Xbox One می تواند قطع جلوتر از ایکس باکس سری X, راه اندازی, با توجه به یک گزارش جدید

یک گزارش جدید از استرالیا سایت مطبوعات شروع به ظهور کرده است که ادعا می کند که مایکروسافت می خواهد قطع برخی از

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

یک گزارش جدید از استرالیا سایت مطبوعات شروع به ظهور کرده است که ادعا می کند که مایکروسافت می خواهد قطع برخی از آن کنسول ها جلوتر از ایکس باکس سری X راه اندازی.

خروجی گزارش می دهد که مایکروسافت در استرالیا سایت دیگر در لیست Xbox One یا Xbox One X در حال حاضر تنها شامل کارآمد Xbox One S و آینده ایکس باکس سری X. بنابراین این امکان وجود دارد که مایکروسافت امیدوار است به لرزش تا فهرست خود را قبل از پایان سال 2020 است.

مطبوعات شروع و همچنین ادعا می کند که استرالیا خرده فروشان مانند EB Games و JB Hi-Fi دیگر قادر به درخواست سهام جدید از کنسول خاصی اضافه کردن وزن بیشتر به این واقعیت است که مایکروسافت نمی تواند تهیه و آنها را در سرزمین های خاص.

در حال مترو گزارش کرده است که آمازون و دیگر خرده فروشان عمده در ایالات متحده در حال مثال ایکس باکس یک خط از کنسول به عنوان قطع در حال حاضر تنها خرید و فروش در سهام موجود از سخت افزار. اما مایکروسافت در حال حاضر گفت: این تغییرات نیست یک نتیجه از کنسول قطع.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

صحبت کردن , خالص, ایکس باکس, کسب و کار برنامه ریزی منجر دن توارث گفت: کنسول "هنوز هم بسیار در دسترس" و شرکت "تغییر کد و شماره" قبل از پایان پاسخ خود را با بیان "آمازون است و فقط کثیف در چگونه آنها نشان می دهد محصولات است." بنابراین به نظر می رسد تمام این بحث ممکن است برای هیچ چیز.

با توجه به این که مایکروسافت شایعه به معرفی ایکس باکس سری Sیک ماشین که مسلما جای Xbox One X, آن را حس برای مایکروسافت به آرامی فاز از این کنسول در کنار آن راه اندازی ،

با راه اندازی دو کنسول به روح آن خواهد بود به احتمال زیاد یک خطر برای پایمال کردن مصرف کنندگان با بیش از حد بسیاری از گزینه های. Xbox One S در کنار این دو کنسول برای تلفن های موبایل مانند سحر و جادو تعداد ارائه بیش از اندازه کافی برای انواع هارد و بازیکنان گاه به گاه.

ایکس باکس بازی نمایش خواهد شد در نظر گرفتن محل در جولای 23, که در آن تعدادی از عمده اول بازی را به نمایش می شود. همیشه وجود دارد شانس مایکروسافت را نیز رها تاریخ انتشار و جزئیات قیمت گذاری برای ایکس باکس سری X در طول این رویداد به طوری نگه داشتن چشم را برای آن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن