Uber برای توسعه فن آوری برای اطمینان از رانندگان پوشیدن ماسک صورت

با توجه به زمان coronavirus همه گیر وجود دارد مردم در صنایع خاص است که بدون شک باید به دیدار و تعامل با بسیاری

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399
با توجه به زمان coronavirus همه گیر وجود دارد مردم در صنایع خاص است که بدون شک باید به دیدار و تعامل با بسیاری از غریبه ها به صورت روزانه. این شامل رانندگان که در طول روز در تماس با افراد مختلف است که آنها را در یک وضعیت که در آن آن را افزایش می دهد احتمال از آنها ابتلا به این بیماری است.
تبلیغات

آن را نیز بدان معنی است که احتمال وجود دارد که آنها خود می تواند با تصویب این بیماری به عنوان آنها می تواند یک ناقل بدون علامت. حال بارگذاری است نیاز است که درایور آن پوشیدن ماسک صورت, اما سوال این است که چگونه می توانید آنها اجرای آن ؟ معلوم می شود که آنها می توانند به عنوان بارگذاری شده است نشان داد که آنها در حال کار بر روی تکنولوژی است که اطمینان حاصل شود که رانندگان ماسک می پوشند در حالی که دلربا مسافران است.

دقیقا چگونه آنها برنامه ریزی در انجام این کار مشخص نیست اما با توجه به اینکه بارگذاری در حال حاضر صورت تایید قابلیت از طریق آن "زمان واقعی ID-بررسی" ویژگی شاید آنها ممکن است اهرم که به تشخیص اگر رانندگان با پوشیدن ماسک صورت و همچنین شاید به مشتریان شانس به گزارش رانندگان که نیست.

در بیانیه ای ساخته شده به سی ان ان, کسب و کار, Uber نقل است گفت: "به عنوان کشورهای بازگشایی حال بارگذاری است با تمرکز بر ایمنی و اقدام با احتیاط. امروز ما همچنان به درخواست سواران به ماندن در خانه اگر آنها می توانند در حالی که حمل و نقل لوازم ایمنی برای رانندگان که در حال ارائه ضروری سفر. در همان زمان تیم ما در حال آماده سازی برای مرحله بعدی بازیابی, که در آن ما خواهد شد و همه باید نقش خود را برای بازی."

در زمینه حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و بارگذاری. منبع: نسخه.سی ان ان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن