ایکس باکس بازی رمز عبور می تواند بیشتر شبیه به Netflix – اینجا چرا خبر خوبی

ایکس باکس بازی عبور سرویس اشتراک نازل شده است و لقب 'Netflix برای بازی' و در حال حاضر مایکروسافت اشاره کرده اس

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

ایکس باکس بازی عبور سرویس اشتراک نازل شده است و لقب 'Netflix برای بازی' و در حال حاضر مایکروسافت اشاره کرده است که چگونه می تواند تبدیل به بیشتر apt.

در یک مصاحبه جدید ایکس باکس رئیس Phil Spencer پیشنهاد کرده است که موفقیت بازی رمز عبور می توانید رایگان این شرکت به گسترش فرانچایز کمیسیون اسپین-آف و آزمایش خلاقانه. چگونه ؟ به دلیل آن رایگان خواهد بود این شرکت از سنتی 'واحد فروش' اندازه گیری از موفقیت برای یک بازی.

آن چیزی است که Netflix بکشد به دست آورد و با اعتماد بنفس به عنوان آن می آمیزد و ترکیبی از کلاسیک قدیمی با وسیع ترین مجموعه ای از محتوای اصلی مبتنی بر داده ها نشان دادن آنچه که ثابت شده است محبوب در میان مشترکان خود – نگه داشتن آنها را درگیر و نگه داشتن آن اشتراک تیک تاک بیش از ماه پس از ماه.

صحبت کردن به چند ضلعی اسپنسر گفت: "در حال حاضر ما می توانید می گویند" خوب یک دقیقه صبر کنید, ما باید بیش از 10 میلیون مشترک در اشتراک. چگونه بسیاری از کسانی که مردم را بازی خواهد کرد و حفظ و بخشی از اشتراک?' آن را واقعا ایجاد راه های مختلف برای ما به ارزیابی آنچه که بازی های ما را و ساخت و اجازه می دهد تا ما را به انجام برخی از چیزهایی که ما نمی خواهد به انجام اگر ما فقط رانده شده توسط خرده فروشی پویایی این صنعت است."

اسپنسر در ادامه می گویند که موفقیت بازی عبور "می توانید واقعا از ما حمایت مصرف بیشتر خلاق خطر" آن را به عنوان به دنبال تهیه کردن برای علاقهمندان به بازی در راه های مختلف در سحر از نسل جدید کنسول های.

او افزود: "من فکر می کنم کاملا وجود دارد یک فرصت برای ما برای انجام این کار با بیشتر franchises آیا آن را ... نوع spinoff ژانرهای یا حتی بازبینی چیزهایی مثل پرواز سیم و آوردن آن را به عقب. آنها در واقع بخشی از همان لنز برای ما از, 'آنچه در آن است در مجموعه ما که داریم ؟ و چه ایده های ما و یا می خواهم برای رفتن به عقب و دوباره و یا آزمایش با بیشتر؟'"

مایکروسافت قبلا نشان داد که آن نهایی بازی رمز عبور ثبت نام و اشتراک – که ارائه می دهد دسترسی به بیش از 350 کنسول و بازی های PC و همچنین دسترسی به Xbox Live و ماهانه دسترسی به بازی با طلا – شامل دسترسی به آینده پروژه xCloud جریان خدمات بدون هیچ هزینه اضافی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن