.

همه چیز همان است ، وجود دارد 4200mAh باتری 40w شارژ و گیرین 980 چیپ ست. اینها کاملا با مشخصات خوب و با توجه به چقدر ما دوست P30 Pro که آن را عرضه آن هنوز هم باید به خوبی انجام.

جدید P40-الهام گرفته از رنگ

در انگلستان شما قادر خواهید بود برای گرفتن نسخه جدید از P30 نرم افزار جدید در نقره فراست رنگ است که به جای نگاه نرم و صاف کردن در مطبوعات عکس. بقیه گوشی به نظر می رسد همان است.

نقره فراست

چقدر Huawei P30 Pro نسخه جدید هزینه دارد ؟

Huawei P30 Pro نسخه جدید راه اندازی در انگلستان از تاریخ 3 ژوئن (نقره فراست رنگ تنها) از Huawei فروشگاه و خرده فروشان برای £699. Huawei P30 Pro نسخه جدید همچنین می آید با یک رایگان Huawei Watch GT2e.

که قیمت آن را در یک نقطه که در برابر دستگاه های بسیار جدیدتر داخلی مانند وان پلاس 8 (که دارای 5G و 90Hz نمایش) و تنها £100 کمتر از عالی Samsung Galaxy S20.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن