ما در فروشگاه های اپل به دوباره باز کردن در هفته آینده, اما, انگلستان, چهره های دیگر صبر کنید

اپل نشان داده است برنامه ای برای شروع دوباره باز کردن فروشگاه خود را در ایالات متحده از هفته آینده, اما این شر

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

اپل نشان داده است برنامه ای برای شروع دوباره باز کردن فروشگاه خود را در ایالات متحده از هفته آینده, اما این شرکت است که ساخت آن روشن نمی شود کسب و کار به عنوان معمول است.

رسانه های خرده فروشی اپل باز خواهد شد در چهار ایالت در سراسر ایالات متحده به عنوان کشور به نظر می رسد به kickstart یک اقتصاد فلج توسط شیوع کروناویروس.

چهار متحده Idaho, کارولینای, آلاباما و آلاسکا که نیست دقیقا جمعیت نقاط. فروشگاه را باز کنید در خط با دولت محلی دستورالعمل به عنوان آنها در کشورهایی مثل استرالیا و کره جنوبی و آلمان است.

فروشگاه ها خواهد شد که ظرفیت محدودیت و تشویق مردم به تنها بیا به فروشگاه به صورت حضوری تعمیرات. این شرکت همچنین قصد دارد به بررسی متوسط کارکنان و مشتریان به امید کاهش هر گونه پتانسیل گسترش ویروس.

مرتبط با: آیفون SE 2020 نقد و بررسی

اگر شما می خواهید برای خرید یک محصول اپل است که هنوز هم شما مشاوره به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را تحویل داده و یا ترتیب برای انتخاب کنید تا.

"ما هیجان زده برای شروع بازگشایی فروشگاه در ایالات متحده در هفته آینده شروع با برخی از فروشگاه ها در آیداهو, کارولینای جنوبی آلاباما و آلاسکا" یک سخنگوی اپل گفت: CNBC. "تیم ما به طور مداوم نظارت محلی هیت داده و دولت را ارشاد و به زودی به عنوان ما می توانید با خیال راحت باز ما فروشگاه های ما خواهد شد."

دوباره باز کردن در ما می آید در سراسر یک ماه پس از شرکت در ابتدا نشانه قصد دارد برای انجام این کار پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجموعه هدف از گرفتن این کشور باز عید پاک. البته این اتفاق رخ نداد.

بسیاری از ما نگران هستند بیش از مسابقه به راه اندازی مجدد اقتصاد در میان همه گیر با بسیاری از کشورهای انتخاب برای استراحت اقدامات اعتراض از مردم برای بدست آوردن چیزهایی که در حال حرکت دوباره.

افتتاح فروشگاه اپل در انگلستان به نظر می رسد مانند آن را ممکن است یک راه طولانی کردن با بریتانیا انتظار می رود به آرامی حرکت به سمت آرامش بخش برخی از محدودیت ها از این آمدن دوشنبه. کسانی که آرام اقدامات نمی رود عبارتند از افتتاح فروشگاه های خرده فروشی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب