بی عدالتی: خدایان در میان ما در حال حاضر رایگان برای PS4, Xbox One و PC

اگر شما به دنبال برای یک بازی به بازی این آخر هفته و سپس شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که WB Games اعلام

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399

اگر شما به دنبال برای یک بازی به بازی این آخر هفته و سپس شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که WB Games اعلام کرده است که بی عدالتی: خدایان در میان ما رایگان خواهد بود به بازی بر روی Xbox One, PS4 و PC. این معامله را اجرا خواهد کرد تا ژوئن 25, بنابراین شما می خواهید به حرکت به سرعت و دانلود بازی در حالی که این معامله این است که هنوز هم فعال است.

تبلیغات

Injustice: Gods Among Us منتشر شد و در راه بازگشت در سال 2013 پس از آن است که به هیچ وجه یک بازی جدید است. برخی حتی ممکن است در نظر آن را به مورخ, اما این به آن معنا نیست که آن را سرگرم کننده است. برای کسانی که نا آشنا, بی عدالتی: خدایان در میان ما است طراحی و توسعه توسط Netherrealm همان استودیو پشت مورتال کمبت بازی.

اساسا چاله DC superheroes در برابر یکدیگر در 1-vs-1 مسابقات همراه با یک داستان که در آن در یک جهان سوپرمن تبدیل شیطانی پس از از دست دادن لوئیس لین به بذله گو. آن می آید با همان سطح از گور شما ممکن است انتظار می رود از یک مورتال کمبت بازی که اعتقاد ما بر این است که بخشی از درخواست تجدید نظر خود را.

توجه داشته باشید که اگر شما در حال برنامه ریزی در آن بازی بر روی Xbox One شما باید برای گرفتن آن از ایکس باکس 360 فروشگاه به امن خودتان کپی کنید. همچنین این بازی تنها برای PS4 و PS3 و PS Vita نسخه نیست تحت پوشش این معامله است.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Microsoft, PS4, Sony, Xbox One و.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن