Samsung Galaxy A51 و A71 حتی بهتر با ارزش جدید S20 ویژگی رها

سامسونگ اعلام کرده است که به روز رسانی برای محبوب Galaxy A51 و A71 گوشی های آندروید است که می افزاید: برخی از

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

سامسونگ اعلام کرده است که به روز رسانی برای محبوب Galaxy A51 و A71 گوشی های آندروید است که می افزاید: برخی از ویژگی های از گل سرسبد Galaxy S20 سری.

بهترین-فروش mid-range گوشی در حال حاضر برخی از محبوب ویژگی های دوربین و گزینه های به اشتراک گذاری در حالی که اضافه کردن صفحه کلید و ویژگی های گالری.

بیایید شروع با ویژگی های دوربین, چرا که در آن داستان است که در اینجا. در یک پست وبلاگ سامسونگ می گوید که اضافه کردن 'پیشرو S20 ویژگی های از جمله محبوب تک به حالت.

این شرکت توضیح می دهد: "تنها را طول می کشد بار انتخاب حالت دوربین از دست شما ضبط با چندین حالت دوربین به طور همزمان. فقط با ضربه زدن رکورد با تک نگاهی به ویژگی کاربران می توانید ضبط تا ده ثانیه از فیلم با طیف گسترده ای از ضبط حالت های از جمله زنده, تمرکز, هوشمند, محصول, ویدیو و AI فیلتر. کاربران پس از آن می تواند دوباره این کلیپ ها در گالری برنامه و انتخاب کنید که ضبط سبک آنها می خواهم بهترین."

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند سال 2020

در جای دیگر کهکشان A51 و A71 کاربران قادر خواهد بود برای لذت بردن از ویژگی های پیشرفته مانند فوکوس دستی سرعت شاتر و کنترل هر کدام قطره ای را از کهکشان S20 سری.

همچنین در نور کم شب Hyperlapse از ویژگی های در حالی که من فیلتر ابزار باعث می شود آن را ممکن است برای کاربران برای ایجاد فیلتر بر اساس تصاویر آنها در حال حاضر گرفته شده است. سامسونگ نیز افزایش گالری برنامه با پاک کردن ابزار مشاهده خواهد کرد که "گروه تا 100 تصاویر شات متوالی را در یک بسته نرم افزاری برای مشاهده آسان."

حرکت در, قابلیت های به اشتراک گذاری در حال افزایش است با علاوه بر این از سریع و به اشتراک گذاری موسیقی ویژگی های به اشتراک گذاری. سابق را به سرعت اسکن برای نزدیکی کاربران را قادر می سازد سریع و به اشتراک گذاری محتوا در حالی که موسیقی به اشتراک گذاری به شما کمک اتصال با یک همکار کاربر بلوتوث موسیقی بلندگو به طور مستقیم از گوشی های هوشمند خود.

در جای دیگر کاربران تایپ در نوار جستجو در سینی برنامه هم اکنون می توانید دسترسی به یک جستجوی جهانی حالت که عملکرد پیش بینی نتایج جستجو برای نرم افزار تنظیمات سریع پنل و تماس با ما نتایج جستجو آنها به عنوان نوع. صفحه کلید نیز یک ترجمه سریع ابزار را قادر می سازد که یک زبان مقصد انتخاب شود با دو انگشت ضربه تند وشدید زدن صفحه کلید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن