فیلیپس گسترش محدوده صوتی Fidelio با بیش از گوش و گزینه های بی سیم واقعی

فیلیپس دامنه هدفون های فیدلیو خود را با اعلام بی سیم واقعی T8505 و T5505 به همراه مدل بیش از گوش H9505 گسترش د

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

فیلیپس دامنه هدفون های فیدلیو خود را با اعلام بی سیم واقعی T8505 و T5505 به همراه مدل بیش از گوش H9505 گسترش داده است.

T8505 پرچمدار گوشواره بی سیم واقعی در محدوده فیلیپس با ورق مشخصات خود را متشکل از رانندگان نئودیمیوم 13mm، و فن آوری ANC پیشرفته فیلیپس است که همچنین پشتیبانی از آگاهی پس زمینه (در اصل یک حالت محیط). فیلیپس می گوید آنها تلاش های زیادی برای ایجاد یک تناسب راحت انجام داده اند، با بدن دایره ای T8505 و شکل بیضی زاویه دار که منجر به نوک گوش (که از آن سه اندازه در دسترس هستند).

مرتبط: بهترین هدفون

عمر باتری 6 ساعت یا 5 با ANC در, با مورد حمل 18 ساعت اضافی برای آنچه می تواند به طور متوسط در این پایان بازار در نظر گرفته. شارژ سریع از طریق کابل شارژ USB-C ارائه می دهد یک ساعت پخش از 15 دقیقه متصل در. کنترل ها لمسی / شیر و شنونده می تواند بازی / مکث و پرش آهنگ. قابلیت فشار به بحث کمک های بدون دست از طریق دستیار گوگل سیری اعطا می کند.

میکروفن دوگانه وجود دارد برای تولید کریستال روشن کیفیت تماس، در حالی که تشخیص پوشیدن به این معنی است که earbuds باید بدانند که زمانی که آنها در گوش شما هستند یا نه. بلوتوث 5.0 و گوگل سریع جفت پردازنده هستند، با رتبه IPX4 است که آنها را محافظت می کند splashes از باران. گزینه رنگ سیاه و سفید تنها اعلام کرد تا کنون است.

T5505 موقعیت خود را در بسته میان برد. آنها همچنین به رخ کشیدن سر و صدا لغو عملکرد و ویژگی های آگاهی پس زمینه, با واحد راننده کوچکتر از T8505 در واحدهای نئودیمیوم 8mm آن. آنها بیش از حد بلوتوث 5.0 و گوگل سریع جفت برای اتصال سریع به دستگاه های آندروید, و همچنین کنترل لمسی و پشتیبانی دستیار صوتی برای دستیار گوگل و سیری.

عمر باتری ۵ ساعت و ۴٫۵ با ANC در است که با AirPods Pro مطابقت دارد. با این حال ، تنها 15 ساعت اضافی از اتهام در مورد در مجموع 20 ساعت حداکثر وجود دارد. در غیر این صورت ویژگی مجموعه ای برای مطابقت با T8505 با تشخیص سایش، میکروفن دوگانه، شارژ سریع و امتیاز IPX4 را در نظر بگیرید.

H9505 نگاه شبیه به لغو کننده سر و صدا L3، و بیش از حد گوش طراحی شده با جلسات گوش دادن طولانی مدت در ذهن است. رانندگان تلاش های نئودیمیوم ۴۰ میلی متری هستند که فیلیپس می گوید صدای بی سیم مفصل و گسترده ای را ارائه می دهد. سلام - Res صوتی با H9505 HRA معتبر (24 بیتی / 96kHz) از طریق کابل جدا شدنی امکان پذیر است.

راه حل لغو سر و صدا در کنسرت با طراحی منزوی سر و صدا منفعل کار می کند، هدبند قابل تنظیم و بالشتک های بزرگ، نرم گوش فنجان در نظر گرفته شده برای ایجاد بهترین مناسب و مهر و موم. بلوتوث 5.0 و گوگل سریع جفت ظاهر دیگری، با کنترل لمسی، پشتیبانی دستیار صوتی و 20 ساعت عمر باتری با ANC در. افزایش 15 دقیقه کافی است برای یک ساعت اضافی زمانی که از طریق کابل USB-C خود را متصل.

T8505 و T505 در ماه اکتبر در حال فروش هستند، در حالی که H9505 قرار است در ماه نوامبر راه اندازی شود.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن