O2 و رسانه ها ادغام می تواند "ماشه یک اثر موج دار شدن" در بازار بریتانیا

ادغام مورد بحث بین O2 و رسانه ها تایید شده است امروز و این حرکت می تواند در مورد تغییرات لرزه ای در ارتباطات ا

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

ادغام مورد بحث بین O2 و رسانه ها تایید شده است امروز و این حرکت می تواند در مورد تغییرات لرزه ای در ارتباطات انگلستان میباشد.

این واقعیت است که دو غول مخابراتی شد بحث ادغام شد نشان داد اوایل این هفته. آن را در حال حاضر تایید شده است انتظار تصویب و معامله است انتظار می رود برای تکمیل در اواسط 2021.

این دو شرکت هم اعلام کرده اند قصد دارد به سرمایه گذاری £10bn در انگلستان بیش از پنج سال آینده و کارشناسان صنعت در CCS Insight انتظار می رود این قرارداد به "تبدیل ارتباطات انگلستان چشم انداز".

مرتبط: بهترین آیفون معاملات

"این فیلمهای ادغام تبدیل خواهد شد ارتباطات انگلستان چشم انداز و ایجاد یک قدرتمند جدید همگرا ارائه دهنده به رقیب BT" گفت: Kester مان مصرف کننده و اتصال مدیر در CCS Insight.

"بریتانیا باقی مانده است رسیده برای تثبیت بیشتر از BT را کسب EE در سال 2016 اگر چه زمان اعلام – در جهانی همه گیر – غیر منتظره بود. ترکیبی از O2 و رسانه های طبیعی مناسب است. هر طرف دستاوردهای مهم دارایی های آن را به شدت فاقد: شبکه تلفن همراه برای باکره و ثابت-خط بازو برای O2.

"در دراز مدت به اعتقاد ما آن بهتر خواهد بود برای JV برای حفظ O2 نام تجاری در هزینه باکره رسانه ها. هر دو دارای یک حضور قوی اما O2 محترم خدمات به مشتریان بسیار وفادار مشتریان و حمایت از O2 arena معنی آن است که غیر ممکن است به رها کردن. یک نام تجاری چند رویکرد در خدمت تنها به تکراری هزینه ها و خطرات گیج کننده مشتریان است."

تا آنجا که این معامله اثر را در سطح وسیع تری ارتباطات انگلستان, بازار, مان استدلال وجود دارد برخی از روشن بازنده است. همچنین این معامله می تواند منجر به دیگر بعید است ائتلاف بیشتر پایین خط.

"Vodafone UK به نظر می رسد بزرگترین بازنده به عنوان معامله می گذارد سر آن موقعیت ضعیف در بازار به صورت همگرا خدمات. همچنین به نظر می رسد برخی به کمین آن شبکه مجازی همکاری زده با ویرجین مدیا در سال 2019.

"ما فکر می کنیم این برخورد باعث خواهد شد یک اثر موج دار شدن در بازار انگلستان: سه آسمان و TalkTalk تمام خواهد شد ارزیابی موقعیت خود و بیشتر معامله-ساخت نمی توان رد کرد."

مرتبط با: 5G پردازان توطئه باعث آسیب بسیار بیشتر در انگلستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی

ما امیدواریم که به تازگی تایید شده ادغام به نفع مصرف کنندگان در بریتانیا از طریق یک سری از کاهش قیمت می پردازد. با ترکیب نیروهای خود شرکت بهتر خواهد بود قادر به استفاده از اقتصاد مقياس و امیدوارم آنها به شما ارائه برخی از توافقات به عنوان یک نتیجه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن