اولی ممکن است معرفی اشتراک برای در اتومبیل ویژگی های

به یاد داشته باشید خوب قدیمی روز زمانی که شما می خواهم به خرید چیزی و آن را در اصل شما هیچ رشته های متصل? متاس

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

bmw armoredبه یاد داشته باشید خوب قدیمی روز زمانی که شما می خواهم به خرید چیزی و آن را در اصل شما هیچ رشته های متصل? متاسفانه برای ماشین BMW صاحبان آن به نظر می رسد که این شرکت اعلام کرده است یک ابتکار جدید است که بدون شک قرعه کشی بسیاری از انتقاد و این می آید در قالب گسترش آن ConnectedDrive فروشگاه.

تبلیغات

این بدان معنی است که آن را مانند به نظر می رسد اولی می خواهد برای شروع شارژ کاربران یک اشتراک به منظور دسترسی به ویژگی های خاصی در اتومبیل های خود را. اساسا BMW ساخت یک ماشین کامل با تمام زنگ ها و سوت که شما در غیر این صورت ممکن است مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای اما قفل خواهد شد برخی از ویژگی های آن پشت یک اشتراک.

با توجه به اولی ایده این است که این مشتریان را "انعطاف پذیری مالی" جایی که آنها می توانید انتخاب کنید به پرداخت برای برخی از ویژگی های عنوان و زمانی که آنها به آن نیاز دارید. برای مثال با صندلی گرم مشتریان می توانید انتخاب کنید برای عضویت در این ویژگی در طول تابستان داغتر ماه اما ممکن است انتخاب کنید برای انجام این کار در طول زمستان.

همچنین زمانی که آنها فروش خود را به خودرو جدید مالک خودرو همچنین می توانید انتخاب کنید که ویژگی های آنها می خواهند به جای داشتن به پرداخت بیشتر برای یک ماشین است که می آید با تمام این ویژگی های اضافی. آن را قابل فهم است که چرا اولی است که امید بستن برای یک مدل پس از آن بدان معنی است که پول به طور مداوم در حال تولید از طریق اشتراک اما مانند ما گفت: ما تصور می کنیم که بسیاری از صاحبان خودرو لزوما ممکن است بیش از حد هیجان زده در مورد آن.

در زمینه حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره Bmw. منبع: autoblog



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن