گوگل-مارک تلویزیون اندروید دستگاه از راه دور و رابط کاربر نشان می دهد تا در تصاویر به بیرون درز

شایعه گوگل-مارک Android TV media streaming دستگاه ممکن است نشان داد پیش از آن آینده آزاد کند. XDA توسعه دهندگا

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

شایعه گوگل-مارک Android TV media streaming دستگاه ممکن است نشان داد پیش از آن آینده آزاد کند.

XDA توسعه دهندگان منتشر کرده است ادعا, ارائه, نمایش بیضی شکل دستگاه که موسوم به سابرینا به عنوان به خوبی به عنوان رابط کاربری برای دستگاه های جدید و اختصاصی از راه دور.

به نظر می رسد این دستگاه در دسترس خواهد بود در سیاه و سفید و نور صورتی رنگ ما مطمئن هستیم که گوگل باید هوشمندانه نام برای.

تصویر از راه دور خود را نشان می دهد وجود دارد خواهید بود برای دسترسی به تمام از حد معمول کنترل پخش و همچنین اختصاصی گوگل دستیار دکمه. بازاریابی تصاویر نشان UI نیز وعده کمک از دستیار زمانی که کشف محتوا.

تصاویر دیگر نشان می دهد که یوتیوب تلویزیون خواهد بود یکپارچه و آن را ممکن است برای کنترل خانه هوشمند تبادل نظر است که سازگار با گوگل دستیار.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

تصور می شود این دستگاه ممکن است راه اندازی تحت Google Nest نام تجاری است که می تواند آن را متمایز از برخی از دیگر شخص ثالث آندروید دستگاه های تلویزیون. لانه تجاری نیز مشروط به توانایی کنترل هوشمند دستگاه های خانگی مانند ترموستات آموزش دوربین های امنیتی مباهات لانه هشدار و دیگران تحت گوگل دستیار چتر.

این تغییر در رویه برای این شرکت است که به طور سنتی ارائه این فرصت را به جریان محتوا به دستگاه Chromecast از همراه گوشی های هوشمند است. اما Chromecast دستگاه ها ندارد و خود را برترین از رابط مطالب بسیار کمتر جداگانه کنترل از راه دور.

اما گزارش های اخیر از پروتکل گفت: گوگل در حال برنامه ریزی یک دستگاه است که می تواند به رقابت با امثال تلویزیون اپل و آمازون آتش تلویزیون و آرایه های مختلف از Roku بازیکنان. گوگل در حال برنامه ریزی یک محتوای بیشتر متمرکز بر رابط کاربری که قرار بود فردی, فیلم و نشان می دهد و فیلم است که می تواند ناراحتی برخی از عمده ارائه دهندگان محتوا. Netflix در خاص شناخته شده است به می خواهید به نگه داشتن همه از محتوای آن را در داخل خود نرم افزار است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن