این unmissable موتور G8 بسته نرم افزاری شما می شود یک آشیانه رایگان گوگل مینی

خرید نام تجاری جدید و مقرون به صرفه Moto G8 و دریافت رایگان گوگل لانه مینی هوشمند سخنران در این شیرین جان لوئی

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

خرید نام تجاری جدید و مقرون به صرفه Moto G8 و دریافت رایگان گوگل لانه مینی هوشمند سخنران در این شیرین جان لوئیس و همکاران بسته نرم افزاری.

به تازگی اعطا 4 از 5 ستاره در مورد اعتماد, بررسی موتور G8 است که موتورولا آخرین علاوه بر آن گوشی مقرون به صرفه محدوده در آینده با یک RRP از تنها £179.99.

در حال حاضر مقدار زیادی از گوشی های هوشمند با بسیار خوب طراحی و ترک خوردگی برخی از ویژگی های مخلوط یک هدیه رایگان و شما به دنبال در یکی از بهترین بسته نرم افزاری ارائه می دهد در اطراف در حال حاضر. همانطور که اگر بود که کافی نیست, توسط, خرید, طریق, John Lewis, شما همچنین می خواهید در دو سال گارانتی به عنوان استاندارد.

آوردن قیمت با گوشی های هوشمند بسیار عالی از ویژگی های این موتور G8 ارائه خود را به عنوان یک ارزش گوشی که هنوز هم به نظر می رسد برای پاسخگویی به نیازهای متوسط کاربر گوشی های هوشمند در سال 2020 است. این بسیار روشن است هنگامی که شما در نظر آن گسترده نمایش ساخت بسیاری از موتور G8 طرح با آوردن تقریبا لبه-به-لبه صفحه نمایش با 6.4 اینچ صفحه نمایش ال سی دی بسیار مشابه ال سی دی مکانیک شما در پیدا کردن امثال آی فون 11. این است که در اپل مقایسه end – با هیچ شکاف در دید موتور G8 طول می کشد نشانه از سامسونگ که در آن برش جلو رو به دوربین 8MP.

هنوز هم بهتر موتور G8 ارائه می دهد گسترده سه گانه آرایه دوربین عقب بسته است که به نظر می رسد و نه حق بیمه با توجه به آن £179.99 قیمت.... هنوز و خیلی برای ما تعجب شما پیدا کردن ترکیبی از یک 16MP اصلی سنسور 8MP ultra-wide لنز و یک 2MP لنز ماکرو در کنار یک چهارم لیزر سنسور AF, که کمک به فوکوس خودکار. به عنوان ما اظهار داشت: ما در نقد و بررسی "به طور کلی اصلی دوربین خوب با قیمت و باید با توجه بیشتر از عکاسی خود را نیاز دارد."

از نظر دیگر ویژگی های بسیاری را ستایش گنجاندن بسیار دوست داشتنی 3.5 میلی متر جک صوتی اجازه می دهد هدفون های سیمی را باز گشت به گوشی های هوشمند است.

همانطور که برای عملکرد لود شده با Snapdragon 655 چیپ ست و 4GB RAM, شگفت آور اواسط محدوده تنظیم به مراتب ارزان تر گوشی ما در بر داشت موتور G8 به خوبی اجرا به صورت متوسط روز به روز وظایف. البته زمانی که قرار دادن آن را از طریق paces خود را در طول بازی همه چیز شروع به کم کردن سرعت و لگ.

بازگشت به پیشنهاد در دست هر چند که ساخت این خرید شما فقط نمی تواند گرفتن دست خود را در موتور G8 گوشی. شما همچنین می گرفتن فوق العاده گوگل لانه مینی گوگل را بیشتر جمع و جور و علاوه بر آن خط را از هوشمند بلندگو. مجهز به گوگل دستیار شما می توانید با استفاده از هوش مصنوعی بسیاری از استعدادها به منظور نگه داشتن در بالای خود, خانواده, خرید, لیست و تنظیم یادآوری و همچنین پخش موسیقی و فراوانی از ویژگی های دیگر.

آینده برای فقط £179.99 – با علاوه بر این از یک آشیانه رایگان گوگل مینی به ارزش £49 – هیچ گرفتن وجود دارد و آن این است که بهترین موتور G8 بسته نرم افزاری در بازار در حال حاضر.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب